Календарне планування 1 клас

Опис документу:
Урок 5 Тема: Хто створює музику. Мета:  Ознайомити учнів з двома видами музики — народною та композиторською; ознайомити з музикою В. Моцарта.  Розвивати чуття ритму, формувати навички співацької постави.  Виховувати любов та зацікавленість до різноманітної музики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 5

Тема: Хто створює музику.

Мета:

  • Ознайомити учнів з двома видами музики — народною та композиторською; ознайомити з музикою В. Моцарта.

  • Розвивати чуття ритму, формувати навички співацької постави.

  • Виховувати любов та зацікавленість до різноманітної музики.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: малюнки півня і шпака, портрети композитора В.А. Моцарта.

Музичний матеріал: В.А. Моцарт «Менует».

Хід уроку

І. Організаційна частина. Музичне вітання.

II. Актуалізація опорних знань. Розспівування.

  • Які пісні ви вивчили на попередніх уроках?

  • Яка з них вам сподобалась найбільше?

III. Оголошення теми уроку.

1. Вступна бесіда.

Звичайно, у кожної пісні є свій автор — людина, яка її створила. Але є твори, які не мають автора — їх створив народ, тобто автор і є народ. Така музика називається народною.

2. Робота з підручником ( ст.22)

  • Пригадайте музичні твори за малюнками. Назвіть їх.

  • Як ви гадаєте ці твори народні, чи композиторські?

3.Виконання пісні на вибір дітей.

IV. Розучування народної пісеньки «Сів шпак на шпаківню» за допомогою схеми у підручнику (с. 23).

Сів шпак на шпа-ків-ню, за-спі-вав шпак пів-ню:

Ти не вмі-єш так, як я, так, як ти, не вмі-ю я!

  • Про кого розповідається у лічилці?

  • Що ви можете розповісти про цих птахів?

  • Як називається будиночок для шпака?

Виконання лічилки у ролях, проплескування музичного пульсу.

V. Ознайомлення з авторською музикою.

Гра «Назви професію».

  • Людина, яка вчить дітей ...(вчитель)

  • Яка лікує ... (лікар)

  • Яка пише вірші ... (поет)

  • Яка малює портрети ... (художник)

  • А хто пише музику? (Композитор)

Художник малює портрети,

письменник складає історії,

віршують рядочки поети...

А музика? Хто її створює?

Музичний словничок

Композиторлюдина, яка створює музику

Розучування поспівочки за допомогою дзвіночків (підручник, с. 24)

Композитор повсякчас

пише музику для нас.

Пише танці та пісні

і дарує їх мені.

VI. Слухання музики.

  • Пригадайте, як називається людина, яка пише музику.

Бесіда про композиторську діяльність В.А. Моцарта.

Сьогодні я ознайомлю вас із творчістю відомого австрійського композитора Вольфганга Амадея Моцарта. Його справедливо називали музичним дивом: у чотири роки він грав на різних музичних інструментах і робив спроби писати музику. А коли хлопчику виповнилося шість років (він був вашим однолітком створив п’єсу «Менует».

Музичний словничок

Менует — це старовинний танець, який танцювали на балах.

  • Послухайте менует. Яка його музика: велична, легка, ритмічна, плавна, чітка?

  • Що ви уявили під час слухання?

  • Розгляньте малюнок у підручнику (с. 25) і спробуйте підібрати танцювальні рухи.

Повторне слухання твору.

VII. Підсумок уроку.

  • Що нового ви дізналися на уроці?

  • Як називається музика, яку створив народ?

  • Хто такий композитор?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.