Календарне планування. Трудове навчання.. 3 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

(35 годин, 1 год на тиждень, резерв часу становить 0 годин)

І семестр – 1 год на тиждень  - 16 год.

ІІ семестр – 1 год на тиждень – 19 год.

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

1.Підручник  Веремійчик І.М. «Трудове навчання» підручник для 2-го класу загальноосвітніх навчальних закладів /Рекомендовано Міністерством освіти та науки України – Київ: Генеза, 2013

2.Трач С.К. Трудове навчання: альбом для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. /Рекомендовано Міністерством освіти та науки України – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2014

  ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 Освітня галузь “Технології” в молодших класах реалізується через зміст навчальних предметів “Трудове навчання” та “Інформаційно-комунікативна грамотність”, які є початковою ланкою загальної системи трудового навчання та виховання учнів. Трудове навчання в початковій школі є однією з ланок неперервної технологічної освіти, що логічно продовжує дошкільну освіту, створює базу для успішного опанування учнями технологій основної школи та здобуття професійної освіти. Трудове навчання в початкових класах є першою сходинкою до вибору майбутньої професії.

Метою “Трудового навчання” в початковій школі є формування і розвиток в межах вікових можливостей предметно-перетворювальної компетентності учнів, яка дає можливість їм самостійно вирішувати предметно-практичні та побутові задачі. Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання наступних завдань:

  • формування в межах вікових можливостей узагальнених способів (алгоритмів) предметно-перетворювальної діяльності з дотримання безпечних прийомів ручної праці та економного використання матеріалів;

  • розвиток творчих здібностей, елементів графічної грамоти, вмінь працювати в команді та навичок виконання операцій з ручних технік обробки матеріалів;

  • набуття досвіду предметно-перетворювальної та побутової практичної діяльності, алгоритмів і способів предметно-практичних дій ручними техніками для оволодіння в основній школи основами технологій;

  • виховання в учнів ціннісного ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності, шанобливого ставлення до людей праці та їх професії, трудових традицій українського народу та інших народів світу.

Зміст “Трудового навчання” визначається за такими змістовими лініями: ручні техніки обробки матеріалів, технічна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво та самообслуговування. Кожна змістова лінія передбачає формування культури виконання трудових дій.

Навчальну програму побудовано за наступними такими принципами:

- навчальний матеріал диференціюється за видами діяльності (згинання, складання, різання, ліплення тощо) та конструкційними матеріалами (папір, картон, пластилін, природні та штучні матеріали та ін.), які ускладнюються в кожному класі залежно від просторово-предметних характеристик виготовлення виробів (за шаблоном на площині, за шаблоном на площині з елементами творчості, об’ємні, об’ємні з елементами творчості);

- види практичної діяльності диференціюються впродовж навчального року залежно від календарних свят (держаних і релігійних), регіональних традицій і звичаїв, які ускладнюються в кожному класі через добір об’єктів праці з врахуванням вікових особливостей учнів;

з/п уроків

Кількість

годин

Дата

Корекція

дати

Тема та зміст уроку

Примітка

І семестр

1

1

Витинанка. Народні витинанки – давній вид декоративного мистецтва. Практична робота. Витинанка і аплікація «Янголи». Підр. с. 6 – 12; Зош. с.3

2

1

Витинанка. Види витинанок. Витинанки у святковому побуті українців. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанок. Практична робота. Витинанка «Килимок» або «Пташечки». Підр. с. 13 – 14; Зош. с.4 - 7

3

1

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанок. Практична робота. Виготовлення вітальної листівки технікою витинанки.

4

1

Мозаїка. Поняття про мозаїку. Контурне і площинне мозаїчне торцювання. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання. Практична робота «Мозаїчне торцювання. Державний правпор України». Підр. с. 15 – 17; Зош. с.8

5

1

Мозаїка. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки. Практична робота «Кашпо для квітів» Підр. с. 18 – 19; Зош. с.9

6

1

Мозаїка. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки. Практична робота. Прикрашання листівки.

7

1

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота «Ходить гарбуз по городу» . Підр. с. 24 – 30; Зош. с.12 - 13

8

1

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота «Знаки зодіаку». Підр. с. 31 – 32

9

1

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота

10

1

Оригамі. Оригамі як вид паперопластики. Повторення прийомів роботи та послідовність дії технікою оригамі. Пратична робота «Краб». Підр. с. 32 – 33; Зош. с.16

11

1

Оригамі. Практична робота «Технічні констуркції». Підр. с. 34; Зош. с.15,18

12

1

Оригамі. Повторення прийомів роботи та послідовність дії технікою оригамі. Практична робота «Білий птах». Підр. с. 36; Зош. с.20 - 21

13

1

Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Рульєф, барельєф. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з пластиліну. Пракична робота «Колобок». Підр. с. 42; Зош. с.22

14

1

Робота з пластиліном. Культура праці під час роботи з пластиліном. Практична робота «Рибка в акваріумі». Підр. с. 43; Зош. с.23

15

1

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Підбір форми природних матеріалів для задуманого виробу. Практична робота «Два півники горох молотили».Підр. с. 46 - 47; Зош. с.25

16

1

Композиції з комбінованих матеріалів. Підбір форми природних матеріалів для окремих частин композиції. Практична робота «Мініскульптури з природничих матеріалів». Зош. с.24

ІІ семестр

17

1

Екскурсія до шкільної майстерні. Ознайомлення з виробничою діяльністю старшокласників та ПТБ у виробництві.

18

1

Новорічні іграшки з ниток. Нитки зі старих вязаних речей й матеріалів для саморобних іграшок. Допоміжні матеріали для конструктивних форм іграшок. Практична робота «Новорічні іграшки». Тем. Бал. Зош. с.26 - 27

19

1

Аплікація з тканини. Види та властивості тканин. Використання тканин. Прийоми різання тканин та правила безпечної праці під час розкрою тканин ножицями. Практична робота «Рибка». Підр. с. 62; Зош. с.33

20

1

Аплікаційні іграшки з тканини. Конструктивні особливості іграшок плоскої форми з відрізків використаного хутра, кольорової тканини та картону. Ескізні силуетні зображення на картоні. Практична робота «Колобок». Підр. с. 63

21

1

Аплікація з тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з'єднання з папером. Пракична робота. «Совушка».

22

1

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних матеріалів. Культура праці під час роботи з клеєм. Естетика у виготовленні виробів. Практична робота «Солом’яний утікач». Підр. с. 70; Зош. с.38

23

1

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Практична робота «Сніговик». Підр. с.71

24

1

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Практична робота. Рамка для фото.

25

1

Декорування виробів. Поняття про декорування. Способи декорування виробів. Орнаменти – символи. Писанка як один із символів України. Декорування писанок.

Практична робота «Оздоблення великодніх яєць». Підр. с. 76 - 80; Зош. с.43 - 45

26

1

Декорування виробів. Поняття про декорування. Способи декорування виробів. Орнаменти – символи. Писанка як один із символів України. Декорування писанок.

Практична робота «Оздоблення великодніх яєць». Підр. с. 76 - 80; Зош. с.43 - 45

27

1

Самообслуговування. Культура Харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Практична робота «Складання серветок». Підр. с. 86 – 87; Зош. с.49

28

1

Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Інструменти та матеріали для вишивки. Послідовність оздоблення виробів вишивкою. Практична робота «Виготовлення мережки». Підр. с. 88 – 93; Зош. с.50 - 53

29

1

Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми. Конструктивні особливості об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених деталей. Аплікаційне оздоблення виробів. Практична робота «Паперовий будинок». Підр. с. 96 – 98; Зош. с.56

30

1

Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми. Практична робота «Літок». Зош. с.59

31

1

Подарунки до свята Дня Перемоги. Послідовність виготовлення подарунків – сувенірів з різних матеріалів. Естетика у виготовленні сувенірів. Зош. с.60

32

1

Подарунки до свята Дня Перемоги. Послідовність виготовлення подарунків – сувенірів з різних матеріалів. Естетика у виготовленні сувенірів. Зош. с.60

33

1

Екскурсія до присадибної ділянки. Інструктаж до пішохідного маршруту. Вступна бесіда про діяльність дітей на присадибній ділянці.

34

1

Моделі планерів. Поняття про модель і планер. Основні частини планера і флюзеляж, крила, стабілізатор, кіль, їх призначення. Принцип польоту планера. Підсумок за рік.

35

1

Екскурсія до шкільної майстерні.

Підсумок за рік.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!