Календарне планування уроків інформатики 2-9 класи

Інформатика

Для кого: Дорослі

25.07.2021

201

15

0

Опис документу:
Календарне планування уроків інформатики 2-9 класи розроблене на 2021/2022 навчальний рік і відповідє освітній програмі для закладів загальної середньої освіти. Всі теми уроків відповідні до чинних підручників.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

ІНФОРМАТИКА (У КУРСІ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”)

ДЛЯ 2 КЛАСУ

За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2

Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.

За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко


уро-ку

Дата уроку


Тема уроку

Примітка


Тема 1. Інформація. Дії з інформацією


Правила поведінки та безпеки




Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації




Об’єкти навколишнього світу і їх властивості




Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова




Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація



Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією


Пристрої для роботи з інформацією




Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією




Світ сучасних професій




Комп’ютер та його складові




Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв




Робочий стіл комп’ютера




Об’єкти робочого стола комп’ютера




Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми




Тема 3. Малюнки й моделі


Комп’ютерна графіка




Графічні зображення




Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування




Відкриття та збереження малюнків




Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній




Інструменти для малювання фігур




Добір кольорової гами малюнка




Створення орнаменту




Дії з фрагментами зображення



Тема 4. Лінійні алгоритми


Команди і виконавці команд




Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів




Алгоритми в нашому житті




Правила складання алгоритмів




Середовище програмування Скретч




Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами




Складання власних графічних алгоритмів




Алгоритми для малювання фігур




Навчальний проект




Колективний навчальний проект




Виконання колективного навчального проекту




Планування проекту




Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.








КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ІНФОРМАТИКА (У КУРСІ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”)

ДЛЯ 3 КЛАСУ

До підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 2

(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)

За програмою НУШ (починаючи з 2020-2021 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

інформатична освітня галузь, інформатика — 35 годин на рік, 1 година на тиждень


уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією


Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями



Способи подання повідомлень, носії повідомлень



Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією



Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень



Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією



Пристрої введення та виведення інформації



Введення текстових даних



Робочий стіл комп’ютера



Структурування інформації. Поняття файлу і папки



Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання



Безпечна робота в Інтернеті



Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право


Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта


Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати



Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.



Редагування тексту



Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити


ІІ семестр


Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)



Доповнення текстів зображеннями



Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.


Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання


Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації



Редагування презентацій. Утворення нового слайду



Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом



Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.



Створення власної комп’ютерної презентації


Тема 4. Лінійні алгоритми


Команди і виконавці, алгоритми



Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.



Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми



Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами



Створення зображень за власними алгоритмами.



Логічні висловлювання



Створення власного проєкту в середовищі Скретч



Створення власного проєкту в середовищі Скретч



Створення власного проєкту в середовищі Скретч



Презентація навчальних проєктів



Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
















КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ

ДЛЯ 4 КЛАСУ
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я. Савченко


уроку

Дата

Тема

Примітки

Інформація. Дії з інформацією

1


Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями


2


Інформація навколо нас. Дії з інформацією


3


Мережа інтернет


4


Пошук інформації в інтернеті


5


Спілкування в інтернеті


6


Критичне оцінювання інформації


7


Навчання в інтернеті


Комп’ютер і його пристрої. Програмне забезпечення комп’ютера

8


Сучасні комп’ютери та їх пристрої


9


Пам’ять комп’ютера


10


Файли і папки


11


Операції з файлами та папками


12


Програмне забезпечення комп’ютера


Створення інформаційних моделей. Алгоритми і програми

13


Поняття моделі та моделювання


14


Алгоритми та способи їх подання


15


Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч


16


Логічні висловлювання


17


Поняття розгалуження


18


Алгоритми з розгалуженням


19


Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч


20


Поняття повторення. Алгоритми з повторенням


21


Алгоритми з повторенням з умовою


22


Алгоритми із заданою кількістю повторень


23–24


Відкриваємо секрети програмування


25


Знайомство з роботами та робототехнікою


Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості

26


Поняття комп’ютерної презентації


27


Етапи створення комп’ютерної презентації


28


Демонстрування комп’ютерної презентації


29


Редактор комп’ютерних презентацій


30


Текстові об’єкти на слайдах презентацій


31


Графічні об’єкти на слайдах презентацій


32


Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації


33–34


Створюємо навчальний проєкт


35


Повторення та узагальнення знань































КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 5 КЛАСУ

(Для учнів, які вивчали інформатику

в 2-4 класах)


Навчальна програма:Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. Затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 р. № 804

уроку

Тема

Дата


1

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого



Інформаційні процеси та системи

2

Інформація, дані, повідомлення



3

Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.



4

Апаратна і програмна складові інформаційної системи. Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютерів та їх призначення.



5

Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики), операції над ними.



6

Створення та налаштування робочого середовища.



Мережеві технології та Інтернет

7

Локальна мережа, використання мережевих папок.



8

Пошук відомостей у мережі Інтернет. Безпечне користування Інтернетом.



9

Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.



10

Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.



11

Використання мережі Інтернет для навчання



Опрацювання текстових даних

12

Роль електронного документообігу у сучасному суспільстві. Повторення правил уведення, редагування та форматування тексту.



13

Додавання малюнків із файлу та їх форматування.



14

Додавання, редагування та форматування списків.



15

Додавання, редагування та форматування таблиць.



16

Сторінки документа та їх форматування.



17

Підготовка документа до друкування. Друкування документа.



Алгоритми та програми


18

Алгоритми та виконавці.



19

Середовище описання і виконання алгоритмів.



20

Лінійні алгоритми.



21

Створення, налагодження та збереження програми.



22

Алгоритмічна структура розгалуження.



23

Повна та коротка форми розгалуження.



24

Логічні операції та складні умови.



25

Алгоритми з повтореннями.



26

Малювання у Скретч.



27

Цикли з умовою.



28

Цикли з лічильником.



29

Комбінування алгоритмічних структур для розв’язування задач.



30

Поняття та етапи виконання проекту.



31

Постановка завдання, планування роботи над проектом.



32

Виконання проекту.



33

Публічна презентація проекту.



Резерв (3 год)


34

Повторення вивченого у ІІ семестрі



35

Узагальнення вивченого за рік









КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ

(Для учнів, які вивчали інформатику

В 2-4 класах)

Навчальна програма:Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. Затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 р. № 804

уроку

Тема

Дата


1

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 5 класі



Комп’ютерна графіка

2

Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості



3

Інструменти та середовище графічного редактора



4

Побудова зображення з графічних примітивів. Форматування векторних графічних об'єктів



5

Операції над об’єктами та групами об’єктів



6

Багатошарові зображення



7

Створення складних векторних зображень



8

Додавання тексту до зображення



9

Формати файлів растрових і векторних зображень. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення



Комп’ютерні презентації

10

Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій.



11

Послідовність створення презентацій та вимоги до їх оформлення.



12

Створення графічних об’єктів засобами редактора презентацій.



13

Ефекти анімації в презентаціях.



14

Налаштування показу презентацій.



15

Елементи управління відтворенням презентації.



Алгоритми та програми

16

Програмний об’єкт. Властивості об’єкта.



17

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.



18

Створення програмних об’єктів.



19

Редагування програмних об’єктів.



20

Поняття події. Види подій. Декомпозиція задачі.



21

Опрацювання події.



22

Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів.



23

Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.



24

Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.



25

Вкладені алгоритмічні структури повторення.



26

Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.



27

Підготовка вхідних даних та тестування програм.



28

Вибір теми проекту та формування груп.



29

Пошук інформаційних матеріалів.



30

Аналіз та систематизація відомостей.



31

Створення інформаційного продукту проекту.



32

Презентація та оцінювання проектів.



Резерв (3 год)

33




34




35













КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 7 КЛАСУ

(Для учнів, які вивчали інформатику

В 2-4 класах)

Навчальна програма:Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. Затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 р. № 804


уроку

Тема

Дата


1

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 6 класі



Опрацювання табличних даних

2

Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора.



3

Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.



4

Типи даних в електронних таблицях.



5

Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули.



6

Копіювання та переміщення вмісту клітинок.



7

Створення та оформлення таблиць із розрахунками.



8

Відносні, абсолютні, мішані посилання.



9

Розв’язування задач засобами табличного процесора.



10

Підготовка документа до друкування. Друкування документа.



11

Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті.



Алгоритми та програми

12

Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.



13

Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей



14

Поняття змінної та її значення.



15

Арифметичні операції та вирази.



16

Розробка діалогових програм.



17

Розробка проектів з повторенням зі змінними.



18

Створення моделей для розв’язування задач.



19

Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.



20

Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.



21

Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.



22

Програмування випадкових процесів.



23

Створення ігрового проекту.



24

Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.



25

Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.



26

Презентація та оцінювання проектів.



Служби Інтернету

27

Поштові служби Інтернету



28

Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень



29

Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою



30

Хмарні сервіси



31

Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи



32

Інтернет речей



Резерв (3 год)

33




34




35












КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

Навчальна програма:Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. Затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 р. № 804

уроку

Тема

Дата


Повторення та актуалізація вивченого в 7 класі.

1

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Опрацювання табличних даних.



2

Опрацювання табличних даних.



3

Опрацювання табличних даних.



Кодування даних та апаратне забезпечення

4

Опрацювання даних як інформаційний процес. Перетворення чисел з однієї системи числення в іншу



5

Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду



6

Кодування текстових і числових даних. Таблиці кодів символів



7

Принципи кодування графічних даних



8

Персональний комп’ютер, його основні складові



9

Визначення технічних характеристик комп’ютера і апаратних складових



10

Конфігурація комп’ютера під потребу



11

Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв.



12

Види сучасних комп’ютерів та їх застосування



Алгоритми та програми

13

Мова програмування. Історія розвитку мов програмування. Класифікація мов програмування



14

Інтерфейс середовища програмування



15

Виконання алгоритмів. Етапи розв'язування задач за допомогою комп’ютера



16

Символи, ключові слова та ідентифікатори. Оператор присвоювання, введення й виведення даних



17

Уведення, виконання і налагодження найпростіших програм



18

Типи даних та їх класифікація. Поняття змінної. Стандартні типи даних



19

Константи. Вбудовані математичні функції. Арифметичні вирази



20

Розроблення програми виконання арифметичних обчислень



21

Логічні вирази. Оператори розгалуження



22

Вкладені розгалуження



23

Оператор вибору



24

Оператори повторення



25

Оператори циклу з наперед відомою кількістю повторень



26

Оператори циклу з наперед невідомою кількістю повторень



27

Вкладені цикли



28

Поєднання повторення з розгалуженням



29

Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень

ТА


30

Відображення базових графічних примітивів



31

Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування



32

Відображення рисунків із зовнішніх файлів



33

Основні компоненти програми з графічним інтерфейсом



34

Поняття форми, елемента керування, події, обробника події



35

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів



36

Елементи керування «напис» та «кнопка»



37

Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних



38

Підготовка вхідних даних для тестування програм



39

Виконання та налагодження проектів



Опрацювання текстових даних

40

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування текстових документів



41

Пошук та заміна фрагментів тексту



42

Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками, таблицями



43

Форматування з використанням стилів



44

Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа



45

Колонтитули документа



46

Гіперпосилання в текстових документах



47

Спільна робота з документом



48

Поняття комп’ютерної публікації. Види публікацій. Структура публікації



49

Створення і редагування комп'ютерної публікації



Створення та публікація веб-ресурсів

50

Веб-сайти. Типи сайтів, їх особливості. Графічний конструктор сайтів



51

Планування веб-сайту, дизайн веб-сторінки, принципи розміщення контенту



52

Створення та публікація веб-сторінок



53

Поняття про структуру веб-сайту. Організація навігації сайтом. Поняття гіперпосилання



54

Графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках



55

Мова описання гіпертекстових документів. Теги й атрибути



56

Створення простої веб-сторінки



57

Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці



58

Веб 2.0 і соціальні сервіси. Соціальні мережі. Онлайнові спільноти



59

Поняття блога й різновиди блогів. Публікація повідомлень у блозі



Опрацювання мультимедійних об’єктів

60

Створення, відтворення і сприйняття людиною мультимедійних об’єктів



61

Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа



62

Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів



63

Створення сценарію відео-ролика



64

Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів



65

Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів



66

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду



67

Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті



68

Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів



69

Презентація виконаних проектів



70

Повторення та узагальнення вивченого


















КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 9 КЛАСУ

Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

уроку

Тема

Дата

Інформаційні технології у суспільстві (2 год)

Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека

1

Інструктаж з БЖД. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Налаштування та підтримка роботи операційної системи.


2

Інструктаж з БЖД. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Інтелектуальна власність та авторське право


3

Інструктаж з БЖД. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Закріплення отриманих знань на практиці.


4

Інструктаж з БЖД. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами. Закріплення отриманих знань на практиці.


5

Інструктаж з БЖД. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів.


6

Інструктаж з БЖД. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення. Основи захисту даних у комп’ютерних системах.


7

Інструктаж з БЖД. Резервне копіювання даних. Закріплення отриманих знань на практиці.


8

Інструктаж з БЖД. Безпека в Інтернеті. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах.


Тема 2. 3D-графіка

9

Інструктаж з БЖД. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.


10

Інструктаж з БЖД. Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів.


11

Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта.


12

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об’єктів.


13

Інструктаж з БЖД. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.


14

Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти та їх редагування. Рендеринг тривимірної сцени.


15

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.


16

Інструктаж з БЖД. Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.


17

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Створення анімованої тривимірної моделі.


18

Інструктаж з БЖД. Створення анімованої тривимірної моделі. (продовження). Поняття про 3D-друк


Тема 3. Опрацювання табличних даних

19

Інструктаж з БЖД. Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти.


20

Інструктаж з БЖД. Абсолютні та мішані посилання.


21

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Абсолютні та мішані посилання.


22

Інструктаж з БЖД. Логічні функції if, and, or, not.


23

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Використання логічних функцій для вирішення поставлених задач.


24

Інструктаж з БЖД. Математичні та статистичні функції – max, min, sum, average, count, countif.


25

Інструктаж з БЖД. Текстові функції табличного редактора. Закріплення отриманих знань на практиці. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі.


26

Інструктаж з БЖД. Упорядкування даних. Умовне форматування.


27

Інструктаж з БЖД. Закріплення отриманих знань на практиці. Упорядкування даних. Умовне форматування.


28

Інструктаж з БЖД. Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків.


29

Інструктаж з БЖД. Інтерпретування даних у вигляді діаграм. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних.


30

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм.


31

Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм. (продовження)


32

Інструктаж з БЖД. Експорт та імпорт електронних таблиць. Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр.


Тема4. Бази даних. Системи керування базами даних

32

Інструктаж з БЖД. Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних



Інструктаж з БЖД. Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних.



Інструктаж з БЖД. Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області.



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області.



Інструктаж з БЖД. Бази даних в інформаційних системах.



Інструктаж з БЖД. Основні відомості про СУБД Access. Поняття таблиці, поля, запису. Додавання, видалення, редагування даних у базі.



Інструктаж з БЖД. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Створення таблиць, означення полів за типом даних. Заповнення таблиць значеннями.



Інструктаж з БЖД. Модифікація структури таблиць.



Інструктаж з БЖД. Уведення, пошук і редагування даних у таблиці



Інструктаж з БЖД. Фільтрація та сортування даних у

таблицях.



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Фільтрація та сортування даних у

таблицях.



Інструктаж з БЖД. Загальні відомості про запити



Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення

запитів у базі даних



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних


Тема 5. Алгоритми та програми (Мова програмування Pascal в середовищі Lazarus)


Інструктаж з БЖД. Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» за 8 клас.



Інструктаж з БЖД. Структуровані типи даних



Інструктаж з БЖД. Поняття одновимірного масиву (списку)



Інструктаж з БЖД. Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.



Інструктаж з БЖД. Типові алгоритми опрацювання даних в одновимірному масиві (списку).



Інструктаж з БЖД. Відображення даних у табличній формі. Способи заповнення масиву (списку) значеннями. Введення й виведення значень елементів масиву.



Інструктаж з БЖД. Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини.



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами.



Інструктаж з БЖД. Алгоритм знаходження елементів, що задовольняють задані умови.



Інструктаж з БЖД. Пошук у масиві за певними критеріями. Найбільший і найменший елементи табличної величини.



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Пошук значень у табличній величині.



Інструктаж з БЖД. Зміна порядку елементів масиву (списку)



Інструктаж з БЖД. Алгоритми впорядкування масиву. Поняття складності алгоритмів



Закріплення отриманих знань на практиці. Інструктаж з БЖД. Впорядкування масиву.



Інструктаж з БЖД. Поняття складності алгоритмів. Бібліотеки та модулі мови програмування.



Інструктаж з БЖД. Рішення для окремих частин проєкту у вигляді процедур чи функцій.



Інструктаж з БЖД. Визначення теми програмного проєкту. Побудова етапів реалізації програмного проєкту.



Інструктаж з БЖД. Розробка програмного рішення



Інструктаж з БЖД. Розробка програмного рішення



Інструктаж з БЖД. Поняття «бета-тест». Збір та аналіз відгуків користувачів програми.



Інструктаж з БЖД. Підготовка звіту та презентації проєкту.



Інструктаж з БЖД. Презентація проєкту.



Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань учнів за рік.





















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.