Календарне планування 1 клас

Опис документу:
Урок № 16. Тема. Перевір себе Мета: Навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, самовиразитися; Розвивальна: поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; Виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 16.

Тема. Перевір себе

Мета:

Навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, самовиразитися;

Розвивальна: поглибити розуміння учнями зв’язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини;

Виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал:

  • Е. Ґріґ «Пташка»;

  • П. Чайковський «Нова лялька»;

  • В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика»;

  • Р. Шуман «Дід Мороз», «Сміливий вершник»;

  • А. Філіпенко «То сніжинки, мов пушинки»;

  • Українські народні танці «Метелиця», «Гопачок»;

  • Колядки та щедрівки; гра «Хто швидше».

Наочні посібники:нотна хрестоматія; портрети композиторів П. Чайковського, В. Косенка, Р. Шумана, А. Філіпенка; ілюстрації до музичних творів; «Музичний віночок. Робочий зошит із музичного мистецтва. 1 клас».

Обладнання: CD-програвач; фонохрестоматія; «сніжинки».

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

Учні заходять до класу під музичний супровід (український народний танець «Метелиця»).

1. Організаційний момент

  • Перевірка готовності класу до уроку

  • Музичне вітання

2. Мотивація навчальної діяльності

Добігає кінця рік, у якому ви вперше завітали до школи. З’ясуймо, що нового ви дізналися за цей час.

3. Основна частина

Увесь цей час музика нас хвилювала, відкривала свої таємниці, розповідала про настрої та почуття, про таємниці лісу та лісових мешканців, про картини природи, знайомила нас із різними музичними інструментами, танцями, піснями.

Незабаром Новий рік, і Дід Мороз надіслав свої музичні загадки. Хто їх швидше розгадає — команда «Сніжинки» чи команда «Метелиця»?

Учні класу об’єднується у дві команди.

Гра «Хто швидше?»

Той, хто дасть правильну відповідь, отримає «сніжинку».

  • Якими бувають музичні звуки?

  • Хто пише музику?

  • Хто потрібен для того, щоб музика жила?

  • Які музичні інструменти вам відомі?

(Робота у зошитах, с. 19.)

Дайте ритмічну відповідь на запитання «Що висить на ялинці?». (Робота у зошитах, с. 19.)

Дід Мороз надіслав листа, у якому просив вашої допомоги. Він дуже любить музику, але старенький, тому забув назви деяких музичних творів. Допоможіть йому, будь ласка!

Слухання фрагментів творів за вибором учителя.

1. Е. Ґріґ «Пташка».

2. П. Чайковський «Нова лялька».

3. В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика».

4. В. Косенко «Купили ведмедика».

5. Р. Шуман «Дід Мороз».

6. Р. Шуман «Сміливий вершник».

Учні по черзі читають віршовані уривки про зиму. Між виступами звучать аудіозаписи творів або виконуються пісні. Наприкінці конкурсу учень, який найкраще, на думку учнів-слухачів, прочитає вірш, отримує «сніжинку».

1-й учень

Білий снігу-сніженьку,

Постели доріженьку

Від хати до хати —

Новий рік стрічати.

Виконання пісні «То сніжинки, мов пушинки» А. Філіпенка

2-й учень

По усіх усюдах нині

Чути пісеньку дзвінку —

Новий рік вітають діти

Круг ялиночок в танку.

Виконання пісні «Запросини Діда Мороза» В. Верменича

3-й учень

То Метелиця-Зима

Хоровод свій завела.

Вже ж вона старалася —

В танці розігралася.

Слухання та виконання танцювальних рухів українського народного танцю «Метелиця»

4-й учень

В Новий рік, під ялинкою

Заспіваймо пісню дзвінко ми,

Затанцюєм гопачок —

Цоки-цоки каблучок!

Слухання та виконання з музичними інструментами танцю «Гопак»

5-й учень

Ой, устань, устань, господареньку,

Побуди свою всю челядоньку.

Ой, хай же вона раненько встає,

Світлі світлоньки позамітає,

Тисові столи позастилає,

Бо прийдуть до вас вдячні гостеньки,

Врічні гостеньки — колядниченьки.

Виконання колядок

6-й учень

Сію, вію, посіваю,

З Новим роком вас вітаю,

Щоб було у вас в стіжку,

В мішку, і в коморі,

І в оборі, в ложці, в мисці,

І в колисці.

Виконання щедрівок

Підбиття підсумків конкурсу. Нагородження найкращих виконавців.

Методична порада. Винагороду мають отримати всі діти.

4. Підбиття підсумків уроку

У ч и т е л ь. Ви добре попрацювали, допомогли Дідові Морозу пригадати назви музичних творів, відгадали його загадки та звеселили його своїми піснями!

Учні виходять із класу під музичний супровід (український народний танець «Метелиця»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.