• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Календарне планування 3 клас. Економіка та довкілля 35 годин (1 год на тиждень; 1 год – резервний час)

Календарне планування 3 клас. Економіка та довкілля 35 годин (1 год на тиждень; 1 год – резервний час)

Опис документу:
Навчальна програма «Цікава економіка» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи. Книга 1) Кашуба Л. В. для 2-4 класів Лист ІМЗО від 02.07.2019 № 22.1/12-Г-528

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

3 клас. Економіка та довкілля

35 годин (1 год на тиждень; 1 год – резервний час)

уроку

дата

Зміст навчального матеріалу

примітка

Природа і ми

1

Екскурсія до парку.

2

Малюємо: плакат про дбайливе ставлення до води

3

Малюємо: плакат про дбайливе ставлення до землі

4

Малюємо: плакат про дбайливе ставлення до повітря.

5

Практична робота: складання природних ланцюжків перетворень безкоштовних благ у економічні; заповнення таблиць, розгадування ребусів; складання власних задач про дбайливе ставлення до природних ресурсів.

6

Практична робота: складання природних ланцюжків перетворень безкоштовних благ у економічні; заповнення таблиць, розгадування ребусів; складання власних задач про дбайливе ставлення до природних ресурсів.

7

Практична робота: заповнення таблиць, розгадування ребусів;.

8

Практична робота: складання власних задач про дбайливе ставлення до природних ресурсів.

9

Дослідницька робота: зібрати насіння квітів.

Економічні ресурси

10

види економічних ресурсів: природні

11

види економічних ресурсів: капітальні.

12

види економічних ресурсів: трудові.

13

Підприємство як складова економічних ресурсів. екологія і раціональне використання ресурсів.

14

Підприємство як складова економічних ресурсів. екологія і раціональне використання ресурсів.

15

Підприємство як складова економічних ресурсів. екологія і раціональне використання ресурсів.

16

Малюємо: як Землі допомогти “не хворіти”.

17

Малюємо: як Землі допомогти “не хворіти”.

18

Практичнее заняття з визначення економічних ресурсів за художніми творами, які вивчають за програмою з читання

19

Практичнее заняття з визначення економічних ресурсів за художніми творами, які вивчають за програмою з читання

20

Дослідницька робота: складання учнівських проектів про різноманітні економічні ресурси.

21

Дослідницька робота: складання учнівських проектів про різноманітні економічні ресурси.

Обмеженість і проблеми вибору

22

Безмежність потреб і обмеженість ресурсів.

Необхідність вибору в умовах обмеженості ресурсів. Малюємо: ребуси.

23

Практична робота: заповнення таблиць, розв’язування проблемних задач, ділова гра “Запропонуй альтернативний вибір”.

24

Дослідницька робота: як з’явилася парта в школі, олівець у руках; складання учнівських проектів про важливість дбайливого ставлення до природних ресурсів.

Бартер

25

Бартерний обмін (торгівля). Малюємо: казкових героїв, розповідаємо про їх потреби.

26

Практична робота: опрацювання казки С. Сигиди “Півник та бобове зернятко”.

27

Дослідницька робота: складання алгоритму бартерного обміну наступних товарів: борошно, млин, зерно, комбайн, пшениця.

Гроші

28

Історія українських грошей. Доходи сімейного вироб ництва. витрати. Бюджет сім’ї.

29

Практична робота: формуємо бюджет сім’ї.

30

Дослідницька робота: необхідність придбання різних товарів, їх вартість.

Банки

31

Місце та роль банків у житті окремої людини та суспільства.

Грошові одиниці інших країн.

32

Малюємо: гроші власної родини; нові гроші України.

33

Практична робота: складання учнівських проектів про виникнення грошей різних країн світу.

34

Дослідницька робота: аналіз зображень на грошових одиницях інших країн. Банківський захист грошей.

35

Повторюємо вивченого