Календарне планування 1 клас

Опис документу:
УРОК 10 Тема: На музику перетворю... Мета: систематизувати й поглибити знання учнів про музику як мистецтво звуків, дати поняття музичних і шумових звуків, розвивати вміння слухати й аналізувати музичний твір, виховувати любов до рідної землі. Обладнання: малюнок королеви Музики, музичний матеріал: Е. Гріг «Пташка», І. Кишко «Рідний край».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 10

Тема: На музику перетворю...

Мета: систематизувати й поглибити знання учнів про музику як мистецтво звуків, дати поняття музичних і шумових звуків, розвивати вміння слухати й аналізувати музичний твір, виховувати любов до рідної землі.

Обладнання: малюнок королеви Музики, музичний матеріал: Е. Гріг «Пташка», І. Кишко «Рідний край».

Хід уроку

I. Організаційний момент. Музичне вітання.

Добрий день, осінній день,

Скучили ми без пісень.

II. Актуалізація опорних знань.

  • Що допомагає нам описати красу навколишнього світу? (Музика, живопис, поезія.)

  • Послухайте вірш «На музику перетворю» і скажіть, якому мистецтву він присвячений (підручник, с. 40).

  • Що можна «перетворити» на музику? Як?

  • Уявіть осінній вітер і літній вітерець. Чи однакова музика буде звучати? Яка музика допоможе відтворити веселий сміх дітвори?

III. Оголошення теми уроку.

Сьогодні королева Музика запрошує вас у своє королівство. Але там лунають лише музичні звуки.

Музичні звуки — це голоси співаків і більшості музичних інструментів.

А ось шумові звуки — це «голоси» навколишнього світу та деяких інструментів: барабана, бубна, ложок, що там звучать рідко.

Гра «Впіймай музичні звуки».

(Вчитель читає, а діти аплодують, коли «будуть звучати» музичні звуки.)

Хлопчик сміється, дівчинка співає, іде дощ, Іванко плаче, мама співає колискову, Андрійко грає на скрипці, пташка щебече...).

Слухання музики (Едвард Гріг «Пташка»),

Королева Музика дуже любить слухати одну п’єсу. Послухайте і скажіть:

  • Кого ви собі уявили?

  • Що нагадала вам музика?

  • Чи вдалося композитору передати пташиний спів?

  • Який музичний інструмент допоміг це зробити?

Розучування поспівки-загадки «Зозуля» (підручник, с. 41).

  • Про кого розповідається у поспівці?

  • Передайте голосом спів інших птахів.

Фізкультхвилинка.

IV. Розучування пісні «Рідний край», муз. І. Кишка, слова П. Голубничого.

Бесіда на основі вірша (підручник, с. 42).

Послухайте вірш П. Голубничого «Рідний край».

  • Про що він розповідає?

  • Які почуття він передає?

  • За що любить автор свій край?

  • Послухайте пісню і скажіть, чи зміг композитор передати ці почуття мовою звуків.

Розучування пісні.

Передайте у співі свої почуття до рідного краю, рідної землі.

V. Вивчення нотної грамоти.

Королева Музика вміє записати музичні звуки за допомогою спеціальних знаків. Вони називаються нотами.

Опрацювання вірша (підручник, с. 43).

  • Про які знаки розповідається у вірші?

  • З яких елементів складаються ноти?

  • Знайдіть і покажіть на малюнках овал, штиль, хвостик.

VI. Підсумок уроку.

  • У кого ви побували в гостях?

  • Що нового дізналися?

  • Що можна перетворити на музику?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн