Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

календарне планування уроків навчання грамоти 1 клас І семестр

Українська мова

Для кого: 1 Клас

11.09.2021

118

6

0

Опис документу:

календарне планування уроків навчання грамоти 1 клас І семестр складено відповідно до програми савченко за підручником наумчук де співпадають уроки по вивченню літер із їх написанням на уроках письма що дуже зручно для запамятовування, забезпечує формування повноцінних навичок читання та практичного застосування знань на письмі

Перегляд
матеріалу
Отримати код

2



УКРАЇНСЬКА МОВА

1 семестр

За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)



уроку



Дата



Тема уроку

Сторінки

підручника, зошита

примітка

Добуквений період



1.

01.09

Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з

«Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення.



2.

01.09

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма.

Розташування зошита на парті під час письма.




3.

03.09

Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком.

Буквар, с. 6-7


4.

03.09

Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків.

Зошит, с. 5-6



5.

06.09

Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад.

Буквар, с. 8-9


6.

06.09

Шкільне приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних та похилих ліній.

Зошит, с. 7


7.

07.09

Я і моя родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.

Буквар, с. 10-11



8.

07.09

Дитячі іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа.

Зошит, с. 8


9.

08.09

Музики чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки.

Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.

Буквар, с. 12-13



10.

08.09

Досліджуємо медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу.

Зошит, с. 9


11.

10.09

Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що?

Складання речень.

Буквар, с. 14-15


12.

10.09

Овочі і фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями.

Зошит, с. 10


13.

13.09

Українські народні казки.

Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки

«Колосок». Робота з дитячою книжкою.

Буквар,

с. 16-17



14.

13.09

Одяг і взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо довгих і коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків.

Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит, с. 11


15.

14.09

На подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?

Буквар, с. 18-19


16.

14.09

Побутова техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і

малих півовалів. Складання речень за поданою графічною моделлю.

Зошит, с. 12


17.

15.09

Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Буквар, с. 20-21


18

15.09

Складання речень про пори року. Добирання ознак до слів. Письмо великих і малих овалів.

Зошит, с. 13


19

17.09

Пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.

Буквар, с. 22-23



20

17.09

Культура спілкування і культура мовлення. Слова

ввічливості. Підготовчі вправи до написання букв.

Зошит, с. 14


21

20.09

Цікавих казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок».

Буквар, с. 24-25


22.

20.09

Птахи. Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і графічними моделями.

Зошит, с. 15


23.

21.09

Узагальнення знань учнів. Досліджуємо медіа.




24.

21.09

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей.





Буквенний період

25.

22.09

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за малюнками.

Буквар, с. 30-31



26.

22.09

Письмо малої букви а.

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів.

Зошит,

с. 17




27.

24.09

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Буквар, с. 32-33


28.

24.09

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за малюнком.

Зошит, с. 18



29.

27.09

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Буквар, с. 34


30.

27.09

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

Зошит, с. 21


31.

28.09

Закріплення звукового

значення вивчених букв. Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова будова слів.

Буквар,

с. 35



32.

28.09

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит, с. 20


33.

29.09

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.

Буквар, с. 36-37


34.

29.09

Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв.

Зошит, с. 21



35.

01.10

Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами.

Утворення слів.

Буквар, с. 38



36.

01.10

Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення.

Розфарбовування малюнка.

Зошит, с. 22




37.

04.10

Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.

Буквар, с. 39


38.

04.10

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення.

Розфарбовування малюнка.

Зошит, с. 23



39.

05.10

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.

Буквар, с. 40


40.

05.10

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів, речення. Виділення вивчених букв у словах.

Зошит, с. 24


41.

06.10

Закріплення звукового начення букви «і».

Співвіднесення звукових схем і слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою.

Буквар, с. 41



42.

06.10

Письмо великої букви І.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою.

Зошит, с. 25


43.

08.10

Звуки [н], [н´], позначення їх

буквою «ен». Звуковий аналіз

слів. Читання прямих і

обернених складів.

Буквар,

с. 42


44.

08.10

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів.

Зошит, с. 29



45.

11.10

Закріплення звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус.

Буквар, с. 43


46.

11.10

Письмо великої букви Н.

Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Зошит,

с. 30



47.

12.10

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.

Буквар, с. 44


48.

12.10

Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. Звуковий аналіз слів.

Зошит, с. 31


49.

13.10

Закріплення звукових значень букви «ел». Утворення слів.

Читання та доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.

Буквар, с. 45



50.

13.10

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви.

Складання слів. Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит, с. 32


51.

15.10

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком.

Буквар, с. 46


52.

15.10

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

Складання і записування слів.

Зошит, с. 33



53.

18.10

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком.

Буквар, с. 47


54.

18.10

Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Складання речень за малюнками і графічними схемами.

Зошит, с. 34


55

19.10

Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв.



56

19.10

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення.




57.

20.10

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів.

Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою.

Буквар, с. 48



58.

20.10

Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів.

Зошит, с. 35



59.

22.10

Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання тексту «Ліс».

Буквар, с. 49



60.

22.10

Письмо великої букви С, складів та слів із нею.

Доповнення і записування речень.

Зошит, с. 36


61

01.11

Читання прямих і обернених складів, слів.

Словниково-логічні вправи.




62

01.11

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими

буквами. Звуковий аналіз слів.



63.

02.11

Звуки [к], [к´], позначення їх

буквою «ка». Читання складів,

слів. Словниково-логічні

вправи. Опрацювання тексту.

Буквар,

с. 50


64.

02.11

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. Словниково-логічні вправи.

Зошит, с. 37


65.

03.11

Закріплення звукового

значення букви «ка». Читання

слів, речень. Словниково-

логічні вправи.

Буквар,

с. 51


66.

03.11

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів.

Складання і записування слів.

Зошит, с. 38


67.

05.11

Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа.

Театралізація уривків казки

«Котик і Півник». Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків.

Буквар, с. 52-53



68.

05.11

Письмо великої букви И. Написання буквосполучень.

Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.

Зошит, с. 36


69.

08.11

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка.

Складання речень за малюнками.

Буквар, с. 54-55


70

08.11

Письмо малої букви р.

Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит,

с. 39



71.

09.11

Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок».

Словниково-логічні вправи. Загадки.

Буквар, с. 56-57


72.

09.11

Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів.

Зошит, с. 40


73,74

10.11

Закріплення звукових значень

вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.



75,76

10.11

Закріплення уміння писати

вивчені букви. Повторення

правил з’єднання вивчених

букв.



77.

12.11

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою.

Буквар, с. 58



78.

12.11

Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Зошит, с. 40


79.

15.11

Закріплення звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання речень. Скоромовка.

Буквар, с. 59


80.

15.11

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Зошит,

c. 42



81.

16.11

Звуки [т], [т´], позначення їх

буквою «те». Читання прямих

і обернених складів, слів,

речень.

Буквар,

с. 60


82.

16.11

Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів.

Зошит, с. 43


83.

17.11

Закріплення звукових значень букви «те». Складання слів.

Словниково-логічні вправи. Ребуси.

Буквар, с. 61



84.

17.11

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

Зошит, с. 44



85.

19.11

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів.

Буквар, с. 62




86.

19.11

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів.

Зошит, с. 45


87.

22.11

Закріплення звукового

значення букви «е». Читання

слів, речень. Словниково-

логічні вправи. Ребус.

Буквар,

с. 63


88.

22.11

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит, с. 46



89

23.11

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я.



90

23.11

Написання складів, слів. Утворення і записування слів.



91.

24.11

Звуки [д], [д´], позначення їх

буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково- логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Буквар,

с. 66



92.

24.11

Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Складання і записування слів.

Зошит, с. 47


93.

26.11

Закріплення звукових значень букви «де». Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка.

Буквар, с. 67



94.

26.11

Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Скоромовка.

Зошит, с. 48


95, 96.

29.11

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Складання розповіді за серією малюнків.



97,98

29.11

Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Скоромовка.




99.

30.11

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів. Складання тексту за малюнком і опорними словами.

Скоромовка.

Буквар, с. 70


100.

30.11

Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з. Звуковий аналіз слів. Доповнення слів.

Зошит, с. 49


101.

01.12

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку».

Буквар, с. 71



102.

01.12

Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом.

Зошит, с. 50


103.

03.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за серією малюнків.

Буквар, с. 72-73



104,

105.

03.12

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



106,

107

06.12

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних.

Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково- логічні вправи.

Буквар, с. 74


108.

06.12

Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Зошит, с. 51


109.

07.12

Закріплення букви «знак

м’якшення». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Буквар,

с. 75



110.

07.12

Закріплення уміння писати ь у

поєднанні з вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень.

Розвиток зв’язного мовлення.

Зошит,

с. 52


111.

08.12

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

Буквар, с. 76-77



112.

08.12

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. 1



113.

10.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.



114.

10.12

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.




115.

13.12

Закріплення звукових значень

вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.



116.

13.12

Закріплення уміння писати

вивчені букви. Повторення

правил з’єднання вивчених

букв.









117.

14.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.



118.

14.12

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



119,

120.

15.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.



121,

122

15.12

Письмо під диктовку



123

17.12

Читання віршів



124

17.12

Закріплення вмінь записувати слова та речення.



125

20.12

Вправи для розвитку читання



126

20.12

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.



127

21.12

Закріплення звукових значень

вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.



128

21.12

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.



129

22.12

Удосконалення читацьких вмінь. Переказування прочитаного




130.

22.12

Закріплення уміння писати вивчені літери. Складання й записування слів із вивчених букв.



131.

24.12

Поміркуймо разом. Виконання підсумкових завдань



132.

24.12

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.




133.

28.12

Поміркуймо разом. Виконання підсумкових завдань



134.

28.12

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



135

29.12

Підсумковий урок за семестр



136

29.12

Узагальнення знань та вмінь




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.