Календарне планування із всесвітньої історії 11-го класу (І.Щупак)

Опис документу:
Календарне планування із всесвітньої історії 11-го класу за підручником: Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти /І.Я. Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

11 клас

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

35 годин

1. Програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2. Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти /І.Я. Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256 с.: іл., карти

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

Примітка

Примітка

Параграф підручника

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин

1

1

2

Початок «холодної війни»

1

2

Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ:

ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

3

Постіндустріальне (інформаційне) суспільство

1

3

4

Боротьба за громадянські права і права меншин

Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального суспільства

1

4

5

Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства

1

5

6

Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни та сучасного стану

1

6

7

Італія і Франція у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

7

8

Від Європейського економічного співтовариства до Європейського Союзу

1

8

9

Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

9

10

Узагальнення розділів 1 і 2

1

10

11

Тематичний контроль

1

Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ:

ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

12

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії

1

11

13

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Румунії

12

14

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі

1

13

15

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Чехословаччині і «Празька весна» 1968 р.

14

16

СРСР: завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига».

СРСР: від доби Брежнєва до перебудови

1

15, 16

17

«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини

1

17

18

Росія наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Політична, економічна й ідеологічна експансія Росії в регіоні

1

18

19

Узагальнення. Тематичний контроль

1

19

Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ:

ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

20

Японія у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

20

21

Китай у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

21

22

Індія і Пакистан у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

22

23

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання

1

23

24

Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність.

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

1

24

25

Латинська Америка у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

25

26

Африка у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

26

27

Узагальнення. Тематичний контроль

1

27

Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

28

Динаміка «холодної війни».

Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів

1

28

28

Період «розрядки» в міжнародній політиці

29

29

Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України

1

30

30

Узагальнення. Тематичний контроль

1

31

Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА

31

Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

1

32

32

Практичне заняття. Модерне (постіндустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

1

33

Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

33

34

Узагальнення. Тематичний контроль

1

35

Узагальнення до курсу.

Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

34, 35

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»