Календарне планування 1 клас

Опис документу:
Урок № 33 Тема. Музична подорож Мета: навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; розвивальна: допомогти учням усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 33

Тема. Музична подорож

Мета:

навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем;

розвивальна: допомогти учням усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: Р. Шуман «Веселий селянин», Й. С. Бах «Менует», Е. Ґріґ «Метелик», Г. Сасько «Метелики над квітами», А. Філіпенко «Зацвіла в долині», Т. Жупаніна «Рання бджілка», Й. Штраус «Весняні голоси»; вправа-гра «Запитання — відповідь»; ігри «Піжмурки», «Композитор», «Знайди портрет», «Танцювальна скарбничка»; творча гра «Краще виконання пісні».

Наочні посібники: нотна хрестоматія; «Музичний віночок. Робочий зошит із музичного мистецтва. 1 клас».

Обладнання: музичні інструменти; СD-програвач; фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

Учні входять до класу під музичний супровід («Веселий селянин» Р. Шумана).

1. Організаційний момент

  • Перевірка готовності до уроку

  • Музичне вітання

2. Мотивація навчальної діяльності

Я знаю, що ви дуже любите музику, а також любите грати в різні ігри. Як ви гадаєте, чи можна поєднати це на уроці?

3. Основна частина

Для того щоб добре співати, виразно танцювати, звісно, потрібно бути обізнаними з музичними поняттями. Упродовж року ви навчалися музичного мистецтва і, мені здається, потоваришували з ним.

  • Які музичні поняття вам знайомі? (Повторити «колискова», «п’єса», «щедрівка», «веснянка» та ін.)

  • Пригадайте, які звуки бувають за тривалістю?

  • Як називають звуки довгі та короткі?

Вправа-гра «Запитання — відповідь»

Завдання: послухати уважно ритмічний рисунок, який проплескав учитель.

У відповідь простукати цей самий ритмічний рисунок, але навпаки — від кінця до початку.

Гра «Піжмурки»

  • Ритмізуємо гуртом

  • Поодинці й ланцюжком

Троє учнів виходять до дошки і стають обличчям до класу. Четвертий учень пише на дошці ритмічний рисунок коротенької пісні або поспівки. Увесь клас мовчки його запам’ятовує. Потім запис на дошці витирають, і діти, які сидять за партами, проплескують ритмічний рисунок по пам’яті.

Перший з учнів, які «жмурилися», проплескує ритмічний рисунок. Другий — називає його ритмічними складами «та» або «ті-ті». Третій — записує рисунок на дошці.

Творча гра «Краще виконання пісні»

Артисти в класі є народні.

Кого ж побачимо сьогодні?

Виконання вивчених пісень:

  • Т. Жупаніної «Рання бджілка»,

  • А. Філіпенка «Зацвіла в долині»

Чи любите ви загадки? Тож послухайте загадку. Про кого у ній ідеться?

Лазить між ліанами,

Снідає бананами,

На хвості катається,

Хитро усміхається. (Мавпа)

  • Якщо б ви були композиторами, яку б мелодію ви склали до цього віршика?

Складання власних мелодій, розучування кращої

Гра «Знайди портрет»

Музику створюють композитори. Багато чудової музики подарували нам композитори. А чи запам’ятали ви, як виглядають ці композитори? Завдання: послухайте музику, пригадайте її назву та оберіть портрет композитора, який написав цей твір.

Слухання:

  • Р. Шуман «Веселий селянин»,

  • Е. Ґріґ «Метелик»,

  • Г. Сасько «Метелики над квітами»

Гра «Танцювальна скарбничка»

Почуття та настрої ми можемо відчути і в танцювальній музиці. Завдання: послухайте танцювальну музику та рухами покажіть її настрій.

Слухання музики з інсценуванням:

  • Й. С. Бах «Менует»,

  • Й. Штраус «Весняні голоси»,

  • Український народний танець «Аркан»

4. Підбиття підсумків уроку

Сьогодні на уроці ми поєднали з вами музику із грою.

Чи подобаються вам такі ігри?

Що найбільше запам’яталося?

Ось вже літечко веселе

Йде до нас в міста і села.

Цілий рік ми вчились, грали,

І як слід попрацювали.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселий селянин» Р. Шумана).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.