Календарне планування 2 клас

Опис документу:
Тема уроку. МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП Мета:  Узагальнити матеріал І семестру; допомогти учням продемонструвати виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) із навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку. МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП

Мета:

  • Узагальнити матеріал І семестру; допомогти учням продемонструвати виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) із навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

  • Виховувати любов до музики, пісні, творчої співпраці; прищеплювати бажання навчатися

Музичний матеріал: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; Д. Кабалевський «Три подружки», «Клоуни»; Ф. Колесса «Школяр»; М. Катричко «Два єноти вчили ноти»; французька народна пісня «Пастух»; В. Попович «Зійшов місяць»; С. Дяченко «Круть і Верть»; Т. Попатенко «Щеня і кошеня».

Наочні посібники: картки із завданнями; ілюстрації до музичних творів; нотна хресто­

Обладнання: ТЗН; дитячі музичні інструменти (бубон, брязкальця); фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення знань.

Хід уроку

Учні входять до класу під музичний супровід (М. Сільванський. Полька «Комарики»),

1. Організаційний етап уроку

Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання

2. Основна частина

На уроках музичного мистецтва ви дізналися, що музика може зображувати різні рухи, картини природи, а також передавати настрій і почуття людини. Музика іноді буває навіть звукозображальною.

Бесіда

  • Хто і як малює музичні картини?

  • Чому їх не розглядають, а слухають?

  • Хто і як слухає музику?

  • Хто і як виконує музику?

Завдання

Допишіть пропущені літери у словах:

к

м

о

з

о

р

в

о

н

в

е

ь

с

х

ч

Гра «Телевізор»

Що потрібно знати виконавцеві, щоб прочитати музику? Звісно, ноти й ритм — тривалості звуків. Чи пам’ятаєте ви, якими є тривалості звуків? Пропоную пограти у гру! Уявіть, що повернулися додому та ввімкнули телевізор, а на екрані — знаки. Уважно розгляньте їх і запам’ятайте!

І П П І І П П І І

  • Що це за знаки?

  • Назвіть їх і проплескайте (групою, індивідуально).

Тепер, діти, будем грати,

Плескати, стукати

Віршики ритмізувати,

І ногою тупати.

Гра «Композитор»

Виконайте два завдання:

  • простукайте пульс віршика: сильна доля — плескати, слабка — тупати ногою;

  • складіть власну мелодію на запропонований текст.

Любе сонце в небі сяє,

В хоровод усіх збирає.

Розучування кращого варіанта мелодії зі словами.

Гра «Оркестр»

Як називають велику групу музикантів, які грають на різних музичних інструментах? Ви як шанувальники музики також залюбки об’єднаєтесь у оркестр дитячих інструментів і виконаєте супровід до поспівки, яку щойно склали.

Розучування та виконання на бубоні та брязкальцях ритмічного супроводу до поспівки зі співом.

Той, хто голос гарний має,

Нехай пісню заспіває!

Творча гра «Концерт»

Виконання раніше вивчених пісень: Ф. Колесса «Школяр»; М. Катричко «Два єноти вчили ноти»; французька народна пісня «Пастух»; В. Попович «Зійшов місяць»; С. Дяченко «Круть і Верть»; Т. Попатенко «Щеня і кошеня».

Творча гра «Упізнай музичний портрет»

Мандруючи країною Музикою, ми впізнали в ній різні настрої, почули невеличкі музичні історії, споглядали картини природи. Ми залюбки співали, крокували й танцювали. У цій країні ми навіть бачили різні портрети. Чи не так? Отже, рушаймо до галереї музичних портретів!

Відкрийте нам один секрет:

Якщо хтось зміг його впізнати —

Так чий музичний цей портрет?

Попросимо нам показати.

На дошці — ілюстрації до музичних творів: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; Д. Кабалевський «Три подружки», «Клоуни».

Завдання

Доберіть малюнок-ілюстрацію до твору, що звучить, і пригадайте його назву.

Слухання музики (П . Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; Д. Кабалевський «Три подружки», «Клоуни»).

3. Підсумки урока

Ми у ігри різні грали,

Ну а зараз час згадати

Танцювали і співали,

Все, що треба пам’ятати.

Сьогодні ви були і «композиторами», і виконавцями, і слухачами. У цьому вас усіх об’єднала музика.

Бесіда

  • Що вам найбільше сподобалося на уроці?

  • Що вам подобається найбільше: виконувати, слухати або складати музику?

Ви добре працювали на уроці, були дуже активними. Вважаю, що ви — справжні шанувальники музичного мистецтва!

Учні виходять із класу під музичний супровід (український народний танець «Аркан»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.