Календарне Планування урока читання 2 клас

Опис документу:
Календарне планування читання - 2 клас 1 семестр. За підручником Вашуленко. Виразне читання, відповіді на запитання, усний переказ прочитаного, вивчення на пам'ять. Робота з дитячою книжкою. Сторінки підручника.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Читання

(3 год. на тиждень )

Тема уроку

Дата

Примітки

Дзвіночок кличе у Країну Знань

1.

Вступ. Знову дзвоник кличе нас. Л. Шостак «Шкільний дзвінок» (с. 3).

02.09.

2.

Головна професія — школяр. А. Костецький «Головна професія» (с. 4-5).

03.09.

3.

Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачок Будь — школяр» (с. 6-8).

05.09.

4.

Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачо Буль — школяр» (продовження) (с. 9-10).

09.09.

5.

Розвивай свій талант! О. Полянська « Є у кожного талант» (с.11).. Й. Шелепець «Зажурився кіт». Складання продовження історії. Прислів’я (с. 12).

10.09.

6.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з книжкою. Уявлення про різноманітність книжок.

12.09.

7.

Навчання — наполеглива праця. «Якщо вчитися важко (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 13-14).

16.09.

Книжка — ключ до знань

8.

Хто багато читає, той багато знає. Л. Повх «Ми маленькі читачі». Прислів’я (с. 15-16). Книги — наші друзі. В. Сухомлинський «Усі книжки гар-

ні».( 17-18).

17.09.

9.

Увесь світ в собі вмістила книжка. Н. Поклад «Книжковечір». Н. Умеров «Про книжку

(с. 19-20).

19.09.

10.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами: «Дзвіночок кличе у Країну Знань», «Книжка— ключ до знань».

23.09.

Осінні барви, осінній настрій

11.

Різні настрої осені. К. Перелісна «Золота осінь», «Недалеко до зими» (за вибором напам ’ять) (с. 21-23).

24.09.

12.

Робота з дитячою книжкою. Формування в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається, розігрувати епізоди.

26.09.

13.

Осінь-мальовничка. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». Створення ілюстрації до вірша (с.23-24). Т. Коломієць «Вітрисько».
Читання в особах. Робота з картинами художників (с.25-26).

30.09.

14.

Осінь — грибна пора. Пауза. Т. Коломієць «На галяві». Визначення настрою твору (с. 27-28). Головні співці взимку.

01.10.

15.

Головні співці взимку. А. Музичук «Горобці». Перегляд відео (с. 28-29).

03.10.

16.

Хазяйнує осінь всюди. Персонаж твору. Н. Остапенко «Господиня Осінь». Читання в особах. Створення ілюстрації персонажів твору (с. 30-33).

15.10.

17.

Як тварини готуються до зими. О. Коротюк «Ведмежа колисанка». Л. Костенко «Білочка восени» (с. 31-33).

17.10.

18.

Робота з дитячою книжкою. Ліна Костенко «Дід Ревило»..

21.10.

19.

Чарівні звуки осені. О. Чорновіл «Осінній концерт». К. Маніва «Каштанопад» (с. 34-35).

22.10.

20.

Осінні настрої. Осінь весела. Н. Забіла «Осіннє листя» (с. 36). Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку» (с. 37). Осінь мрійлива. В. Скомаровський «Лісова колиска» (с. 37-38).

24.10.

21.

Осінні настрої. Осінь тривожна, таємнича і задумлива.Л. Костенко «Березовий листочок» (с. 38-39).

28.10.

22.

Осінні настрої. Осінь весела. П. Сорока «Гра». В.Терен «Осінь» (с. 39).

29.10.

23.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Осінні барви, осінній настрій».

31.10.

24.

Робота з дитячою книжкою.. Диференці -йований підхід у формуванні вмінь читати.

04.11.

Народні перлини для кожної дитини

25.

Колискові пісні. «Ой люлі, ой люлі». Слухання української народної колискової «Гойда, гойда-гой, ніченька іде...» у виконанні Н. Матвієнко (с. 40).Українські народні пісні «Зайчику,зайчику» .Читання в особах. Перегляд мультфільму (с. 41).

05.11.

26.

Заклички. Лічилки. «Іди, іди, дощику» (напам’ять).«Котилася торба», «Тікав заєць через міст»(за вибором напам ’ять) (с. 42-43).

07.11.

27.

Мирилки. Скоромовки. «Дві подружечки зажурилися»,«Подивися просто в очі» (за вибором напам ’ять) (с. 43-44). Загадки. Читання і відгадування загадок. Складання загад-
ки про тварину або рослину (с. 45).

11.11.

28.

Прислів’я. Читання і пояснення змісту прислів’їв (с. 46).

12.11.

29.

Народні казки. Казки про тварин. «Зайчикова хатинка»(українська народна казка) (с. 46-49).

14.11.

30.

Робота з дитячою книжкою. «Опрацювання творів із хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах».

25.11.

31.

Гуртом можна багато зробити. «Ведмідь і бджоли»(українська народна казка). Читання в особах (с. 49-50).

26.11.

32.

Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) (с. 51-53).

28.11.

33.

Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (українська народна казка). Прислів’я (с. 53-55).

02.12.

34.

Хочеш їсти калачі — не сиди на печі. «Курочка, мишка та півник» (угорська народна казка). Читання в особах. Переказування казки

(с. 56-58).

03.12.

35.

Три поради. «Лисиця і яструб» (шотландська народна казка). Читання в особах (с. 58-59).

05.12.

36.

Робота з дитячою книжкою. «Опрацювання творів із хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах».

09.12.

37.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Народні перлини для кожної дитини».

10.12.

Кришталева зимонька у срібнім кожушку

38.

Білі шати зими. В. Паронова «Йде зима». М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Л.Дяченко «Чого сполошились синички?» Л. Вознюк «Загадки» (с. 60-63). Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки (с. 64-65).

12.12.

39.

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Колядки. Щедрівки. Засівальні пісні (за вибором напам’ять). Створення колективної збірки колядок, щедрвок і засівальник пісень

(с. 65-67).

16.12.

40.

Чому новий рік починається на в грудні? Авторська казка. 3. Мензатюк «Новий рік»

(с. 68-69).

17.12.

41.

Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) (с. 70-72).

19.12.

42.

Поетичні картини зими. Рима. Л. Вознюк «Йшов мороз». А. Качан «Зустріч». Виразне читання (с. 72-74). Що означає «економити»? Головна думка твору. М. Чумарна «Як зайчики зимували» (с. 74-76).

23.12.

42.

Робота з дитячою книжкою. «Опрацювання творів із хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах».

24.12.

43.

Зимові розваги. П. Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання (с. 76). Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Кришталева зимонька у срібнім кожушку». Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кришталева зимонька у срібнім кожушку».

26.12.

Перевірено

Заступник директора школи

з навчально-виховної роботи___________ Н.В.Ярильченко

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!