Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарне планування інтегрованого курсу "Українська мова та читання" Ісеместр, 2клас (Г. Сапун, О. Придаток)

Українська мова

Для кого: 2 Клас

23.08.2021

258

12

0

Опис документу:
Календарне планування інтегрованого курсу « Українська мова та читання» 2 клас, Ісеместр за підручником Г. Сапун, О. Придаток відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко. 8(7+1)год на тиждень: 4год читання та 4год української мови.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчально-методичне забезпечення

викладання інтегрованого курсу « Українська мова та читання» за програмою О. Савченко у 2 класі

у 2021 — 2022 навчальному році


Річна кількість годин — 280 год

І семестр – 128 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 8 (7+1) год



Зведений перелік діагностувальних робіт, які проводяться у 2 класі


Вид перевірки

І сем.

1

Списування

2

2

Диктант

1

3

Перевірка мовних знань і вмінь

1

4

Аудіювання

2

5

Усний переказ

1

6

Навичка читання вголос

1


Загальна кількість перевірок за семестр

8




Програма:

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти і науки України

від 08.10.2019 року № 1272



Підручник. Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. середн. освіти. У 2ч. Ч. 1/ Г. Сапун, О. Придаток. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 112с.

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека» /укладач Стус Т. В. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016. -160с.







УКРАЇНСЬКА МОВА

І семестр, 8 (7+1) год на тиждень

(За підручником «Українська мова та читання» Г. Сапун, О. Придаток)

Тема уроку

Дата

Примітка

Звуки і букви

1.

Ознайомлення з підручником. Школа — наш дім. За М. Сингаївським «Учися, другокласнику».



2.

Повторення вивченого у 1 класі. Звуки і букви.



3.

Л. Відута «Що може буква».



4.

Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб вийшло інше слово.



5.

Веселе місто Алфавіт. Т. Коломієць «Веселе місто Алфавіт» (напам’ять). О. Тоцька «Рослини України». С. Бондаренко «Абетка».



6.

Український алфавіт. Вимова і написання слова алфавіт.



7.

Робота з дитячою книжкою. Настільні ігри. Оксана Лущевська «Шашки» (хрестоматія).



8.

Алфавіт. Звуковий аналіз слів.



9.

О. Тоцька «Рослини України». С. Бондаренко «Абетка».



10.

Розташування слів за алфавітом.



11.

Корисні справи твоїх ровесників. Д. Герасимчук «Горіхи». Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб.



12.

Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру.



13.

Словники — наші помічники. Словники.



14.

Уміння користуватися алфавітом у роботі з навчальним словником.



15.

У бібліотеці. За О. Моторним «Монолог книжки».



16.

Розвиток зв’язного мовлення. У бібліотеці. Складання розповіді за ілюстрацією і запитаннями (с.16-17).



17.

Н. Красоткіна «Хто багато книг читає…».



18.

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Позначення їх буквами.



19.

В. Сухомлинський «Спляча книга». Лічилки. Г.Чубай «Лічилка».



20.

Букви я, ю, є, ї. Їх звукове значення. Склад. Поділ слів на склади.



21.

Вже осінь на порозі. За В. Пархоменком «Осінні квіти».



22.

Перенос слів з рядка в рядок складами. Вимова і написання слова вересень.



23.

Робота з дитячою книжкою. Державні символи України. Зірка Мензатюк «Український прапор». (хрестоматія).



24.

Діагностувальна робота. Списування.



25.

Загадки з осінньої грядки. Л. Вознюк «Загадки». Загадки. В. Шаройко «Хто ж розплутає слова?».



26.

Аналіз діагностувальної роботи. Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.



27.

Осінні турботи пернатих. За В. Титаренком «Сойчині жолуді». Діагностувальна робота. Усний переказ.



28.

Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів.



29.

Чухліб В. «Чи далеко до осені?». Діагностувальна робота. Усний переказ.



30.

Перенос слів з рядка в рядок.



31.

Українські народні казки.



32.

Розвиток зв’язного мовлення. Мультфільм «Струмочок». Складання розповіді за опорними висловами (с.34-35).



33.

У гості до казки. Українська народна казка «Рукавичка». Відтворення діалогів казки.



34.

Наголос. Наголос у загальновживаних словах.



35.

Українська народна казка «Сніг і заєць». Спостереження за зміною настрою дійової особи.



36.

Вправляння у правильному вимовлянні слів. Вимова і написання слова завдання.



37.

Українська народна казка «Сім лозин». Добір інших заголовків до казки. Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб.



38.

Експерименти з наголосом: порівняння і пояснення значення слів, які відрізняються лише наголосом.



39.

Робота з дитячою книжкою.



40.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.



41.

Українська народна казка «Котигорошко». Вибіркове читання казки.



42.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова герой.



43.

Авторська казка. М. Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик». Визначення головної думки твору.



44.

Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе».



45.

Цікавинки для дитинки. Скільки років фломастеру?



46.

Звук [ф]. Позначення його буквою «еф».



47.

Діагностувальна робота. Аудіювання.



48.

Розвиток зв’язного мовлення. «Чорнобривці — символ України». Опис квітки (с.49-50).



49.

Україна — наша Батьківщина. А. Камінчук «Це моя Україна».



50.

Буква «ща». Позначення нею буквосполучення [шч]. Вимова і написання слова Батьківщина.



51.

У труді зростаємо. Л. Гроха «Наш сад». Частини тексту-розповіді. Легенди нашого краю. За Є. Колодійчуком «Стодзвонні джерела».



52.

Звуки [дж], [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученнями «дж», «дз». Правила переносу слів з буквосполученнями дж, дз.



53.

Легенда Наддніпрянщини «За добро — добром». Порівняння заголовка та кінцівки легенди.



54.

Тверді та м’які приголосні звуки.



55.

Робота з дитячою книжкою. Дитячі ігри. Галина Ткачук «Гойдалка під кленом» (хрестоматія).



56.

Діагностувальна робота. Диктант.



57.

Невідоме про знайомі речі. «З історії світлофора». Передбачення змісту тексту за заголовком.



58.

Аналіз діагностувальної роботи. Позначення м’якості приголосних перед буквою «о».



59.

Ю. Колесниченко, Г. Філановський «Паперова історія».



60.

Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо.



61.

За Л. Сердунич «Дні тижня».



62.

Закріплення вивченого про правила переносу слів. Вимова і написання слів календар, понеділок, середа, четвер, неділя.



63.

Цікавинки про дні тижня.



64.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді «Мій вихідний день».



65.

Золота осінь. За О. Копиленком «Жовкне листя». Поняття про текст-опис.



66.

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі двома однаковими буквами.



67.

Життя і справи твоїх ровесників. За О. Кротюк «Несправжня вулиця». Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб.



68.

Перенос слів із подовженими приголосними звуками.



69.

В. Верховень «До побачення!» (уривок)



70.

Подовжені м’які приголосні звуки. Перенос слів із подовженими приголосними звуками.



71.

Робота з дитячою книжкою. Дитячі пригоди. Наталка Малетич «Парасолька» (хрестоматія).



72.

Перенос слів з рядка в рядок.



73.

Сімейна злагода за все дорожче. За Б. Харчуком «Тихий вечір».



74.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки.



75.

Г. Демченко «Спасибі лісникові». Стислий переказ прочитаного. О. Журлива «Ластівки».



76.

Правильна вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова.



77.

Народні ігри та розваги. Гра «Будь ласка».



78.

Правильна вимова й написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу.



79.

Діагностувальна робота. Аудіювання.



80.

Розвиток зв’язного мовлення. Вчимося спілкуватися. «Телефон — потрібна річ». Складання sms-повідомлень (с.62-63).



81.

Народна забавлянка «Ладки, ладоньки, ладусі».



82.

Складання «стіни слів» на задану тему.



83.

Народна гра «Земля, вода, повітря, вогонь».



84.

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Звуки і букви».



Апостроф

85.

У колі дружної родини. Н. Красоткіна «В п’ятницю, у надвечір’я». Висловлювання власної думки за змістом вірша.



86.

Аналіз діагностувальної роботи. Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Вимова і

написання слова п’ятниця.



87.

Робота з дитячою книжкою. Цікавинки про тварин. Галина Малик «Чому папуга не навчився розмовляти», «Чому равлик ховається» (хрестоматія).



88.

Перенос слів з апострофом.



89.

С. Олійник «Наші мами» (напам’ять).



90.

Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.



91.

Л. Компанієць «Татова порада». Висловлювання власної думки за змістом вірша.



92.

Перенос слів з апострофом. Наголос.



93.

В. Сенцовський «Знахідка». Виразне читання діалогів. Складання оголошення про

згубу чи знахідку.



94.

Закріплення правила переносу слів з апострофом. Вправи на закріплення знань про приголосні звуки.



95.

В. Сухомлинський «Щоб ти став кращим». Визначення емоційного настрою після читання твору.



96.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання записки бабусі чи дідусеві.



Слово. Значення слова

97.

Ліс — це диво, ліс — це казка. М. Стельмах «Дятел».



98.

Слово. Значення слова. Спостереження за лексичним значенням слова. Вимова і

написання слова дятел.



99.

Білоруська народна казка «Зайчики». Читання в особах.



100.

Спостереження за лексичним значенням слова. Вимова і написання слова заєць.



101.

Н. Красоткіна «Ліс — це диво…». Добір матеріалів для створення лепбука «Ліс — це диво…»



102.

Тематичні групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою.

Вимова і написання слова ведмідь.



103.

Робота з дитячою книжкою. Вірші для дітей. Мар’яна Савка «Україна», «Чорний пан», «Я і Лис» (хрестоматія).



104.

Діагностувальна робота. Списування.



105.

В. Паронова «Козенятко» (напам’ять).



106.

Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова диван.



107.

Ю. Ярмиш «Лісові балакуни». Театралізація казки.



108.

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту



109.

За Г. Демченко «Горобина».



110.

Добір слів для доповнення речення. Доповнення тематичних груп слів. Робота з «Тематичним словником школяра».



111.

І. Величко «У зимовий час».



112.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа до Святого Миколая.



113.

Цікавинки для чомусиків. За А. Григоруком «Історія бджолиного вулика». І. Складаний «Скільки родичів у вітру?»



114.

Слова, близькі за значенням.



115.

О. Владимиров, М. Гумілевська «Як народжуються дощ та сніг». Н. Красоткіна «Дощ». Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.



116.

Дослідження мовних явищ. Вправи на вживання слів, близьких за значенням.



117.

В. Бутрім «В будинку мешкали слова…». Цікавинки про папір. Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.



118.

Слова, протилежні за значенням. Дослідження мовних явищ.



119.

Робота з дитячою книжкою. Різдвяна історія. Іван Малкович «Золотий павучок» (хрестоматія).



120.

Вправи на вживання слів, протилежних за значенням. Вимова і написання слова

чернетка.



121.

За Г. Хімічем «Як журавель став криничним». За В. Тарасюком «Найдавніший ляльковий театр України». Складання правил поведінки у театрі.



122.

Багатозначні слова. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова театр.



123.

Зима вже в гості завітала. В. Сухомлинський «Кмітливий скляр». Читання в особах.



124.

Пряме й переносне значення слів.



Будова слова

125.

О. Зубер «Зима» (напам’ять). В. Струтинський «Чому рипить сніжок».



126.

Будова слова. Споріднені слова. Основа та закінчення слова. Добір спільнокореневих слів. Визначення кореня у словах.



127.

А. Качан «Крихта хліба».



128.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання вітання з Новим роком та Різдвом.







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.