Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування 4 клас. За програмою О. Я. Савченко

НУШ

Для кого: 4 Клас

14.09.2021

366

25

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування для 4 класу за програмою О. Я. Савченко

Математика

Я досліджую світ

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Літературне читання

Українська мова

Дизайн і технології

Інформатика

Оберіть документ з архіву для перегляду:
42,376 Кб
20,491 Кб
19,473 Кб
33,646 Кб
23,506 Кб
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАТЕМАТИКА

за підручником Листопад Н. за типовою освітньою програмою НУШ,

розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
5 год
/тиждень

І семестр, 80 годин

175 годин на рік

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

При-мітки

І семестр


Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення


1.

 

Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13)

 

 

Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24)

 

 

Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34)

 

 

Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44)

 

 

Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55)

 

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66)

 

 

Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76)

 

 

Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-86)

 

 

Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98)

 

 

Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110)

 

 

Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121)

 

 

Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) 

 

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143)

 

 

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. (с. 28-29, № 144-154)

 

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164)

 

 

Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173)

 

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-183) 

 

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. (с. 35-36, № 184-193)

 

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203)

 

 

Тематична діагностувальна робота № 1 з теми

«Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення»

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Величини


 

Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214)

 

 

Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225)

 

 

Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237)

 

 

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251)

 

 

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266)

 

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280)

 

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292)

 

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302)

 

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310)

 

 

Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319)

 

 

Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332)

 

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343)

 

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356)

 

 

Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371)

 

 

Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384)

 

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397)

 

 

Тематична діагностувальна робота №2 з теми

«Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

 

Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач.  (с.74-76, №  398 – 411)

 

 

Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) 

 

 

Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435)

 

 

Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451)

 

 

Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 )

 

 

Одиниця площі – 1 см2   Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471)

 

 

Площа прямокутника. Одиниці площі   1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480)

 

 

Одиниця площі 1 км2.  Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491)

 

 

Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501)

 

 

Одиниці площі  1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514)

 

 

Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525)

 

 

Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534)

 

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

 

Тематична діагностувальна робота№3 з теми

«Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»  

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел


 

Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543)

 

 

Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника.  (с. 105-106, № 544 – 554)

 

 

Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563)

 

 

Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 108-109, № 564 – 572)

 

 

Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, №  573-580) 

 

 

Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592)

 

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601)

 

 

Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613)

 

 

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624)

 

 

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633)

 

 

Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643)

 

 

Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652)

 

 

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663)

 

 

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, №  664 – 673)

 

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684)

 

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693)

 

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, №  694 – 704)

 

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь.(с. 135-137, № 705 – 716)

 

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726)

 

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

 

Тематична діагностувальна робота №4 з теми

«Додавання і віднімання багатоцифрових чисел»

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

 




Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

за підручниками М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2) 4 клас

3,5 годин на тиждень

56 годин – І семестр

65 годин – ІІ семестр

121 години на рік


уроку

Дата

уроку

Тема уроку

При

мітки

І семестр

Мова і мовлення. Українська абетка: звуки та букви


1.

 

Ми знову разом. Мова—найважливіший засіб людського спілкування

 

 

Розвиток мови. Застарілі й нові слова. Культура мовлення та спілкування

 

 

Голосні звуки. Букви, що їх позначають.

Поділ слова на склади 

 

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] 

 

 

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають 

 

 

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.


 

Слово. Будова слова


 

Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми,переносне значення, багатозначні слова)

 

 

Фразеологізми.


 

 

Фразеологізми-антоніми

Фразеологізми-синоніми 

 

 

Будова слова. Повторення вивченого 


 

 

Корінь слова. Чергування приголосних

[г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з′], [ц′], [с′] 

 

 

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів


 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками

 

 

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня

 

 

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами 

 

 

Правопис префіксів при-, пре- 

 

 

Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості

 

 

Тематична діагностувальна робота: диктант

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Мої навчальні досягнення.

 

Іменник


 

Іменник як частина мови. Повторення вивченого

 

 

Поняття предметності. Іменники з абстрактним значенням 

 

 

Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників 

 

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній


 

 

Змінювання іменників за числами.


 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Відмінювання іменників за відмінками. 

 

 

Відмінювання іменників за відмінками

Початкова форма іменників

 

 

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини

 

 

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини

 

 

Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним. Виконання вправ. Повторення

 

 

Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Закінчення іменників чоловічого роду —назв істот у давальному та місцевому відмінках однини

 

 

Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родовому відмінку однини. 

 

 

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з′], [ц′], [с′] перед закінченням –і в іменниках

 

 

Чергування кореневих голосних [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний

 

 

Відмінювання іменників у множині

Мої навчальні досягнення.

 

 

Тематична діагностувальна робота: письмовий переказ

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Прикметник


 

Прикметник як частина мови. 

 

 

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні 

 

 

Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. Початкова форма прикметника 

 

 

Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний

 

 

Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині. 

 

 

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини. 

 

 

Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках

 

 

Вимова й написання найуживаніших

прикметників на -ський, -цький, -зький.Створюю вітальну листівку з Новим роком

 

 

Відмінювання прикметників у множині

 

 

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст .

Узагальнення знань з теми прикметник


 

 

Тематична діагностувальна робота : списування та мовна тема «Іменник і прикметник»


 

 

Підсумок за семестр

 

ІІ семестр

Числівник


 

Числівник як частина мови. Повторення вивченого про числівник

 

 

Відмінкові форми окремих числівників

 

 

Словесні формули на позначення часу протягом  доби

 

 

Повторення матеріалу про числівник. Виконання вправ.

 

Займенник


 

Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті

 

 

Особові займенники

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Відмінювання особових займенників 1 та 2 особи однини і множини

 

 

Відмінювання особових займенників 3 особи однини і множини

 

 

Відмінювання особових займенників 1 , 2, 3 особи однини і множини. Тренувальні вправи

 

 

Вживання займенників із прийменниками

 

 

Вживання займенників у власному мовленні

 

 

Повторення вивченого про займенник.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Тематична діагностувальна робота: списування 

 

Дієслово


 

Дієслово як частина мови. Повторення вивченого про дієслово. Неозначена форма дієслова.

 

 

Дієслова – синоніми, дієслова антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме і переносне значення дієслів

 

 

Змінювання дієслів за числами

 

 

Змінювання дієслів за часами.

 

 

Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами ( в однині)

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами

 

 

Змінювання дієслів майбутнього  часу за особами і числами

 

 

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в однині

 

 

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в множині

 

 

Повторення матеріалу про дієслово. Виконання вправ

 

 

Побудова речень з дієсловами теперішнього і майбутнього часу

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Дієслова на -ся.

 

 

Тематична діагностувальна робота : диктант та мовна тема «Дієслово»


 

 

Мої навчальні досягнення

 

Прислівник


 

Прислівник як частина мови. 

 

 

Прислівники, протилежні за значеннями

 

 

Прислівники,  близькі за значеннями

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Мої навчальні досягнення




 

Речення


 

Закріплення та узагальнення знань про речення. Види речень за метою висловлювання 

 

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

Зв’язок слів у реченнях. Поширення речень словами і словосполученнями

 

 

Однорідні члени речення. Головні і другорядні члени речення. Створюю листівку до Дня Матері

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання.

 

 

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання. 

 

 

Побудова  речень різних за структурою і метою висловлювання. Узагальнення з теми « Речення»

 

 

Тематична діагностувальна робота : діалог (усно)

 

Текст


 

Текст та його ознаки. Заголовок. Повторення вивченого

 

 

Поділ тексту на частини. План тексту.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Засоби зв’язку речень у тексті

 

 

Текст – розповідь. Художній і науково- популярний тексти описи. Тема і мета

 

 

Текст – міркування: твердження, докази, висновки. Тема і мета. 

 

 

Текст -есе.

 

 

Художній, науково- популярний та діловий тексти. Складання текстів різних типів

 

 

Тематична діагностувальна робота : усний твір (усно)

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Тематична діагностувальна робота : письмовий твір

 

Повторення матеріалу


 

Повторення вивченого про будову слова

 

 

Повторення вивченого про будову слова

 

 

Повторення вивченого про частини мови. 

 

 

Повторення вивченого про частини мови

 

 

Повторення вивченого про частини мови

 

 

Повторення вивченого про частини мови

 

 

Повторення вивченого про частини мови

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 



Перегляд
матеріалу
Отримати код

МИСТЕЦТВО


За підручником Людмила МАСОЛ,Олена ГАЙДАМАКА,Оксана КОЛОТИЛО Київ «Генеза»2021. Відповідає Типовим освітнім програмам для 3–4 класів закладів загальної середньої освіти,розробленим під керівництвом О. Я. Савченко

2 год/тиждень

І семестр

32 години


МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)



уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр


1.


Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5)



Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9)



Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13)



Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17)



Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21)



Мистецтво та здоров’я (продовження).  Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25)



У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки.  (с. 28-30)



У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33)



На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш».  (с. 36-37)



На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень.  (с. 40-41)




Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук».  (с. 44-45)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)



Повторення та закріплення вивченого матеріалу. 

Перевір свої досягнення.



Повторення та закріплення вивченого матеріалу. 

Перевір свої досягнення.


 



Перегляд
матеріалу
Отримати код

МИСТЕЦТВО


За підручником Людмила МАСОЛ,Олена ГАЙДАМАКА,Оксана КОЛОТИЛО Київ «Генеза»2021 Відповідає Типовим освітнім програмам для 3–4 класів закладів загальної середньої освіти,розробленим під керівництвом О. Я. Савченко

2 год/тиждень

І семестр

32 години


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)



уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр



Милуємося красою землі.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с.6-7)



Милуємося красою землі (продовження)

Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» (с. 10-11)



Мистецтво крізь віки

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту.(с. 14-15)



Мистецтво крізь віки (продовження)

Поняття: натюрморт. Правила композиції.

Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація). (с. 18-19)



Мистецтво крізь віки (продовження)

 Малювання натюрморту (монотипія, гуаш). (с. 19)



Мистецтво та здоров’я

Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). (с. 22-23)



Мистецтво та здоров’я (продовження)

Краєвиди України. 

Поняття: колаж, фотоколаж.  Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України».(с. 26-27)



У дружному слов’янському колі

Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження).(с. 30-31)



У дружному слов’янському колі (продовження)

Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі.

 Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35)



На гостину до угорців, румунів і молдован

Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір). (с. 38-39)



На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). (с. 42-43)



На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Декоративно - ужиткові вироби кримських татар.

Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських  традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47)



Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка. 

Створення  новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж).(с. 50-51)



Повторення та закріплення вивченого матеріалу. 

Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 52-53)


 



Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

Літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. 

Частина 2. Автори: Н. Богданець – Білоскаленко, Ю.Шумейко (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

https://vsimpptx.com/

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Непомітно прийшла в гості загадкова гостя – осінь

 

О. Зубер «Осінь» О. Кротюк «Осіннє»

 

 

Ю.Смаль « Артемкові друзі»

 

 

За В. Пархоменком «Верес»

 

 

С. Жупанин «Осіння пожежа», С. Пасенюк «Осінній лист»

 

 

Гумористичні твори.  Г.Бойко «Історія з географією»

 

 

Г. Бойко «Веремій»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За Я. Стельмахом «День народження»

 

 

Узагальнення з розділу

 

Мій дім — це мій край, на ім’я Україна

 

Введення в розділ. Н. Карпенко «Мій дім — це мій край, на ім’я Україна»

 

 

За А. Григоруком «Про наш прапор»

 

 

С. Коробова «Наш прапор»,  «З Україною в серці»

 

 

За І. Боднарчуком «Михасева зустріч із Канадою»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За І. Боднарчуком «Михасева зустріч із Канадою».Складання плану

 

 

В. Івасюк «Моя пісня».

 

 

За Б. Гошовським «Слава не поляже».Запорожжя

 

 

За Б. Гошовським «Слава не поляже» Козаки. Запорозька Січ

 

 

В. Терен «Так любімо Україну!»

 

 

О.Забужко « Мова кожного народу неповторна і своя»( напам’ять)

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 2. Несподіваний гість

 

 

За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 3. Хлопчина з минулого

 

 

За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 3. Хлопчина з минулого( продовження роботи)

 

 

За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 3. Хлопчина з минулого( продовження роботи)

 

 

Діагностична робота. Аудіювання. Узагальнення знань з розділу.

 

Немає мудріших,ніж народ, учителів

 

Усна народна творчість. Прислів’я. Приказки. 

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Усмішки.

 

 

Казки. «Золота пшениця»

Українська народна казка

 

 

«Золота бджілка»

Татарська народна казка

 

 

Легенди. «Хліб і золото»

 

 

Легенди про міста України «Кривий Ріг», «Львів»

 

 

Міфи. Цікавинки із скриньки.

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Слов’ янський міф « Перун»

 

 

“Подвиг Прометея» Давньогрецький міф

 

 

Притча «Премудра притча», «Яблуня» Народна притча

 

 

Українські народні пісні «Вийшли в поле косарі», 

 

 

Українські народні пісні «Ой зелене жито, зелене...»

 

 

Узагальнення знань з розділу.

 

Літературні казки

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Введення в розділ. За О. Іваненко «Дубок»

 

 

За О. Іваненко «Дубок»( продовження)

 

 

За О. Іваненко «Дубок»( продовження)

 

 

Діагностична робота. Читання мовчки

 

 

В.Симоненко « Подорож у країну Навпаки»

 

 

В.Симоненко « Подорож у країну Навпаки» (продовження)

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

В.Симоненко « Подорож у країну Навпаки» (продовження)

 

 

С.Дерманський « Царство Яблукарство»

 

 

С.Дерманський  « Царство Яблукарство»

 

 

С.Дерманський  « Царство Яблукарство»

 

 

Вдосконалення навичок читання . Читання вголос

 

 

Вдосконалення навичок читання . Читання вголос. Підсумковий урок за семестр

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

ІІ семестр

 

Френк Баум « Чарівні цукерки»

 

 

Френк Баум « Чарівні цукерки»(продовження)

 

 

Френк Баум « Чарівні цукерки»(продовження)

 

 

Узагальнення знань з розділу. 

 

Сніжний віночок сплітає зима

 

Н.Карпенко «Сонце взимку», П.Тичина «Ох, яка ж краса!»( напам’ять)

 

 

Н.Карпенко «Зимова радість»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За К.Гайнер «Капці для святого Миколая»

 

 

За К.Гайнер «Капці для святого Миколая»

 

 

За К.Гайнер «Капці для святого Миколая». Складання плану

 

 

П. Воронько «Сніжний віночок».

 

 

За О.Зубер «Особлива сніжинка»

 

 

За О.Зубер «Особлива сніжинка»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Л. Українка «Мамо, їде вже зима!»( напам’ять)

 

 

Д. Білоус «Шишкар». Скоромовка.

 

 

Л.Повх «Перше січня». Цікавинки зі скриньки.

 

 

Л.Пронь  Колядки. Щедрівки. З народного( напам’ять)

 

 

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки»

 

 

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки». Цікавинки із скриньки

 

 

За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено)

 

 

За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено)

 

 

За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено)

 

 

Узагальнення з розділу.

 

Весна- чарівниця, неначе цариця

 

Ю.Смаль «Весняний віршик»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

А.Качан. Вірш-безконечник «Вийшла річка з берегів»

 

 

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

Т. Шевченко « І барвінком, і рутою» «Світає…»(напам’ять)

 

 

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Кілька запитань від автора

 

 

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами.

 

 

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами.

Цікавинки із скриньки. 

 

Дивись, не забудь, людиною будь!

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей». 

 

 

Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей». Цікавинки із скриньки

 

 

Є.Гребінка «Сонце і хмари».Байка

 

 

О.Пчілка «Маленький вітрячок»

 

 

О.Пчілка «Маленький вітрячок»

 

 

П.Глазовий «Джерело і фонтан»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Узагальнення знань з розділу

 

 

Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

Спинилось літо на порозі

 

П’єса. Введення в розділ

 

 

За В.Бойком «Перемет»

 

 

За В.Бойком «Перемет»

 

 

За В.Бойком «Перемет»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

Узагальнення знань з розділу.

 

 

Що я буду читати влітку.

 

 

Урок-проєкт «Ми читачі»

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

*Корекційно-рефлекційний урок

 

 

Завдання для читання влітку

 

 

Узагальнюючий урок за рік 

 

 

* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

 

Вчитель _______ ________________

 



Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,

до підручника «Я досліджую світ» для 4 класу (у 2-х частинах).

Частина 1 (автори Надія Бібік, Галина Бондарчук)

105 годин на рік,

48 годин І семетр

3 години на тиждень

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

При-

мітки

І семестр


Людина в суспільстві


 

Україна — мій край, моя Батьківщина!(с.4-5)

 

 

Державні символи України (с.6-12)

 

 

Правила життя в суспільстві (с.14-18)

 

 

 

 

Людина

Життя людини — найвища цінність (с. 19-22)

 

 

 

 

Як діяти в небезпечній ситуації ( с. 23)

 

 

 

 

Людина серед інших

Я та інші (с. 25- 26)

 

 

 

 

Людина

Зовнішність людини. Акуратність (с. 27 – 29)

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота №1 з теми : «Людина у у суспільстві»

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.



 

Природа


 

Планета Земля – наш дім у Всесвіті (с. 30 – 33)

 

 

 

 

Сонячна система – частина Всесвіту (с. 34 – 36)

 

 

 

 

Сонце — джерело світла і тепла на Землі ( с. 37-40)


 

 

 

 

Земля — планета Сонячної системи (с. 41- 42)



 

 

Місяць — природний супутник Землі(с. 43 – 46)



 

 

Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі (с. 47-49)

 

 

 

 

Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси (с. 50-55)

 

 

 

 

Проєкт « Земля – наш дім»



 

 

Проєкт « Земля – наш дім»



 

 

Орієнтування на місцевості  (с. 56-57)


 

 

 

 

Що таке план і масштаб (с. 58-60)



 

 

План місцевості (с.60-63)



 

 

Способи зображення поверхні Землі: глобус,  карта (с. 64- 68)

 

 

 

 

Погода. Прогноз погоди (с. 69-75)

 

 

 

 

 

 

Природні зони Землі (с. 76-81)

 

 

 

 

Материки Землі. Особливості природи материків (с. 82-102)

Євразія.

 

 

Материки Землі. Особливості природи материків

Африка

 

 

Материки Землі. Особливості природи материків

Північна Америка

 

 

Материки Землі. Особливості природи материків

Південна Америка

 


Материки Землі. Особливості природи материків

Австралія



Материки Землі. Особливості природи материків

Антарктида


 

Океани Землі. Особливості природи океанів (с. 103 – 106)

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №2 з теми : «Природа»


 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів

Підсумок за семестр

 

 



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.