Календарне планування 2 клас

Опис документу:
Урок № 12 Тема: Музика виражає Мета. Засобами музичного мистецтва показати, як музика відображає внутрішній світ людини, її переживання, емоційний стан. Розвивати уміння відчувати емоційний зміст музики, співацькі навички, уяву, фантазію. Виховувати врівноважену, повну гармонійного змісту дитину.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 12

Тема: Музика виражає

Мета. Засобами музичного мистецтва показати, як музика відображає внутрішній світ людини, її переживання, емоційний стан.

Розвивати уміння відчувати емоційний зміст музики, співацькі навички, уяву, фантазію.

Виховувати врівноважену, повну гармонійного змісту дитину.

Обладнання: музичний інструмент, портрети композиторі, ілюстрації, музичний центр. « Хрестоматія», та « Фонохрестоматія» з музики 2 клас.

Твори які вивчаються на уроці:

  • В. Косенко « Не хочуть купити ведмедика», « Купили ведмедика»

  • Муз. Б. Савельєва, сл. М. Пляцковського « Якщо добрий ти»

Хід уроку

  1. Організаційна частина уроку

  2. Розспівування

  3. Виконання ритмічних вправ

  4. Актуалізація опорних знань

Робота з підручником (ст. 48)

  • Що зображено на цих малюнках?

  • Про що вони вам нагадали?

  • Які пісні ви пригадали?

  • Про що них розповідається?

  • Які почуття та настрої персонажів пісень передано у кожному творі?

  1. Мотивація навчальної діяльності

Музика – це мова людської душі. Вона змушує кожного переживати, надає людям сил, виховує в них мужність, віру в життя, справедливість, красу, підказує уяві цікаву думку, збагачує почуття і інтелект.

Музика- це найчудовіший, найтонший засіб залучення до добра, краси. людяності. Слухаючи музику, людина пізнає себе.

  1. Сприймання музики.

В. Косенко « Не хочуть купити ведмедика», « Купили ведмедика»

Обговорення твору

П`єса « Не хочуть купити ведмедика» виражає настрої та почуття дитини, якій не хочуть купити бажану іграшку. Характер музики тужливий, сумний. Чути благання, схлипування і навіть відчай.

Інтонація, тобто музична мова, напружена, наполеглива, мов би дитина, повторюючи багато разі, вмовляє батьків купити ведмедика. Наприкінці п`єси мелодія піднімається у верхній регістр, звучить настільки легко, жалібно, напружено і вимогливо, що встояти перед такою наполегливістю дитини не можливо.

І зовсім інший настрій в п`єсі « Купили ведмедика» - піднесеність, радість, яку не можливо стримати. Із плаксивого настрою дитини не залишилось ні краплини смутку. Мрія збулася – ведмедик, що снився і в ночі, і в день , вже живе в домі серед інших іграшок.

Настрій дитини сонячний і веселий, збуджений і піднесений. Мелодія легка, швидка, підкреслені акцентом звуки ніби передають маленьку перемогу дитини.

Узагальнення бесіди

  • Опишіть характер твору

  • Які почуття передані в музиці?

  • За допомогою яких засобів музичної виразності?

  • Чи можна ці твори назвати контрастними?

  • Які думки навіяли вам ці твори?

  • Які картини ви намалювали б?

  • Які інтонації відчуваються у цих творах?

  1. Фізкультхвилинка

  2. Розучування пісні « Якщо добрий ти»

  • Розповідь про відомий мультфільм

  • Художній показ пісні

  • Розучування мелодії пісні.

Складання асоціативного куща

веселий добродушний освічений дружелюбний високоморальний

культурний Кіт Леопольд обдарований

уміє прощати все пробачає сміливий витривалий

  1. Робота з підручником ( ст. 51)

10.Підсумок уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.