Календарне планування 2 клас

Опис документу:
Тема. НА КОНЦЕРТІ Мета: Навчальна: розповісти учням про музику як мистецтво, що розкриває життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення учнями особливостей емоційного змісту музики; дати визначення поняття «концерт»; продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «темп». Розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. НА КОНЦЕРТІ

Мета:

  • Навчальна: розповісти учням про музику як мистецтво, що розкриває життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення учнями особливостей емоційного змісту музики; дати визначення поняття «концерт»; продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «темп».

  • Розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності.

  • Виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою.

Музичний матеріал

  • Українська народна пісня «Ой лопнув обруч»;

  • І. Беркович. Концерт № 2 для фортепіано з оркестром (частина 3);

  • Поспівка «Весну зустрічаєм»;

  • А. Філіпенко «Ой весела дівчинка Олена».

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети І. Берковича, А. Філіпенка.

Обладнання: ТЗН; дитячі музичні інструменти; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

Учні входять до класу під музичний супровід (українська народна пісня «Ой лопнув обруч»).

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ

Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  • Хто виконує музику?

  • Чим відрізняється інструментальна музика від вокальної?

  • Які ви можете пригадати інструментальні твори? вокальні?

3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Я надіюсь що всі ви любите музику. А де її можна почути, якщо не вдома? Звісно, на концерті. Запрошую вас відвідати концерт та дізнатися, що означає це чудове слово.

4.ОСНОВНА ЧАСТИНА

Слово «концерт» має два значення.

У першому значенні — це виконання музичних творів перед слухачами. Існує сольний концерт, у якому бере участь один артист, а також збірний, де виступають багато артистів.

Друге значення слова «концерт» — це змагання. І справді, на концерті, де виступають багато виконавців, вони начебто змагаються між собою.

Музичний словничок

Існує ще одне значення цього слова. Концертом називають великий інструментальний музичний твір, що написаний для якогось музичного інструмента — фортепіано, скрипки або віолончелі — та симфонічного оркестру.

Концерт — це також музичний жанр. Такий твір зазвичай містить три частини, кожна з яких написана у різному темпі.

  • Які темпи є в музиці?

Такий твір є немов би змаганням соліста та оркестру, під час якого відбувається розмова між інструментом та оркестром на музичну тему.

Зараз і ми зіграємо такий концерт. Послухайте українську народну пісню «Ой лопнув обруч» та скажіть, чи знайома вам ця мелодія.

Слухання української народної пісні «Ой лопнув обруч»

Гра «Оркестр»

Разом з учителем учні беруть участь у виконанні мелодії української народної пісні «Ой лопнув обруч» на дитячих музичних інструментах.

Український композитор Ісаак Беркович, який дуже любив українські народні пісні, написав Концерт для фортепіано з оркестром. звертаємо увагу на те, що він захоплювався українськими народними піснями. Послухайте цей Концерт та дайте відповідь на запитання.

  • Чи знайома вам основна мелодія, або, як кажуть музиканти, тема цього Концерту?

Слухання 3-ї частини Концерту № 2 для фортепіано з оркестром І. Берковича

Так, композитор у концерті використав українську народну пісню «Ой лопнув обруч».

  • Яким є характер прослуханої музики?

  • Які музичні інструменти «змагаються» у цьому концерті?

Отже, дуже яскрава мелодія української пісні отримала друге життя у зовсім іншому жанрі — у концерті.

  • Порівняйте виконання пісні зі звучанням фіналу концерту. Чим вони різняться?

Вокально-хорова робота

Сонячна, яскрава мелодія концерту створила у нас весняний настрій.

  • Якими піснями зустрічають весну?

Розучування поспівки «Весну зустрічаєм» з показом руху мелодії рукою

Продовження роботи над піснею «Ой весела дівчинка Олена» А. Філіпенка

Гра «Учитель-диригент»

Перед виконанням пісні для кожного ряду обирають «диригента», який керує співом, як «учитель». Він слухає спів учнів та оцінює його. Діти оцінюють майстерність «диригента».

5. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Добігла кінця наша подорож до концерту.

Бесіда

  • Що означає слово «концерт»?

  • Для якого інструмента І. Беркович написав свій концерт?

  • Як виховані люди поводяться на концерті?

Учні виходять із класу під музичний супровід (українська народна пісня «Ой лопнув обруч»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.