Календарне планування "Літературне читання" для 3 класу НУШ на ІІ семестр за підручником О. Савченко

Літературне читання

Для кого: 3 Клас

09.01.2021

505

42

1

Опис документу:
Календарне планування складене відповідно до Типової програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко за підручником "Літературне читання" для третього класу Олександри Савченко на другий семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова. Читання

За підручником О. Я. Савченко

(3,5 години на тиждень)

п/п

Скори

гована

Зміст уроку

Дата

Скори

гована

Як не любить свій край

Рідний край. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» с. 81.

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям» с. 82.

Вірші вихованців Павлиської школи. М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» с. 83 – 84.

Урок позакласного читання.

Досліджуємо текс. О. Кротюк «Наші скарби».

Вчимося слухати й розуміти текс. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар» с. 85 – 86.

Земля – це книга, у якій історія твого народу… Н. Поклад «Гарно жити у селі» с. 87.

Земля – це книга, у якій історія твого народу…

М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече…».

Досліджуємо текст. Н. Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка с. 88 – 90.

Узагальнення знань по темі «Як не любить свій край». Перевіряю свої досягнення с. 91

Діагностична робота. Аудіювання.

Урок позакласного читання.

Літературні казки.

П’єса – казка. Байки

Чарівні казки. В. Бичко «Казка – вигадка, та в ній…». А. Дімаров «Для чого людині серце» с. 92 – 95.

А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

с. 95 – 96).

А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

с. 96 – 98. (Уривок з казки 30 – 35 слів напам’ять).

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок»

с. 98 – 99.

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (продовження) с. 99 – 101.

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (продовження) с. 101 – 103.

Урок позакласного читання.

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» с. 104 – 105.

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» с. 105 – 107.

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» с. 108 – 109.

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» с. 109 – 110.

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» с. 111 – 112.

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» с. 113 – 115.

Урок позакласного читання.

Медіавіконце: афіша вистави с. 116.

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі» с. 117.

Байки. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» с. 119.

Байки. Л. Глібов «Чиж та Голуб» (напам’ять) с. 120.

Байки. А. Костецький «Добра порада» с. 121.

Урок позакласного читання

Узагальнення та систематизація знань по темі. Перевіряю свої досягнення.

Поезії про дивний світ природи

Вступ до теми. Л. Забашта «Дивосві, дивосві…».

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…» с. 123 – 124.

Л. Українка «Плине білий човник…». Малювання ілюстрацій до поезії с. 125 – 126.

Діагностична робота. Читання мовчки (письмово).

О. Олесь «В небі жайворонки в’ються» (напам’ять) с. 126.

М. Сингаївський «Волошкове поле» с. 127.

Д. Павличко «Дядько дощ» с. 128.

Урок позакласного читання.

Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди» с. 128.

А. Качан «Розливається Дунай» с. 129.

Медіавіконце: мініпроєкт – створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» с. 130.

Узагальнення та систематизація знань по темі «Поезії про дивний світ природи». Перевіряю свої досягнення с. 131.

Все добре переймай, а недобре - виправляй

Вступ до теми.В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» с. 132 – 133.

Чому важлива щира турбота? Т. Майданович «Телефонна розмова» с. 134.

Урок позакласного читання.

Головна думка. Н. Деменкова «Дружок і образа» с. 135.

Н. Деменкова «Я друзув не продаю» с. 136.

Досліджуємо текст. Зрозуміти і підтримати інших.

Н. Гербіш «Різні культури» с. 137 – 138.

Зрозуміти і підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (продовження) с. 139 – 140.

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі» с. 141.

Діагностична робота. Робота з літературним твором.

Про наших улюбленців. М. Вітлер «Кошеня пропало»

с. 141 – 142.

Урок позакласного читання.

А. Костецький «Спішу додому» с. 143.

За матеріалами інтернет-джерел «Пес, відомий на весь світ» с. 144 – 145.

О. Сенатович «Балакуни» с. 146.

Узагальнення знань по темі «Все добре переймай, а недобре – виправляй». Перевіряю свої досягнення с. 147.

Урок позакласного читання.

Іскринки творчості

Вступ до теми. В. Коломієць «Лис і ліс» с. 149.

Медіавіконце: мініпроєкт – колаж «Про мене» с. 150.

С. Жупанин «Намалюю вітер тихий, ніжний…» с. 151.

Діагностична робота. Читання вголос (усно).

В. Ткаченко «Лісове коріння» с. 151.

О. Єфімов «Тут усе є…» с. 152 – 154.

Д. Гельнер «Розмова з фортепіано» с. 154.

В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» с. 155.

Узагальнення та систематизація знань по темі «Іскринки творчості». Перевіряю свої досягнення с. 156.

Урок позакласного читання. Підсумок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.