Календарне планування 5 клас

Опис документу:
Планування уроків

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор школи-гімназії

________________ Н.І. Якимцева

. ___ вересня 2013 р.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

вивчення геометрії

в 7-Б класі

НВК «СЗШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія»

смт. Муровані Курилівці

на 2013 – 2014 навчальний рік

Серветник В. Г.,

вчитель математики

За програмою

( 3 години на тиждень, у І семестрі – 48 годин, у ІІ семестрі – 54 години, усього – 102 години)

Тема

Всього

Лекції

Практичні

Самостійна робота

Урок корекції

Контрольна робота

1

Найпростіші геометричні фігури та їх властивості

6 год

2 год

4 год

1 год

-

1 год

2

Взаємне розміщення прямих на площині

15 год

5 год

10 год

2 год

1 год

1 год

3

Трикутники

24 год

8 год

16 год

6 год

2 год

2 год

4

Коло і круг. Геометричні місця точок на площині. Геометричні побудови

21 год

7 год

14 год

5 год

1 год

1 год

5

Площі фігур

18 год

6 год

12 год

5 год

1 год

1 год

6

Визначні лінії та точки в трикутнику

12 год

4 год

8 год

3 год

1 год

1 год

Повторення і систематизація навчального матеріалу

6 год

-

6 год

1 год

1 год

1 год

Разом

102 год

32 год

70 год

23 год

7 год

8 год

Календарне планування складено згідно з програмою математики для учнів 5-7 класів для загальноосвітніх навчальних закладів з класами фізико-математичного профілю. - Математична газета, № 5, травень 2008 рік.

Навчання здійснюється за підручниками:

Бурда М.І., Тарасенкова Н.А. Геометрія: Підручник для 7 кл. загально-освіт. навч. закл. – К.: Зодіак-ЕКО, 2007

Апостолова Г.В. Геометрія. Підручник для 7 класу загальноосвітнього навчального закладу. К.: Генеза. 2004

Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. Геометрія: підруч. Для 7 кл. загальноосві. Навч. закл. – Х.: Гімназія, 2007. – 288 с.: іл.

Матеріали для факультативних занять, спецкурсів, гуртків. Математика 5-7, О.Ю.Харік – Бібліотека «Математика в школах України», Харків, «Основа», 2008.

п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Повторення і систематизація навчального матеріалу (2год)

1

Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Повторення навчального матеріалу за курс математики 5-6 класів

2

Діагностичний тест

ТЕМА 1. Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості (6 год)

3

Початкові поняття планіметрії. Точки і прямі

4

Відрізок і його довжина

5

Промінь. Кут. Вимірювання кутів

6

Розв’язування задач. Самостійна робота №1

7

Узагальнення і систематизація знань з теми «Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості»

8

Контрольна робота №1 по темі «Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості»

ТЕМА 2. Взаємне розміщення прямих на площині (13 год)

9

Аналіз результатів контрольної роботи. Суміжні кути та їхні властивості

10

Вертикальні кути та їхні властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються

11

Розв’язування задач. Самостійна робота №2

12

Перпендикулярні прямі та їхні властивості. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

13

Розв’язування задач

14

Паралельні прямі та їхні властивості

15

Властивості кутів, утворених при перетині двох прямих січною

16

Ознаки паралельності прямих

17

Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною

18

Розв'язування задач. Самостійна робота №3

19

Аксіоми і теореми. Доведення теореми. Доведення «від супротивного»

20

Узагальнення і систематизація знань з теми «Взаємне розміщення прямих на площині»

21

Контрольна робота №2 по темі «Взаємне розміщення прямих на площині»

ТЕМА 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (10 год)

22

Аналіз результатів контрольної роботи. Трикутник і його елементи

23

Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості

24

Співвідношення між сторонами і кутами трикутника. Нерівність трикутника

25

Рівні трикутники. Існування трикутника, що дорівнює даному

26

Перша ознака рівності трикутників

27

Друга ознака рівності трикутників

28

Розв'язання задач із використанням першої та другої ознак рівності трикутників. Самостійна робота №4

29

Узагальнення і систематизація знань з теми «Трикутники»

30

Контрольна робота №3 по темі «Трикутники»

ТЕМА 4. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників (12 год)

31

Аналіз результатів контрольної роботи. Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознака

32

Висота, бісектриса і медіана трикутника

33

Властивість медіани рівнобедреного трикутника. Ознаки рівнобедреного трикутника

34

Розв'язування задач. Самостійна робота №5

35

Третя ознака рівності трикутників

36

Розв’язування задач на всі ознаки рівності трикутників

37

Прямокутний трикутник. Ознаки рівності прямокутних трикутників.

38

Властивості прямокутних трикутників

39

Розв'язання задач

40

Розв'язування задач на всі ознаки рівності трикутників. Самостійна робота №6

41

Узагальнення і систематизація знань з теми «Трикутники»

42

Контрольна робота №4 з теми «Трикутники»

ТЕМА 5. Коло і круг (7 год)

43

Аналіз результатів контрольної роботи. Коло і круг

44

Дотична до кола, її властивість.

45

Серединний перпендикуляр (медіатриса) до відрізка. Бісектриса кута як геометричне місце точок площини, рівновіддалених від сторін кута

46

Коло, описане навколо трикутника

47

Коло, вписане в трикутник

48

Підсумки за І семестр

ІІ семестр – 54 год

п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

ТЕМА 6 (закінчення). Коло і круг (14 год)

49

Взаємне розміщення двох кіл

50

Діаметр, перпендикулярний до хорди

51

Центральні й вписані кути, вимірювання центральних і вписаних кутів

52

Кут, вершина якого не лежить на колі, а сторони перетинають коло

53

Сегмент, що вміщує даний кут

54

Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами

55

Побудова кута, що дорівнює даному

56

Побудова перпендикулярної прямої

57

Побудова паралельних прямих

58

Побудова прямокутного трикутника за даним катетом та гіпотенузою.

59

Розв’язування задач на побудову. Самостійна робота №7

60

Узагальнення і систематизація знань з теми «Геометричні побудови»

61

Контрольна робота №5 з теми «Геометричні побудови»

62

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

ТЕМА 7. Площі фігур (18 год)

63

Аналіз результатів контрольної роботи. Поняття площі многокутника

64

Аксіоми вимірювання площ

65

Площа прямокутника

66

Площа трикутника

67

Теорема Піфагора

68

Теорема, обернена до теореми Піфагора

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

ТЕМА 8. Визначні лінії в трикутнику (12 год)

81

Аналіз результатів контрольної роботи.

82

Медіатриси трикутника

83

Визначні властивості медіани, бісектриси, висоти і медіатриси трикутника

84

Розв’язування задач

85

Центроїд, інцентр, ортоцентр і центр описаного кола

86

Розв’язування задач

87

Теорема Чеви та її застосування

88

Розв’язування типових задач

89

Розв'язування задач. Самостійна робота №

90

Узагальнення і систематизація знань з теми «Визначні лінії та точки в трикутнику»

91

Контрольна робота №5 з теми «Визначні лінії та точки в трикутнику»

92

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

ТЕМА 9. Повторення. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год)

93

Узагальнення і систематизація знань з теми «Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості»

94

Узагальнення і систематизація знань з теми «Взаємне розташування прямих на площині»

95

Узагальнення і систематизація знань з теми «Трикутники»

96

Узагальнення і систематизація знань з теми «Коло і круг»

97

Узагальнення і систематизація знань з теми «Геометричні побудови»

98

99

100

101

Контрольна робота на повторення матеріалу

102

Підсумкове повторення та оцінювання за ІІ семестр

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!