Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування ЯДС 4 клас за програмою Р. Шиян

НУШ

Для кого: 4 Клас

12.10.2021

74

3

0

Опис документу:

Календарне планування 4 клас І семестр до підручника Натля Будна, Тетяна Гладюк, Світлана Заброцька.наталія Шост. Інтегрований курс " Я досліджую світ" за програмою Р. Шияна. Розроблоне згідно методичних рекомендацій

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Погоджено

Заступником директора з НВР

___________ Бурченя М. Б.

___________ Дата

п/п

Дата

Тема уроку

Примітки

Змістовно – наскрізні лінії




Я – людина





1.


Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом ( с.8 -9)


«Громадянська відповідальність»




2.


Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач.


Змістова лінія « Вирази, рівності, нерівності»




3.


Неповторність кожної людини (с. 4-7).


« Здоров’я та безпека»




4.


Життя людини – найвища цінність (с. 7-10).


« Здоров’я та безпека»












5.


Робота з дитячою книгою


«Громадянська відповідальність»




6.


Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху (с. 11-14).


«Громадянська відповідальність»




7.


Написання розповіді про свої враження від побаченого.

Тема: « Враження від осінньої погоди»


«Громадянська відповідальність»




8.


Ділення з остачею. Складання виразів за схемою.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини.




9.


Види перехресть. Рух майданами (с. 15-18).


« Здоров’я та безпека»




10.


Групи дорожніх знаків (с. 18-21).


«Громадянська відповідальність»




11.


Медіавіконце: види і джерела інформації


«Громадянська відповідальність»




12.


Бажання та можливості. Вибір і досягнення мети (с. 22-25).


«Здоров’я та безпека»




13.


Добираю синоніми та антоніми.


«Громадянська відповідальність»




14.


Знаходження значення буквеного і числового значення. Розв’язування нерівностей.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини.




15.


Діагностична роботе по темі : « Я – Людина»


«Громадянська відповідальність»




Я серед інших людей





16.


Роль спілкування в житті людини (с.26-29).


« Здоров’я та безпека»




17.


Робота з дитячою книгою


«Громадянська відповідальність»




18.


Культура поведінки. Правила етикету (с. 29-32).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




19.


Повторення та закріплення знань про лексичне значення слова.


«Громадянська відповідальність»




20.


Знаходження значення числових і буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграми.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




21.


Уникнення конфліктів з іншими людьми (с. 33-35).


«Громадянська відповідальність»




22.


Підсумовуємо разом. Узагальнення та повторення по темі.


«Громадянська відповідальність»




Я в суспільстві





23.


Слов’янські народи. Міфи про створення світу та людей.


«Громадянська відповідальність»




24.


Навіщо людині держава? (с. 36-40).


«Громадянська відповідальність»






25.




Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема: «Казка про яблуню та березу»


«Громадянська відповідальність»




26.


Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач які містять зайві дані


Змістова лінія «Математичні задачі і

дослідження»




27.


Мої громадянські права та обовязки (с. 40-43).


«Громадянська відповідальність»




28.


Турбота кожного про культурну спадщину і довкілля (с. 44-47).


«Здоров’я та безпека»




29.


Медіавіконце : історія медіа


«Громадянська відповідальність»




30.


Приклади правопорушень серед дітей та відповідальність за їх скоєння (с. 48-50).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




31.


Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема: «Моє ставлення до школи»


«Громадянська відповідальність»




32.


Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значення буквених виразів.


Змістова лінія « Вирази, рівності, нерівності»




33.


Соціальна роль людини (с. 50-53).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




34.


Гроші. Планування бюджету (с. 54-57).


« Підприємливість і фінансова грамотність»




35.


Робота з дитячою книгою


«Громадянська відповідальність»




36.


Узагальнення та систематизація знань учнів.


«Громадянська відповідальність»




37.


Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема: « Дві груші й одна»


«Громадянська відповідальність»




38.


Діагностична робота по темі: « Я у суспільстві»


«Громадянська відповідальність»












Мій дім – планета Земля




« Екологічна безпека та сталий розвиток»

39.


Уявлення про Всесвіт та Сонячну систему (с. 58-62).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




40.


Байки і притчі.


«Громадянська відповідальність»




41.


Сонце (с. 62-66).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




42.


Досліджуємо написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку одн.


«Громадянська відповідальність»




43.


Множення і ділення числа на розрядну одиницю. Знаходження периметра п’ятикутника.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




44.


Планети Сонячної системи (с. 66-69).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




45.


Земля – планета Сонячної системи (с. 70-72).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




46.


Робота з дитячою книгою.


«Громадянська відповідальність»




47.


Добовий і річний рух Землі (с. 73-75).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




48.


Написання розповіді за поданим планом. Тема : « Мій улюблений журнал»


«Громадянська відповідальність»




49.


Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




50.


Теплові пояси Землі (с. 77-80).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




51.


Місяць – природний супутник Землі (с. 81-83).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




52.


Медіавіконце : кінофільми


Громадянська відповідальність»




53.


Сузіря (с. 84-85).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




54.


Визначаю початкову форму прикметників.


Громадянська відповідальність»




55.


Одиниці площі. Обчислення виразів з буквеними даними.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




56.


Чумацький Шлях – наша Галактика. Дослідження Всесвіту (с. 86-90).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




57.


Сторони горизонту (с. 91-92).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




58.


Робота з дитячою книгою.


Громадянська відповідальність»




59.


Орієнтування на місцевості за Сонцем і місцевими ознаками (с. 93-95).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




60.


Написання переказу тексту. Тема : « Шкідливість паління»


Громадянська відповідальність»




61.


Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




62.


Компас (с. 96-98).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




63.


Зображення місцевості на плані (с. 99-101).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




64.


Робота з дитячою книжкою.


Громадянська відповідальність»




65.


Географічна карта (с. 102-105).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




66.


Написання переказу тексту. Тема: «Про розум і вдячність диких тварин»


Громадянська відповідальність»




67.


Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.


Змістова лінія « Вирази, рівності, нерівності»




68.

Читання плану і карти з використанням умовних знаків і масштабу (с.106-108).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




69.


Океани, материки і частини світу (с. 108-111).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




70.


Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці


Громадянська відповідальність»




71.


Розселення людей на Землі. Кількість населення на нашій планеті (с. 111-114).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




72.


Закріплення і застосування знань про числівник.


Громадянська відповідальність»




73.


Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового.


Змістова лінія « Вирази, рівності, нерівності»




74.


Форми земної поверхні (с. 114-117).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




75.


Як змінюються форми земної поверхні (с. 117-120).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




76.


Робота з дитячою книжкою.


Громадянська відповідальність»




77.


Як вулкани і землетруси змінюють земну поверхню (с. 120-124).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




78.


Написання розповіді розповіді про своє ставлення до персонажів твору. Тема: « Стосунки між однолітками»


Громадянська відповідальність»




79.


Залежність зміни суми від додавання. Розв’язування задач.


Змістова лінія « Вирази, рівності, нерівності»




80.


Погода. Прогноз погоди (с. 125-126). Природні зони Землі (с. 127-128).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




81.


Тихий океан (с. 129-132).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




82.


Медіавіконце : електронне листування


Громадянська відповідальність»




83.


Атлантичний океан (с. 132-135). Індійський океан (с.136- 138).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




84.


Закріплення і застосування знань про займенник


Громадянська відповідальність»




85.


Додавання і віднімання складних іменних чисел виражених в одиницях довжини.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




86.


Північний Льодовитий океан (с. 139-142). Людина і Світовий океан (с. 142-146).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




87


Антарктида (с. 147-150).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




88.


Володимир Сосюра. Як не любить той край.


Громадянська відповідальність»




89.


Жива природа Антарктиди (с. 150-154).


« Екологічна безпека та сталий розвиток»




90.


Написання переказу тексту. Тема: « Справжня дружба»


Громадянська відповідальність»




91.


Додавання і віднімання складних іменних чисел.


Змістова лінія « Числа. Дії з числами. Величини




92.


Діагностична робота до теми: Мій дім – планета земля»


« Екологічна безпека та сталий розвиток»
























Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.