Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування 2 клас за програмою О. Савченко

НУШ

Для кого: 2 Клас

25.04.2021

1861

159

0

Опис документу:
Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та чинними підручниками для 2 класу: Українська мова та читання за підручником К. Пономарьової, О. Савченко. Математика за підручником Н. Листопад. Я досліджую світ за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич. Дизайн і технології до альбома «Маленький трудівничок» (авт. Роговська Л.І.). Російська мова.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич  для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

Вступ

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6).

Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7).

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

Для чого країнам державні символи (с. 21-24).

5.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Природа восени

6.

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч (с. 28- 31).

7.

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

8.

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

9.

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

10.

Для чого потрібний календар (с. 40-44).

11.

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

12.

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

13.

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

14.

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

15.

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

16.

Що таке експеримент (с. 64-67).

17.

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

18.

Які в осені ознаки (с. 73-76).

19.

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77).

20.

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

21.

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

22.

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 82-84).

23.

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

24.

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 89).

25.

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

26.

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

27.

Які властивості має вода (с. 96-99).

28.

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

29.

Як мандрує вода (с. 101-104).

30.

Як берегти воду (с. 104-105).

31.

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

32.

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

33.

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111-112).

34.

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

35.

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

36.

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

37.

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

38.

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

39.

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

40.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Природа взимку

41.

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).

42.

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

43.

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

44.

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). Яка погода взимку (с. 133).

45.

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с. 136-137)

46.

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая . Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-140).

47.

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).

48.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

Календарно-тематичне планування курсу за підручником «Я досліджую світ» Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич  для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

ІІ семестр

Природа взимку (продовження)

49.

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

50.

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

51.

Хто такий споживач (с. 8) Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10).

52.

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

53.

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

54.

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

55.

Як зимують птахи та звірі. Проект «Птахам на допомогу!» (с. 18-21).

56.

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

57.

Які бувають потреби. Міні-проект «Мої потреби» (с. 24-26).

58.

Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28).

59.

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31).

60.

Чи завжди треба бути добрими (с. 31-32).

61.

Друзі. Міні-проект «Правила дружби» (с. 32-33).

62.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Природа навесні

63.

Як упізнати весну (с. 38-42).

64.

Правила поведінки під час грози (с. 42-43).

65.

Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

66.

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).

67.

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

68.

Як здійснити задумане (с. 48-49).

69.

Як стати підприємливим (с. 49-51).

70.

Як стати винахідником (с. 52-54).

71.

Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55).

72.

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58).

73.

Які комахи з’являються першими навесні. Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 59-61).

74.

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

75.

Які приймати рішення (с. 65-66).

76.

Корисні звички (с. 66-67).

77.

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69).

78.

Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 69-71).

79.

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

80.

Як птахи зустрічають весну Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 75-77).

81.

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

82.

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81).

83.

Користь птахів у природі (с. 82-83).

84.

Хто потребує особистого простору (с. 84-86).

85.

Як поводитися з іншими (с. 86-87).

86.

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

87.

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

88.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Природа влітку

89.

Із чого починається літо? (с. 96-101).

90.

Літні місяці (с. 101-102).

91.

Яка шана книжкам (с. 103-105).

92.

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

93.

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112).

94.

Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

95.

Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту (с. 114-117).

96.

3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди (с. 118-120).

97.

Отруйні речовини (с. 120-121).

98.

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

99.

100.

Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-133).

Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи» (с. 133-135)

101.

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

102.

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138).

103.

Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139).

104.

Які наші завдання на літо. Літні розваги (с. 141-142).

105.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142).

Календарно-тематичне планування

з «ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ» до альбома-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.)

2020/2021 н.р.

уроку

Дата

Тема уроку

стор. зошита

І семестр

Зміни довкола нас

1

Вступне заняття. Колаж «Про мене». Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування.

Практична робота: виготовлення оригінального колажу «Про мене» за зразком.

С.1,3

2

Червонощоке яблучко. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання).

Практична робота: виготовлення яблучка з кольорового паперу за зразком.

С. 2

3

Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище.

Практична робота: виготовлення сім’ї грибного короля з кольорового паперу за зразком.

С. 7,5

4

Сова Соня Характеристика традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва, знайомство з народними умільцями свого краю. Властивості природних матеріалів (листя дерев)

Практична робота: виконання аплікації із сухих листочків за зразком.

С. 8,9,11

5

Їжачок. Властивості природних матеріалів.

Практична робота: виготовлення їжачка з природного матеріалу та пластиліну за зразком.

С. 13

Способи пізнання

6

Слон.

Практична робота: виготовлення паперового слона.

С. 11,14

7

«Черепаха аха-аха …» Виготовлення виробу об’ємної форми.

Практична робота: виготовлення черепашки з пластиліну та декору.

С. 15

8

Спіймаймо вітерець. Поетапне проектування технології виготовлення виробу.

Практична робота: виготовлення вітрячка з паперу за зразком.

С. 16,17

9

Метеохмаринка. Ручні інструменти та пристосування. Виготовлення виробу за графічними зображеннями.

Практична робота: виготовлення хмаринки з кольорового паперу за зразком.

С. 19-21

Територія

10

Глиняний куманець.

Практична робота: аплікація куманця та його прикрашання.

С. 22-25

11

Кучерява вівця.

Практична робота: виготовлення овечки з пластиліну.

С. 27

12

Паперові прикраси «Жителі царства Нептуна». Технологічні операції з матеріалами.

Практична робота: виготовлення аплікації з картону та паперу за зразком.

С. 28, 25

13

Корона. Раціональне використання матеріалів. Робота з папером

Практична робота: виготовлення корони з кольорового паперу за зразком.

С. 31,29

Спільнота

14

Янголятко.

Практична робота: виготовлення з паперу ангелика за зразком.

С. 40-41

15

Гостинці в торбинці. Виготовлення виробів об’ємної форми

Практична робота: виготовлення з кольорового картону подарункової торбинки.

С. 43,45

Вартість і цінність

16

Сніговик-сніговичок. Виготовлення сніговика за шаблоном. Робота з папером.

Практична робота: виготовлення гірлянд зі сніговичків.

Колективна робота: прикрашання класної кімнати виготовленими гірляндами.

С. 50, 43

Календарно-тематичне планування

з «ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ» до альбома-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.)

2020/2021 н.р.

уроку

Дата

Тема уроку

стор. зошита

ІІ семестр

Вартість і цінність

17

Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок. Створення власної пригодницької історії.

Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із картону.

С. 51,53

18

Сніжинка-балеринка.

Практична робота: виготовлення із паперу сніжинки-балеринки.

С. 49, 43

19

Оригамі «Кошеня на підвіконні».

Практична робота: виготовлення котика в техніці оригамі за зразком.

С. 54-55

20

Кольорові будиночки.

Практична робота: виготовлення з кольорового картону будиночка за зразком.

С. 32-33

21

Золоте серце. Нитяна графіка (ізонитка) – цікава техніка вишивання на картоні.

Практична робота: виготовлення листівки «Серце» у техніці нитяна графіка за зразком.

С. 57,59

Хочу! Можу! Потрібно!

22

Диво-птах. Поетапне проектування технології виготовлення виробу.

Практична робота: виготовлення з двостороннього кольорового паперу диво-птаха за зразком.

С. 60-61

23

Дивовижні лілії. Робота з папером.

Практична робота: виготовлення лілій з паперу, перетворивши долоньки на квіти.

С. 66, 63

24

Клоун Фунтик. Виготовлення виробу з використанням різних видів робіт з паперу.

Практична робота: виготовлення за шаблоном клоуна.

С. 65,63

25

Ми – перукарі-модольєри. Творча робота з проявом фантазії.

Практична робота: виготовлення перуки з різнокольорових в’язальних ниток.

С. 69, 67

Ідеї, винаходи, відкриття

26

Летить мій вітрильник.

Практична робота: виготовлення вітрильника в техніці оригамі.

С. 70-71.

27

Пришиваємо ґудзики. Робота з голкою, ниткою та папером.

Практична робота: пришивання ґудзиків до картонної основи.

С. 73, 75, 81

28

Рюкзак. Ідеї, винаходи, відкриття. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, різання, склеювання).

Практична робота: виготовлення паперового рюкзака за шаблоном та зразком.

С. 74-75

29

«Котоки-воркотики» - це вербовий цвіт.

Практична робота: виготовлення аплікації з кольорового паперу та ватних дисків за зразком.

С. 79, 77, 83

Рух і час

30

Великодні курчатка. Раціональне використання матеріалів.

Практична робота: виготовлення з кольорового паперу курчаток за шаблонами.

С. 85, 83

31

Планер.

Практична робота: виготовлення з кольорового картону моделі планера за шаблонами.

С. 80-81

32

Пташине гніздечко.

Практична робота: виготовлення аплікації з в’язальних ниток.

С. 86-89

Все пов’язане з усім

33

Ніжний бузок. Технологічні операції з матеріалами.

Практична робота: виготовлення аплікації з паперових серветок.

С. 93,91

34

Бджілка Майя.

Практична робота: виготовлення бджілки з пластиліну на картонній основі.

С. 94

35

«Вишеньки-сестрички» Робота з пластиліном. Практична робота: виготовлення вишеньок з пластиліну.

С. 95

Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика». Автор Н.П. Листопад для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

Повторення вивченого в 1 класі

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7).

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів.

Розв’язування задач.

Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14).

Повторення вивченого матеріалу.

Лічба предметів.

Порівняння чисел.

Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21).

Повторення вивченого матеріалу.

Складання і обчислення виразів.

Розпізнавання геометричних фігур.

Розв’язування задач (№ 22-28).

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37).

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 38-44).

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач (№ 45-51).

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 52-62).

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником (№ 63-70).

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87).

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94).

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач (№ 95-100)

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110).

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач (№N9 111-118).

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126).

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 127-133).

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 134-140).

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями (№ 141-149).

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158).

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168).

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 169-175).

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186).

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 187-196).

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 197-206).

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 207-213).

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223).

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232).

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 233-239).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249).

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261).

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач (№ 262-270).

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач (№ 271-277).

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 278-284).

Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 285-292).

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 293-300).

Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20. Складання і розв’язування задач (№ 301-308).

Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43. Розв’язування задач (№ 309-316).

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 317-324).

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 325-334).

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 335-343).

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 344-352).

Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360).

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369).

Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378).

Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника (№ 379-387).

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (№ 388-399).

Віднімання виду 34 - 6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач (№ 400-407).

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416).

Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 417-425).

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач (№ 426-432).

Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок (№ 433-441).

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 442-449).

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час (№ 450-458).

Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач (№ 459-466).

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№ 467-474).

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами (№ 475-483).

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 484-491).

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами (№ 492-500).

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач (№ 501-507).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Підсумковий урок за семестр

Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика» Автор Н.П. Листопад для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

ІІ семестр

Множення та ділення

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515).

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523).

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (№ 524-533).

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542).

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550).

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 559).

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570).

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578).

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586).

Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596).

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603).

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619).

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627).

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636).

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644).

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651).

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661).

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669).

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677).

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684).

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692).

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700).

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710).

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719).

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729).

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 738-747).

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-757).

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766).

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774).

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-782).

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790).

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799).

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807).

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816).

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825).

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834).

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843).

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852).

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860).

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870).

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880).

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889).

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915).

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942).

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951).

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960).

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972).

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Повторення за рік

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986).

Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989).

Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993).

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998).

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001).

Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003).

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Повторення вивченого

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тематична робота

Підсумок за рік

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова та читання». Автор: О. Савченко для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4).

Створюємо усний журнал (с. 5).

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с. 7-8).

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9).

Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

Робота з дитячою книжкою.

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д. Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) (с. 15-17).

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19).

Робота з дитячою книжкою.

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 27-29).

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

Робота з дитячою книжкою.

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34).

Що в людини найцінніше? 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» (с. 36).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 37).

Робота з дитячою книжкою.

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39).

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 42).

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44).

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46).

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-47).

Робота з дитячою книжкою.

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 47-48).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49).

Щоб у серці жила Батьківщина

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51).

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52).

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53).

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.

А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55).

Робота з дитячою книжкою.

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 55-56).

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57).

Зачарувала все зима...

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60-61).

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63).

Робота з дитячою книжкою.

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65).

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

Резервний урок

Робота з дитячою книжкою.

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання». Автор: О. Савченко

для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н. р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

ІІ семестр

Світ дитинства у творах українських письменників

Вступ до розділу. Т. Коломієць «Як на білих сторінках...». П. Воронько «На кораблику» (с. 70-71)

Небилиці-небувалиці. П. Воронько «Картина» (вірш-небилиця) (с. 72)

Світ доброти Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» (с. 73)

Рушник — оберіг українського народу. Т. Коломієць «Біле поле полотняне» (с. 74)

Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля» (с. 75)

Вірш-діалог. Л. Костенко «Польові дзвіночки» (с. 76)

Робота з дитячою книжкою

Співець моря і степу. А. Качан «Хвилювалось море» (с. 77)

Вірш-діалог. А. Качан «Розмова з пароплавом» (с. 78)

Оповідання. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81)

67.

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». (с. 82-83)

68.

Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?» (с. 83-84)

Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85)

Робота з дитячою книжкою.

71.

Досліджуємо текст. О. Кротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87)

72.

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»). (с. 88-89)

73.

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження) Читання в особах. (с. 89-90)

74.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою. (с. 91)

У колі літературних казок

75.

Вступ до теми. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (92-93)

76.

Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак» (с. 93-94)

77.

Робота з дитячою книжкою

78.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки. (с. 95)

79.

Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Н. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96)

80.

Де тепло, там і добро. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99)

81.

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100)

82.

Вчимося слухати і розуміти текст. Здобуваю інформацію з різних джерел. Г. Малик «Чому Равлик ховається?» (с. 101)

83.

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102)

84.

Робота з дитячою книжкою

85.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 103)

Шевченкове слово

86.

Вступ до теми. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105)

87.

Краса рідної природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко. «Світає...» (напам'ять) (с. 106)

88.

Світлий настрій у ліричних творах про природу . Т. Шевченко «Встала весна...» (напам'ять) (с. 107)

89.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 107)

90.

Великий Кобзар. В. Скомаровський «Над “Кобзарем”» (с. 108)

91.

Робота з дитячою книжкою

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 109)

Надійшла весна прекрасна...

92.

Вступ до теми. Веснянки. Українські народні пісні «Ой весна, весна...», (напам'ять) . «Вийди, вийди, сонечко...». В. Гринько «Мирилки» (с. 110-111)

93.

Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113)

94.

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам'ять) . (с. 113)

95.

Медіапроект: «Класна газета». (с. 114-115)

96.

Робота з дитячою книжкою Збірник «Читаю залюбки»

« З життя видатних людей» Ст. 109-116

97.

М. Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» (с. 115)

98.

Причина і наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (с. 116)

99.

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» (с. 117)

100.

Гей, Великдень! Порівняння-образ. А. Камінчук «Українська писанка». Складання розповіді про великодні свята. (с. 118)

101.

Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама» (с. 119)

102.

Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Л. Українка «На зеленому горбочку» (с. 119)

103.

Робота з дитячою книжкою

104.

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу. (с. 120)

105.

Що таке мир? Т. Майданович «Що таке мир» (с. 120)

106.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 121)

Скільки на Землі іще цікавого!

107.

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес». (с. 122-123)

108.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні «ліки» (з журналу). (с.123)

109.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу. (с. 124-125)

110.

Робота з дитячою книжкою

111.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу). (с. 126)

112.

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка). (с. 127)

113.

Наші мудрі друзі — енциклопедії. Робота з дитячими енциклопедіями. (с.128)

114.

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). (с. 129)

115.

Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок». (с. 130-131)

116.

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». (с. 131-132)

117.

Робота з дитячою книжкою.

118.

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (продовження). (с. 133)

119.

Фантазуємо і створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. (с. 134)

120.

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135-136)

121.

Країна Фантазілія. Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137)

122.

Перевіряю свої досягнення . Підсумок за темою. (с. 138).

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання». Автор: К. Пономарьова

для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення . (впр. 1-13, с. 4-5).

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень. (впр. 1-12, с. 6-7).

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки. (впр. 1-11, с. 8-9).

Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки. (впр. 1-9, с. 10-11).

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-10, с. 11-12).

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками. (впр. 1-7, с. 13-14).

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення.

(впр. 1-9, с. 14-15).

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень . (впр. 1-11, с. 16-17).

Спостерігаю за словами з буквами г, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання . (впр. 1-11, с. 17-18).

Розвиток зв’язного мовлення.

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями .

(впр. 1-10, с. 19-20).

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення. (впр. 1-10, с. 21-22).

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень . (впр. 1-7, с. 23-24).

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками. (впр. 1-7, с. 24-25).

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень. (впр. 1-10, с. 26-27).

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах.

(впр. 1-8, с. 28-29).

Розвиток зв’язного мовлення.

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог. (впр. 1-11, с. 30-31).

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання.

(впр. 1-11, с. 32-33).

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів. (впр. 1-11, с. 34-35).

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання. (впр. 1-11, с. 36-37).

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень. (впр. 1-9, с. 37-38).

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви».

Розвиток зв’язного мовлення.

Досліджую значення слова

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом. (впр. 1-9, с. 39-40).

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами. (впр. 1-12, с. 41-42).

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення. (впр. 1-9, с. 43-44).

Добираю протилежні за значенням слова.

(впр. 1-7, с. 44-45).

Добираю близькі за значенням слова. (впр. 1-8, с. 46-47).

Добираю слова, які прикрашають мовлення. Складання речень із порівняннями. (впр. 1-8, с. 47-48).

Розвиток зв’язного мовлення.

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень. (впр. 1-10, с. 49-50).

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень. (впр. 1-10, с. 51-52).

Добираю слова на певну тему. (впр. 1-8, с. 52-53).

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова».

Досліджую іменники

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів - назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55).

Розпізнаю іменники. Складання речень. (впр. 1-9, с. 56-57).

Розвиток зв’язного мовлення.

Добираю іменники. Складання речень. (впр. 1-12, с. 58-59).

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень. (впр 1-10, с. 60-61).

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень. (впр. 1-12, с. 62-63).

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень. (впр. 1-8, с. 64-65).

Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень. (впр. 1-8, с. 65-66).

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень. (впр. 1-11, с. 67-68).

Розвиток зв’язного мовлення.

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів. (впр. 1-11, с. 69-70).

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання. (впр. 1-7, с. 70-71).

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую іменники».

Резервний урок

Резервний урок

Резервний урок

Розвиток зв’язного мовлення.

Резервний урок

Резервний урок

Резервний урок

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання». Автор: К. Пономарьова

для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

ІІ семестр

Досліджую прикметники

Розрізняю слова – назви ознак. Доповнення речень. Інтервю.(впр. 1-9, с. 72-73).

Добираю прикметники для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року. (впр. 1-11, с. 74-75).

Утворюю прикметники. Складання речень. (впр. 1-8, с. 76-77).

Поєдную прикметники з іменниками. Записування відповідей на запитання. Складання поради на основі прочитаного тексту. (впр. 1-11, с. 77-78).

Змінюю прикметники за числами. Складання рецепту за запитаннями. (впр. 1-8, с. 79-80).

Розпізнаю близькі за значенням прикметники. Складання речень. (впр. 1-7, с. 80-81).

Розвиток зв’язного мовлення.

Добираю прикметники, протилежні за значенням. Редагування тексту. (впр. 1-8, с. 82-83).

Розрізняю пряме і переносне значення прикметників. Складання і відгадування загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами. (впр. 1-7, с. 83-84).

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники».

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Досліджую дієслова

Розпізнаю слова – назви дій. Доповнення речень. Складання розповіді за світлиною. (впр. 1-9, с. 85-86).

Добираю дієслова. Складання відповіді на запитання за запрошенням. Складання речень за світлинами. (впр. 1-10, с. 87-88).

Розвиток зв’язного мовлення

Використовую дієслова у мовленні. Читання в ролях. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. (впр. 1-9, с. 89-90).

Змінюю дієслова за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання речень. (впр. 1-7, с. 90-91).

Розпізнаю близькі за значенням дієслова. Складання речень про персонажів мультфільмів. (впр. 1-8, с. 92-93).

Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами. (впр. 1-9, с. 93-94).

Спостерігаю за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами. (впр. 1-9, с. 95-96).

Розрізняю пряме і переносне значення дієслів. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті. (впр. 1-10, с. 96-97).

Розвиток зв’язного мовлення

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова».

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Досліджую числівники

Розпізнаю слова – назви чисел. Інтервю за поданими запитаннями. Складання речень. (впр. 1-9, с. 98-99).

Добираю числівники. Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання. (впр. 1-11, с. 100-101).

Утворюю числівники. Записування власної думки. (впр. 1-12, с. 102-103).

Поєдную числівники з іменниками. Складання розповіді про клас за поданими запитаннями. (впр. 1- 8, с. 103-104).

Розвиток зв’язного мовлення.

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Досліджую службові слова

Розпізнаю службові слова. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів. (впр. 1-8, с. 105-106).

Пишу службові слова окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. (впр. 1-8, с. 106-107).

Використовую службові слова у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку. (впр. 1- 14, с. 108-109).

Розрізняю частини мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. (впр. 1-12, с. 110-111).

Розвиток зв’язного мовлення.

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Досліджую речення

Розпізнаю речення за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. (впр. 1-10, с. 112-113).

Досліджую розповідні речення. Побудова і записування розповідних речень за поданими коміксами. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. (впр. 1-10, с. 114-115).

Досліджую питальні речення. Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками. (впр. 1-8, с. 115-116).

Досліджую спонукальні речення. Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. (впр. 1-8, с. 117-118).

Розрізняю окличні і неокличні речення. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком. (впр. 1-7, с. 118-119).

Розвиток зв’язного мовлення.

Визначаю головні слова у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. (впр. 1-11, с. 120-121).

Поширюю речення за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. (впр. 1-10, с. 122-123).

Складаю речення за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. (впр. 1-11, с. 123-124).

Повторення, закріплення і застосування знань про речення.

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Досліджую текст

Розпізнаю текст. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком. (впр. 1-10, с. 125-126).

Добираю заголовок до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. (впр. 1-10, с. 127-128).

Розвиток зв’язного мовлення.

Досліджую будову тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Складання тексту за серією малюнків. (впр. 1-10, с. 129-130).

Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-опису білки за поданими запитаннями. Оголошення. (впр. 1-9, с. 131-132).

Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Складання тексту за світлиною і поданими запитаннями. (впр.1-11, с. 133-134).

Прикрашаю текст. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком. (впр. 1-11, с. 135-136).

Удосконалюю текст шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Написання тексту про події з власного життя. (впр. 1-10, с. 137-138).

Повторення, закріплення і застосування знань про текст.

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

Розвиток зв’язного мовлення.

Повторюю вивчене. (впр. 1-7, с. 139).

Повторюю вивчене. (впр. 8-15, с. 140).

Закріплюю вивчене. (впр.1-6, с. 141).

Закріплюю вивчене. (впр. 7-14, с. 142).

Резервний урок.

Резервний урок.

Розвиток зв’язного мовлення.

Резервний урок.

Резервний урок.

2 класс

КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

РУССКИЙ ЯЗЫК (Самонова, Горобець)

Обучение грамоте. Развитие умений устной и письменной речи

п/п

Тема

Ст. учебника

Дата

1

Здравствуй, школа!

Учимся рассказывать о первом школьном дне

Как вести себя во время слушания

Учимся вести себя во время слушания

3-7

2

Звуки и буквы

Учимся различать звуки и буквы, сравниваем звуки украинского и русского языков

Гласные и согласные звуки

Учимся различать гласные и согласные звуки

7-12

3

Слог

Повторяем слог, узнаём о роли гласного звука в образовании слога, делим слова на слоги

Ударение. Ударные и безударные гласные

Учимся различать ударные и безударные гласные, узнаём о смыслоразличительной роли ударения

12-16

4

Диалог

Узнаём новое о диалоге

Интернет

Узнаём новое об Интернете

16-20

5

Буква о

Учимся произносить и писать слова с о под ударением и в безударном положении

Буквы о, а

Учимся произносить слова с о, а, правописание и произношение которых не совпадает

20-24

6

Буква я

Учимся произносить слова с я в безударном слоге, в начале слова, после гласного

Говорим правильно

Учимся строить устные высказывания

25-28

7

Повторение

Повторяем изученный материал

Звонкие и глухие согласные

Учимся различать звонкие и глухие согласные

29-30

8

Твёрдые и мягкие согласные

Учимся различать твёрдые и мягкие согласные

Правила поведения во время диалога

Учимся вести себя во время беседы

31-35

9

Звуки [г], [г′]

Учимся произносить слова с [г], [г']

Оглушение звонких согласных

Учимся произносить и писать слова со звонкими согласными перед глухими, на конце слова

35-40

10

Компьютерные игры

Узнаём новое о компьютерных играх

Сочетания пя, мя, бя, вя

Учимся произносить и писать слова с сочетаниями пя, мя, бя, вя

40-46

11

Буквы ч, щ. Учимся произносить и писать слова с ч, щ

Сочетания ча, ща, чу, щу

Учимся произносить и писать слова с сочетаниями ча, ща, чу, щу

46-50

12

Чтение слов, предложений, текстов

Учимся читать выразительно, произносить слова и выговаривать звуки, ставить ударения, делать паузы

Работа над содержанием прослушанного текста

Учимся понимать содержание высказывания во время слушания и оценивать информацию из текста

13

Повторение

Повторяем изученный материал

Буквы и, ы, их звуковое значение

Учимся о произносить и писать слова с буквами и, ы

50-53

14

Сочетания жи, ши

Учимся произносить и писать слова с жи, ши

Сочетания цы, ци

Учимся правильно произносить и писать слова с цы, ци

53-57

15

Буква э

Учимся произносить и писать слова с буквой э

Реклама

Узнаем новое о рекламе, учимся составлять рекламный слоган

57-60

16

Работа с книгой. Элементы книги

Узнаём, из каких элементов состоит книга, учимся работать с книгой

Составление диалогов

Учимся составлять диалоги на заданную тему

61-64

17

Буква е

Учимся произносить и писать слова с е

Сочетания же, ше, це

Учимся произносить и писать слова с сочетаниями же, ше, це

64-68

18

Буква ё. Учимся произносить и писать слова с ё

Сочетания бё, пё, мё, вё, рё

Учимся произносить и писать слова с сочетаниями бё, пё, мё, вё, рё

69-73

19

Повторение

Повторяем изученный материал

Правописание слов с безударными гласными

Учимся писать слова с проверяемыми безударными гласными

74-76

20

Буква ь.

Учимся писать слова с ь

Буква ъ.

Учимся произносить и писать слова с ъ

76-80

21

Алфавит

Учим русский алфавит, сравниваем его с украинским

Правила переноса слов

Учимся переносить слова

81-85

22

Списывание текста

Учимся сравнивать произношение и написание слов при списывании текста

Повторение

Повторяем изученный материал

85-87

23

Содержание и заголовок текста

Учимся различать текст и несвязанные между собой предложения, выделять главное в тексте, подбирать заголовок

Деление текста на части. План

Учимся делить текст на части, составлять его план

88-92

24

Слушаем текст, сверяем с планом высказывания

Учимся слушать текст с опорой на план

Средства связи предложений в тексте

Учимся связывать предложения в тексте с помощью слов он, она, оно, они, этот

92-96

25

Устный пересказ текста

Учимся подробно пересказывать текст устно

Работа над содержанием прочитанного текста

Учимся понимать содержание прочитанного текста

97-102

26

Медиатексты

Учимся составлять простые медиатексты Виды предложений по цели высказывания

Узнаём новое о предложении

102-106

27

Восприятие предложений на слух

Учимся воспринимать на слух различные виды предложений

Обращение

Учимся находить обращение в предложении, произносить с нужной интонацией

107-109

28

Выразительное чтение наизусть

Учимся выразительно читать стихи наизусть

Повторение

Повторяем изученный материал

109-110

29

Значение слова. Группы слов по значению

Узнаём новое о значении слов

Слова для обозначения предметов. Прописная буква в именах людей, кличках животных, названиях городов, сёл

Учимся писать имена людей, клички животных, названия городов и сёл

111-116

30

Слова для обозначения признаков, количества

Узнаём новое о словах, обозначающих признаки и количество

116-119

31

Слова для обозначения действий, места и времени действия

Узнаём новое о словах со значением действия, места и времени

119-121

32

Слова, служащие для связи слов в предложении

Узнаём новое о словах, которые используются для связи слов в предложении

Составляем устное высказывание

Учимся составлять устное высказывание

121-125

33

Тематические группы слов

Учимся подбирать слова, которые относятся к разным тематическим группам

Изложение

Учимся письменно пересказывать текст

126-130

34

Слова, близкие по значению

Узнаём новое о словах, близких по значению

Слова, противоположные по значению

Узнаём новое о словах, противоположных по значению

130-135

35

Составление диалогов

Совершенствуем умение составлять диалоги

Сочинение

Учимся писать сочинение

135-140

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.