Календарне планування із всесвітньої історії 11-го класу (Б.Полянський)

Опис документу:
Календарне планування із всесвітньої історії 11-го класу за підручником "Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти /Павло Полянський. – К.: Грамота, 2019."

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

11 клас

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

35 годин

1. Програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2. Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти /Павло Полянський. – К.: Грамота, 2019. – 256 с.: іл.

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

Примітка

Примітка

Параграф підручника

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

Реалізація ялтинсько-потсдамських домовленостей лідерів провідних держав антигітлерівської коаліції: здобутки та невдачі

1

1

2

Початок «холодної війни»

1

2

3

Оформлення біполярного світу

1

3

Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ:

ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

4

Процеси демократизації в повоєнному світі

1

4

5

Рухи за права людини та громадянські права

1

5

6

Соціально-економічні зміни у світі

1

6

7

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства

1

7

8

Інтеграційні процеси

1

8

9

Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи й Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки

1

10

Узагальнення розділів 1 і 2

1

11

Тематичний контроль

1

Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ:

ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

12

Центрально- та східноєвропейські країни після Другої світової війни

1

9

13

Комуністичні режими в 50-60-х роках ХХ ст.

1

10

14

Крах комунізму в країнах Центрально-Східної Європи

1

11-12

15

Узагальнення

1

16

Тематичний контроль

1

Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ:

ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

17

Японія

1

13

18

Китай

1

14

19

Індія

1

15

20

Країни Близького Сходу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

16

21

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

1

22

Країни Африки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

1

17

23

Латинська Америка

1

18

24

Узагальнення. Тематичний контроль

1

Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

25

Міжнародні відносини періоду «холодної війни»

1

19

26

Практичне заняття. Демонтаж результатів періоду «розрядки»: причини і наслідки

27

Міжнародні відносини на межі ХХ-ХХІ ст.

1

20

28

Агресія Росії проти України (2014). Російсько-українська війна

1

21

29

Узагальнення. Тематичний контроль

1

Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА

30

Основні напрями науково-технічної революції та її вплив на життя людей

1

22

31

Становлення постіндустріальної цивілізації

1

23

32

Практичне заняття. Модерне (постіндустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

1

33

Основні тенденції розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно та спорту

1

24

34

Узагальнення. Тематичний контроль

1

35

Узагальнення до курсу

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»