Календарне планування 1 клас

Опис документу:
Урок № 26. Тема. Урок весняний (підсумковий) Мета: навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; розвивальна: поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 26.

Тема. Урок весняний (підсумковий)

Мета:

навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися;

розвивальна: поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: Я. Степовий «Сніжинки»; Б. Фільц «Морозець»; О. Янушкевич «Мама і я»; українські народні пісні «Щебетала пташечка», «Вийди, вийди, сонечко»;В. Сокальський «Пташка»; П. Чайковський «Баба-Яга», «Танець феї Драже»; ігри «Телевізор», «Композитор», «Оркестр»; творча гра «Упізнай музичний портрет».

Наочні посібники:  нотна хрестоматія; «Музичний віночок. Робочий зошит із музичного мистецтва. 1 клас».

Обладнання: музичні інструменти; СD-програвач; фонохрестоматія.

Тип уроку: урок-узагальнення.

Хід уроку

Учні входять до класу під музичний супровід («Сніжинки» Я. Степового).

1. Організаційний момент

  • Перевірка готовності до уроку

  • Музичне вітання

2. Мотивація навчальної діяльності

На уроках музичного мистецтва ви дізналися, що музика може зображувати різні рухи, картини природи, передавати настрій та почуття людини. Музика іноді буває навіть звукозображальною. Настав час перевірити, як ви засвоїли ці знання.

3. Основна частина

Декламування вірша

Ми у ігри різні грали,

Танцювали і співали,

А тепер пора згадати

Все, що треба пам’ятати.

  • Хто і як малює музичні картини?

  • Чому їх не розглядають, а слухають?

  • Хто і як слухає музику?

  • Хто і як виконує музику?

  • Що потрібно знати виконавцеві, щоб прочитати музику?

Звісно, ноти та ритм — тривалість звуків. А чи пам’ятаєте ви, які тривалості звуків існують?

Гра «Телевізор»

Уявіть, ви повернулися додому, увімкнули телевізор, а на екрані — знаки. Уважно розгляньте їх та запам’ятайте.

  • Що це за знаки? Назвіть їх та проплескайте.

Гра «Композитор»

1.Простукати пульс віршика: сильна доля — плескати, слабка — тупати ногою.

Тепер, діти, будем грати,

Віршики ритмізувати,

Плескати, стукати,

І ногою тупати.

2.Скласти власну мелодію на цей текст.

Любе сонце в небі сяє,

В хоровод усіх збирає.

Розучування кращого варіанта мелодії зі словами

Гра «Оркестр»

Як шанувальники музики, об’єднайтеся в оркестр дитячих інструментів і виконайте супровід до цієї поспівки:

Мелодія яскраво сяє,

А супровід допомагає.

Розучування та виконання на бубоні та брязкальцях ритмічного супроводу до поспівки зі співом

Творча гра «Концерт»

Виконання раніше вивчених пісень:

  • Я. Степовий «Сніжинки»,

  • Б. Фільц «Морозець»,

  • О. Янушкевич «Мама і я»,

  • українські народні пісні «Щебетала пташечка» ,«Вийди, вийди, сонечко»

Творча гра «Упізнай музичний портрет»

Коли ми мандрували країною Музики, то впізнали в ній різні настрої, почули невеличкі музичні історії, побачили картини природи. Мандруючи цією країною, ми залюбки співали, крокували та танцювали, у ній ми навіть бачили різні портрети. Чи не так? Тож вирушаймо до галереї музичних портретів. (На дошці — ілюстрації до музичних творів:

  • В. Сокальський «Пташка»;

  • П. Чайковський «Баба-Яга», «Танець феї Драже».

Завдання: обрати малюнок-ілюстрацію до твору, що звучить, та пригадати його назву.

Відкрийте нам один секрет:

Так чий музичний цей портрет?

Якщо хтось зміг його впізнати —

Попросимо нам показати.

4. Підбиття підсумків уроку

Сьогодні на уроці ви побували в ролі композиторів, виконавців і слухачів. Об’єднала всіх вас у цьому музика.

  • Що вам найбільше сподобалося на уроці?

  • Що вам більше подобається: виконувати, слухати або самим складати музику?

Ви добре працювали сьогодні на уроці, були дуже активними. Я вважаю, що ви справжні шанувальники музичного мистецтва!

Учні виходять із класу під музичний супровід («Сніжинки» Я. Степового).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
395 грн