Календарне планування 1 клас

Опис документу:
УРОК 7 Тема: Музична стежинка. Мета: узагальнити розуміння учнями ланцюжка «композитор — виконавець — слухач», вокальної та інструментальної музики (хорової та оркестрової), розвивати вміння розрізняти різні настрої у творах мистецтва, виховувати художній смак. Тип уроку: комбінований, урок узагальнення знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 7

Тема: Музична стежинка.

Мета: узагальнити розуміння учнями ланцюжка «композитор — виконавець — слухач», вокальної та інструментальної музики (хорової та оркестрової), розвивати вміння розрізняти різні настрої у творах мистецтва, виховувати художній смак.

Тип уроку: комбінований, урок узагальнення знань

Хід уроку

І. Організаційна частина. Музичне вітання.

II. Актуалізація опорних знань.

Робота над віршем «Музиканти-чаклуни» (підручник, с. 29).

  • Чому музикантів називають чаклунами?

  • Хто пише музику? Хто її виконує?

III. Оголошення теми уроку.

Композитори, виконавці та інші музиканти створюють музику для слухачів. Сьогодні ми помандруємо музичною стежинкою і дізнаємось, куди вона приведе.

1.Робота з підручником (ст.30)

  • Хто пише музику? (Композитор — їжачок.)

  • Хто її виконує? (Виконавці — собачка і гусачок.)

  • А хто уважно їх слухає? (Слухач — котик.)

  • Як музика приходить від автора до слухача.

Отже, музична стежина привела нас до слухача.

2. Бесіда про правила слухання музики.

Як треба слухати музику: тихо чи гамірно, зосереджено, вдумливо, уважно чи поспіхом?

Запам’ятайте! Слухайте музику від початку до кінця. Будьте уважними, не відволікайтеся.

Намагайтеся зрозуміти, які почуття виражає музика, про що розповідає.

IV. Слухання музики.

(Для слухання запропоновано віночок українських народних творів у хоровому та інструментальному виконанні).

Бесіда на основі прослуханих творів.

  • Уважно послухайте музику. Спробуйте розрізнити звучання хору й оркестру.

  • Хто такий диригент. Яка його роль у музиці?

  • Який настрій створює музика? Чим вона вамсподобалась?

Робота зі схемою

Поєднайте слова зліва з потрібними словами у правій колонці

Хор співає

Оркестр диригує

Диригент грає

Виконання раніше розучених поспівок, пісень

Фізкультхвилинка.

V. Розучування «Калинової пісні» В. Верменича на слова М. Сингаївського.

Відгадайте загадку і скажіть, яку пісню ми сьогодні вивчимо.

У вінку зеленолистім, у червоному намисті видивляється у воду на свою хорошу вроду. (Калина.)

  • Що ви можете розповісти про цей кущ?

  • Чому люди садять його біля своїх осель?

  • Чому калину вважають лікарською рослиною?

Показ пісні

  • Який настрій створює ця пісня?

  • Які почуття вона передає?

Розучування пісні за допомогою малюнка у підручнику (с. 32).

Виконуйте пісню легко та лагідно. Передавайте у співі свої почуття до рідного краю.

  • Яка це пісня? (Весела, спокійна, сумна, похмура, жартівлива.)

VI. Підсумок уроку.

  • Хто такі виконавці? Як називають великі виконавські колективи?

  • Як треба слухати музику?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.