Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування. Математика. 2 клас.

Математика

Для кого: 2 Клас

24.01.2021

248

15

0

Опис документу:
Календарне планування з математики, призначене для 2 класу на 2 семестр. За Типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна, за підручником А.Заїка «Математика». У календарному додано очікувані результати навчання, відповідно до програми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАТЕМАТИКА

Календарно-тематичне планування

за Типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна

ІІ семестр, 3 год на тиждень

(За підручником А.Заїка «Математика»)

Тема

Очікувані результати навчання

Дата

Примітки

Ст.

1.

Знаходження невідомого від’ємника. Складена задача.

Лічба- - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами [2 МАО 2-4.2-3]; Робота з даними - зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

71-72

2.

Прямокутник.

Лічба- порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; Числа. Дії з числами- розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі [2 МАО 2-2.3-2] Вимірювання величин - здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; Просторові відношення. Геометричні фігури - розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4-4.5-6]

73

3.

Квадрат.

Лічба- - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; Просторові відношення. Геометричні фігури - розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4-4.5-6]

74

Додавання і віднімання з переходом через розряд. Величини.

4.

Додавання виду 45+7. Властивості дій.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами- обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

75-76

5.

Віднімання виду 45-7.

Лічба-- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2] Числа. Дії з числами- читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]

77

6.

Лінійні діаграми.

Лічба-- визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1 ) Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; Робота з даними - збирає дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання) [2 МАО 5-1.2-8];

78

7.

Додавання виду 45+27.

Числа. Дії з числами- читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

79

8.

Обчислення значень виразів зі змінною.

Лічба- - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами- обчислює значення виразів зі змінною [2 МАО 2-4.3-4];

80

9.

Віднімання виду 45-27.

Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

81

10.

Розв’язування задач. Завдання Бджілки-трудівниці.

Числа. Дії з числами - з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];- застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5]

82-83

11.

Коло. Круг. Центр кола, круга.

Лічба- прогнозує результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження [2 МАО 1-3.3-1]; Просторові відношення. Геометричні фігури - знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3]; конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо) [2 МАО 4-4.6-2];

84-85

12.

Час. Година. Хвилина. Визначення часу за годинником.

Лічба- - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Вимірювання величин - здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7];

86

13.

Радіус кола. Обчислення значень виразів.

Числа. Дії з числами - знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3]; Вимірювання величин - здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1];

87

14.

Вирази на 2-3 дії з дужками й без дужок.

Лічба - зіставляє одержаний результат лічби об’єктів з прогнозованим [2 МАО 1-3.3-3]; - виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; - знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3

88

15.

Діаметр кола. Обчислення. Завдання Бджілки-трудівниці.

Дії з числами - оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1]; - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; Просторові відношення. Геометричні фігури - відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

89-90

16.

Діагностична робота.

Множення і ділення.

17.

Аналіз діагностичної роботи. Додавання однакових чисел.

Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1];- переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2]

91

18.

Множення. Запис множення. Назви чисел при множенні.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації (з допомогою дорослого або самостійно), робить відповідний висновок [2 МАО 2-3.2-1]

92-93

19.

Множення числа 10.

Лічба- лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

94

20.

Переставний закон множення. Обчислення значень виразів.

Лічба - відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2] Числа. Дії з числами - знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3 - робить висновок про достовірність передбаченого результату [2МАО 1-3.3-5]

95-96

21.

Ділення. Розв’язування задач на ділення.

Лічба - припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2]; Числа. Дії з числами - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8]; Робота з даними - зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

97-98

22.

Зв'язок множення і ділення.

Лічба - лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];- обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

99

23.

Назви чисел при діленні.

Лічба - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8]; - описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

100

24.

Діагностична робота.

Табличне. множення і ділення.

25.

Аналіз діагностичної роботи. Множення виду 2·а, а·2.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

101

26.

Ділення виду а:2.

Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; - перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз [2 МАО 2-2.1-2]

102

27.

Окремі випадки ділення. Порядок дій.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1];- ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];

103

28.

Множення виду 3·а, а·3.

Лічба - лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2]

104

29.

Ділення виду а:3. Завдання Бджілки-трудівниці.

Лічба- прогнозує результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження [2 МАО 1-3.3-1]; - припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

105-106

30.

Множення виду 4·а, а·4.

Лічба- лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2]

107

31.

Периметр прямокутник. Периметр квадрата.

Лічба- - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Вимірювання величин - здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1];

  • вимірює довжини предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3-4.7-4];

108-109

32.

Ділення виду а:4.

Лічба - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; - демонструє, що таке цілий предмет і його частини – половина, третина, чверть [2 МАО 2-4.2-9]

110

33.

Збільшення числа в кілька разів.

Лічба - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; - розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

111

34.

Множення виду 5·а, а·5.

Лічба - відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2] Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

112

35.

Ділення виду а:5. Кратне порівняння чисел.

Лічба - лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1];- ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];

113-114

36.

Перевірка множення.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі [2 МАО 2-2.3-2]

115

37.

Знаходження невідомого множника.

Лічба - виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; Числа. Дії з числами - розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1] - з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

116

38.

Знаходження невідомого діленого. Завдання Бджілки-трудівниці.

Лічба- лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8]; - описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

117-118

39.

Діагностична робота.

40.

Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування задач різними способами.

Числа. Дії з числами - з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];- описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

Просторові відношення. Геометричні фігури моделює геометричні фігури з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок тощо) [2 МАО 4-4.6-1];

119

41.

Знаходження невідомого дільника.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1 Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1];

  • переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2] застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5];

120

42.

Множення виду 6·а, а·6.

Лічба - зіставляє одержаний результат лічби об’єктів з прогнозованим [2 МАО 1-3.3-3]; - виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; Числа. Дії з числами - визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1];

121

43.

Ділення виду а:6. Обчислення. Розв’язування задач.

Лічба- лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі [2 МАО 2-2.3-2] - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];

122-123

44.

Множення виду 7·а, а·7.

Лічба - об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою [2 МАО 1-4.1- 3]; Числа. Дії з числами - знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [2 МАО 2-3.4-1]Робота з даними - збирає дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання) [2 МАО 5-1.2-8];

124

45.

Ділення виду а:7.

Лічба - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];

125

46.

Множення виду 8·а, а·8.

Лічба - зіставляє одержаний результат лічби об’єктів з прогнозованим [2 МАО 1-3.3-3]; - виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; Числа. Дії з числами - визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1];

126

47.

Ділення виду а:8.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];

127

48.

Обчислення. Розв’язування задач.

Множення виду 9·а, а·9.

Лічба - лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] - співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2- 7];

128-129

49

Ділення виду а:9.

Лічба- лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2-2] Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2]

130

50

Ділення виду а:10.

Лічба - визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; Числа. Дії з числами - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; - знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

131

51

Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2

132

52

Задачі на три дії. Розв’язування задач.

Лічба - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; Числа. Дії з числами - знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання завдання [2 МАО 2-3.1-1]; Робота з даними - зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

133

53

Діагностична робота.

134

54

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок.

Лічба - уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1]; Числа. Дії з числами - - порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.