Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Календарне планування уроків "Математика" за програмою О.Савченко до підручника "Математика" С.Скворцової та О.онопрієнко. для 4 класу І семестр НУШ

Календарне планування уроків "Математика" за програмою О.Савченко до підручника "Математика" С.Скворцової та О.онопрієнко. для 4 класу І семестр НУШ

Математика

Для кого: 4 Клас

06.09.2021

90

10

0

Опис документу:
Орієнтовне календарно тематичне планування уроків "Математика" за програмою О.Савченко до підручника "Математика" С.Скворцової та О.онопрієнко. для 4 класу І семестр 2021 - 2022 н.р. НУШ. До планування внесено рекомендоване домашнє завдання за підручником. Планування розраховане на 77 днів першого семестру. роботу в зошитах з друкованою основою вчителі можуть запланувати згідно іх наявності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків математики

4 клас І семестр 2021 – 2022 н.р.

За програмою О.Савченко до підручника «Математика» С.Скворцової та О.Онопрієнко

з/п

Дата

Тема уроку

Стор. підр.

Стор. зош.

Д/з

Примітки


1.


Ознаймлення з навчальним комплектом. Вступ.








Узагальнюємо та систематизуємо вивчене у 3 класі


2


Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000

4-5


Ст.5 №10



3


Узагальнюємо знання про арифметичні дії із числами

6-7


Ст.7 №5 повторити закони арифметичних дій ст.7 №6



4


Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента.

8-9


Ст.8 №4,6









5


Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання чисел у межах 1000.

10 -11


Ст.11 №7



6


Додаємо і віднімаємо числа різними способами

12


Ст.12 №5



7


Узагальнюємо прийоми усного множення і ділення чисел у межах1000.

13-14


Ст.14 №5,7



8


Множимо і ділимо числа різними способами.

15


Ст.15№2



9


Досліджуємо задачі

16-17


Ст.17 №4,6



10


Діагностична робота №1






11


Аналіз діагностичної роботи. Дослідуємо ділення з остачею

18-19


Ст.19 №8, правило ст 18



12


Досліджуємо задачі.

20


Ст.20 №5



13


Узагальнюємо знання про математичні вирази.

21


Ст.21 №3,5



14


Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності.

22


Ст.22 №4




15


Досліджуємо рівнянн і нерівності зі змінною.

23


Ст.23№1,3



16


Узагальнюємо знання про частини цілого.

24


Ст.24 №2



17


Досліджуємо задачі.

25


Ст.25 №4



18


Самостійна робота

26


Підготуватися до діагностичної роботи



19


Діагностична робота №2






20


Аналіз діагностичної роботи. Навчальний проект «Математика в побуті»


27






Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення.


21


Повторюємо арифметичні дії множення.

28


Ст.28 №3,5



22


Ознайомлюємося із письмовим прийомом множення.

29-30


Ст.30 №6,7(2)



23


Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число.

31-32


Ст.32 №7,9



24


Ознайомлюємось і розвязуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень.

33-34


Ст34 № 6,7



25


Розвязуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень.

35-36


Ст.35№3, ст.36№5,6



26


Розвязуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами

37-38


Ст.38 №4,5



27


Ознайомлюємось із письмовим діленням на одноцифрове число

39-40


Ст. 40 №7.

Усно №4



28


Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

41-42


Ст.41№3- усно, №4,5(2),6



29


Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

43-44


Ст.43№4, ст.44 №6



30


Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

45-46


Ст.45 №4 – усно. № 5



31


Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

47-48


Ст.48 №4,5. Ст.47 №3 усно



32


Ознайомлюємось з алгоритмом письмового ділення

49-50


Ст.49 №4 – усно. Ст. 50 №5



33


Ознайомлюємось із письмовим множенням і діленням на кругле число

51-52


Ст.51 №5 – усно. Ст.52 №6,7



34


Виконуємо письмове множення і ділення на кругле число

53


Ст.53 №4



35


Ознайомлюємось із письмовим множенням на двоцифрове число

54-55


Правило ст.54,55 №3.

Ст.55 № 4,5



36


Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на подвійне зведення до одиниці.

56


Ст.56 №3,5



37


Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

57-58


Ст.57 №3 -усно. Ст.58 №4,5.




38


Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

59-60


Ст.59 №3, ст.60 №7,8



39


Досліджуємо задачі.

61


Ст.61 №3



40


Ознайомлення із письмовим діленням на двоцифрове число

62-63


Ст.62 №4, 63№6



41


Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число.

64-65


Ст.64 №3 – усно, № 4. Ст.65 №8



42


Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

66


Ст.66 №1,



43


Досліджуємо задачі

67


Ст.67 №3



44


Ділимо на двоцифрове чисдо.

68-69


Ст. 68 №3, №1 – усно. Ст.69 №4(3),№5



45


Розвязуємо задачі з буквеними даними.

70


Ст.70№3(2)



46


Виконуємо ділення з остачею.

71


Ст.71 №3



47


Самостійна робота

72





48


Діагностична робота №3






49


Аналіз діагностичної роботи. Навчальний проєкт «Математичні рекорди у світі рослин»

73







Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел.


50


Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чис ел.

74


Ст. 74 №3,4



51


Лічимо тисячами

75-76


Завдання з додаткових джерел



52


Лічимо в межах багатоцифрових чисел.

77-78


Ст.78 №7



53


Розвязуємо задачі

79


Ст.79№2(2),№3



54


Читаємо і записуємо багатоцифрові числа.

80-81


Ст.80 №2 – усно.Ст.81 №5



55


Утворюємо багатоцифрові числа різними способами.

82-83


Ст.83 №10,12



56


Розвязуємо задачі

84



Завдвння із додаткових джерел



57


Порівнюємо багатоцифрові числа.

85-86


Ст.86 №7,8.



58


Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел

87-88


Ст.88 № 7,11.



59


Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел

89-90


Ст.89 №2,ст.90 №6,8



60


Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду.

91


Ст.91 №5



61


Виконуємо ари фметичні дії з круглими цифрами.

92-93


Ст.92 №5, ст.93 №7,8



62


Досліджуємо задачі на спільну роботу.

94-95


Ст.95 №2



63


Досліджуємо задачі на спільну роботу.



Ст.96 №1 – усно. Ст.97 №3,4



64


Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами.

98


Ст.98 №3,4



65


Множимо і ділимо круглі числа.

99





66


Самостійна робота.

100


Підготуватись до діагностичної роботи.



67


Діагностична робота






68


Навчальний проєкт «Вік памяток архітектури твого краю».

101







Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа


69


Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання.

102


Ст.102 №4



70


Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа.

103


Ст.103 №3



71


Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа.

104


Ст.104 №6,ст. 105№10



72


Розвязування задач на знаходження трьох чисел за трьома сумами.

106-107


Ст.107 №4,6,7.



73


Додаємо і віднімаємо іменовані числа.

108-109


Ст.108 №2,3.Ст.109

6,7



74


Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа.

110-111


Ст.110 №2,ст.111 №5,8



75


Розвязування задач.

112-113


Ст.113 №5,10



76


Повторюєио взаєиоповязані величини

114


Ст.114 №6



77


Ознайомлюємось зі швидкістю руху.

115-116


Ст.116 №5,6



78


Ознайомлення із правилами знаходження подоланого шляху; часу; руху.

117-118


Ст.118 №7,8



79


Розвязуємо прості задачі з величинами.

119-120


Ст.120 №7



80


Розвязуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху.

121-122


Ст.122 № 8,9



81


Повторення вивченого. Самостійна робота.






82


Діагностична робота №4






83


Аналіз діагностичної роботи. Розвязуємо складені задачі з величинами :подоланий шляє, швидкість руху, час руху.

124


Ст.124 №3





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.