Календарне планування "Українська мова 1 клас (НУШ) ІІ семестр"

Опис документу:
Календарно - тематичне планування (читання, письмо, розвиток мовлення) з української мови (ІІ семестр) для 1 класу за типовою освітньою програмою НУШ, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. Відповідно типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Українська мова

(ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ)

(За підручником М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко )

з/п

Зміст навчального предмету

Мета вивчення теми

К-ть год.

Дата

Корек

ція

Приміт

ка

ІІ семестр

Буквений період (продовження)

75

Письмо малої букви з.

1

76

Письмо великої букви З.

1

77

Письмо малої букви б.

1

78

Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й.

1

79

Письмо малої букви й.

1

80

Письмо великої букви Й.

1

81

Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

1

82

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г

1

83

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

84

Звук /г/, позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

1

85

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою г. Складання речень за малюнком.

1

86

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів.

1

87

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

1

88

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту поданого рукописним шрифтом.

1

89

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою.

1

90

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Розвиток зв 'язного мовлення.

1

91

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

1

92

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

1

93

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

1

94

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

1

95

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

1

96

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

1

97

Звук [ч]9 позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

1

98

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршом. Робота з дитячою книжкою.

1

99

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею, Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв \язного мовлення.

1

100

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош».

1

101

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування,

1

102

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

1

103

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

1

104

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою.

1

105

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

1

106

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

1

107

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

1

108

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення.

1

109

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки.

1

110

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

1

111

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

1

112

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів.

1

113

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

1

114

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант.

1

115

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) та оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

1

116

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

1

117

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

1

118

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я.

1

119

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

120

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

1

121

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

1

122

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

1

123

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

1

124

Звуки [дз], [дз У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».

1

125

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

1

126

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

1

126

Закріплення звука [ дж у, буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела».

1

127

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

128

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

1

129

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.

1

130

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення.

1

131

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД

132

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

1

133

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання бук- восполучень та речень. Вибірковий диктант.

1

134

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша.

1

135

Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

1

136

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

1

137

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

1

138

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...».

1

139

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

1

140

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'язного мовлення.

1

141

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

1

142

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

1

143

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

1

144

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів».

1

145

Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

1

146

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

1

147

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

1

148

Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ.' Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

1

149

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О« Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

1

150

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.

1

151

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

1

152

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

1

153

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий»..

1

154

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

1

155

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

1

156

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

1

157

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

1

158

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

1

159

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

1

160

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання.

1

161

Резервний урок. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

1

162

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв 'язного мовлення. Підсумок за рік.

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
0
міс.
2
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!