Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування уроків математики у 2 класі за підручником Н. П. Листопад

Математика

Для кого: 2 Клас

10.07.2021

228

38

0

Опис документу:
Календарно – тематичне планування уроків МАТЕМАТИКИ у 2 класі розроблено на І семестр відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, за підручником і робочим зошитом Н. П. Листопад 4 години на тиждень на 2021-2022 навчальний рік, 61 урок
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків математики у 2 класі

за підручником і робочим зошитом Н. П. Листопад

4 години на тиждень

І семестр

уроку


Тема уроку


Дата

Розділ 1 Повторення вивченого у 1 класі

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур (№1–7, з. с.1)


Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур (№8–14, з. с.2)


Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта (№ 15–21)


Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа (№22–28, з. с.3)


Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка (№29–37)


Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння чисел (№38–44, з. с.4)


Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка (№45–51,з. с.5.)


Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка (№52–62 )


Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка (№63–70)


Діагностична робота №1


Розділ 2 Додавання і віднімання одноцифрових чисел

Аналіз д/р. Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач. Складання задач (№ 71–79, з. с.6 )


Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач (№ 80–87, з. с. 7)


Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач (№ 88–94)


Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка (№ 95–100)


Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника (№ 101–110, з. с. 8)


Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника (№ 111–118, з. с.9 )


Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (№ 119–126)


Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (№ 127–133, з. с.10 )


Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно (№ 134–140, з. с. 10)


Урок узагальнення і систематизації знань


Діагностична робота №2


Аналіз д/р. Віднімання чисел частинами. Віднімання виду

11– 2. Задача з двома запитаннями (№ 141–149, з. с. 11)


Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями (№ 150–158, з. с. 11)


Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі (№ 159–168, з. с. 12)


Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії (№ 169–175, з. с. 12)


Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії

(№ 176–186, з. с. 13)


Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа (№ 187–196, з. с. 14)


Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми (№ 197–206, з. с. 15)


Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа (№ 207–213, з. с. 16)


Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами (№ 214–223, з. с. 17)


Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми (№ 224–232)


Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії (№ 233–239)


Урок узагальнення і систематизації знань

(з.с. 18-20 )


Діагностична робота №3


Розділ 3 Додавання і віднімання двоцифрових чисел

Аналіз д/р. Обчислення на основі нумерації. Складені задачі (№ 240–249)


Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника (№250–261, з. с. 21)


Обчислення значень виразів. Складені задачі. Периметр багатокутника (№262–270, з. с. 21)


Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі (№271–277, з. с. 22)


Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі (№ 278–284)


Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач (№285–292, з. с. 23)


Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми (№293–300, з. с. 24)


Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці) (№301–308, з. с. 25)


Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці) (№ 309–316)


Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар. (№ 317–324)


Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником (№325–334, з. с. 27)


Обчислення значень виразів. Складені задачі (№335–343)


Урок узагальнення та систематизації знань


Діагностична робота №4


Аналіз д/р. Обчислення виду 26 + 4. Складання задач

(№344–352, з. с. 28)


Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі (№353–360, з. с. 29)


Обчислення значень виразів. Складені задачі (№361–369)


Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі (№370–378, з. с. 30)


Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків (№379–387)


Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів. Складання задач (№388–399, з. с. 31)


Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання (№400–407, з. с. 31)


Обчислення значень виразів. Складання задач (№408–416)


Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею (№417–425, з. с. 32)


Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми (№426–432)


Обчислення значень виразів


Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.


Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.