К. Нестлігер "Конрад. або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу головного героя твору

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

12.08.2021

134

1

0

Опис документу:
Формувати вміння виявляти риси характерів героїв у життєвих випробуваннях; розвивати вміння відбирати ключові епізоди для аналізу художнього твору; сприяти осмисленню поняття «добро» і «зло», «любов» і «ненависть», «милосердя» і «байдужість» у процесі інтерпретації художніх образів, епізодів прочитаного твору; виховувати стійкість характеру, вміння протистояти натовпу і виживати, знаходити спільну мову з оточуючим світом.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дванадцяте травня Класна робота Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру
Слайд № 1

Дванадцяте травня Класна робота Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру

У моїх книгах дуже багато фантастичних, казкових елементів, бо я дуже люблю фантазувати. К.Нестлінгер
Слайд № 2

У моїх книгах дуже багато фантастичних, казкових елементів, бо я дуже люблю фантазувати. К.Нестлінгер

«Вельмишановна пані Бартолотті! Посилаємо Вам замовлений товар. Дуже шкодуємо, що надсилаємо його з таким запізненням, але, у зв’язку з перебудовою...
Слайд № 3

«Вельмишановна пані Бартолотті! Посилаємо Вам замовлений товар. Дуже шкодуємо, що надсилаємо його з таким запізненням, але, у зв’язку з перебудовою нашого підприємства, в нас несподівано виникли труднощі, які ми аж тепер змогли подолати. Якщо вам, – хоч ми цього не думаємо, – вже не потрібен наш товар, то ви, звичайно, можете повернути його нам поштою на свій кошт; але ми змушені попередити вас, що, з міркувань гігієни, приймаємо, певна річ, тільки невідкривані бляшанки». Унизу стояв підпис: «Гунберт», чи «Гонберт», чи «Монберт».

Усний журнал У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в ї...
Слайд № 4

Усний журнал У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в її фантазіях, щоби потім обернутися на дивовижні книжки для дітей. Її книжки перекладено десятками мов народівсвіту, їх читають мільйони дітей з усіх континентів. В Україні володарку найпрестижніших у світі премій у галузі дитячої літератури імені Г. Х. Андерсена та А. Лінгрен знають за такими книжками: «Конрад, або Дитина з бляшанки», «Летіть, хрущі», «Пес іде в світ», «Начхати нам на огіркового короля», «Гном у голові», «Обзивають мене Мурахоїдом», «Маргаритко, моя квітко!».

Не одне покоління дітей і підлітків зачитувалося книжками Нестлінгер, тож постає запитання: у чому полягає таємниця успіху письменниці та актуально...
Слайд № 5

Не одне покоління дітей і підлітків зачитувалося книжками Нестлінгер, тож постає запитання: у чому полягає таємниця успіху письменниці та актуальності її творів для сучасних читачів, адже перші її книжки вийшли понад сорок років тому? Герої книг Крістіне Нестлінгер – звичайні сучасні діти. Вони живуть не в ізольованому літературному світі, а по сусідству з нами, і, якщо постаратися, їх напевно можна зустріти. Письменниця вважає, що у непослуху дітей найбільше винні дорослі. Вона розповідає не лише про дітей, а й про їх нервових матерів, безпорадних учителів і про їхніх батьків, які завжди зайняті роботою. Найбільше їй не до душі дорослі, які забули своє дитинство, домашні тирани.

Нестлінгер згадує, що була «неорганізованою і буйною дитиною», викидала книги для зразкових дівчаток і вигадувала свої власні історії про Конрада, ...
Слайд № 6

Нестлінгер згадує, що була «неорганізованою і буйною дитиною», викидала книги для зразкових дівчаток і вигадувала свої власні історії про Конрада, дитину з консервної банки. Або про Хюго – дитину, яка ніяк не хотіла ставати дорослою.

Народилася Крістіне Нестлінґер у Відні, столиці Австрії, 1936 року в родині середнього достатку, яка мешкала на околиці міста. Дівчинка росла гостр...
Слайд № 7

Народилася Крістіне Нестлінґер у Відні, столиці Австрії, 1936 року в родині середнього достатку, яка мешкала на околиці міста. Дівчинка росла гострою на язик, розкутою і досить не передбачуваною у своїй поведінці і вчинках. Вона ніколи і ні за яких обставин не розгублювалась, а завжди вміла дати собі раду в будь-якій найскладнішій життєвій ситуації.

Закінчивши школу, Крістіне вступає до Віденської академії мистецтв, бо відчула в собі неабиякий потяг до малювання. Після закінчення Академії Нестл...
Слайд № 8

Закінчивши школу, Крістіне вступає до Віденської академії мистецтв, бо відчула в собі неабиякий потяг до малювання. Після закінчення Академії Нестлінґер деякий час працює художником-ілюстратором, проте її не вдовольняє рівень власних малюнків, і вона вирішує змінити свої мистецькі орієнтири – береться за перо...

Діапазон її творчості надзвичайно широкий: вірші, оповідання для найменших, пародії на комікси, детективи, фантастичні повісті, літературні казки. ...
Слайд № 9

Діапазон її творчості надзвичайно широкий: вірші, оповідання для найменших, пародії на комікси, детективи, фантастичні повісті, літературні казки. В усіх творах Крістіне Нестлінґер поруч з дітьми діють і дорослі — батьки, вчителі, сусіди. Свої ж симпатії письменниця віддає дітям. Вона завжди намагається знайти пояснення поведінки та вчинків своїх малих шибеників-героїв. У її творах діти й дорослі можуть завжди порозумітися, знайти спільну мову і стати справжніми друзями. Тому основним лозунгом творчості письменниці є її власний вислів: «Діти – люди, як і всі!».

Первинне сприйняття художнього твору З яким настроєм ви приступали до читання книги К.Нестлінгер? чого очікували? Чи справдилися ваші очікування? Щ...
Слайд № 10

Первинне сприйняття художнього твору З яким настроєм ви приступали до читання книги К.Нестлінгер? чого очікували? Чи справдилися ваші очікування? Що найбільше вразило? Що запам’яталося? А що змусило замислитися? Над чим саме? Якими показані герої книги австрійської письменниці? Чи близькі вони виявилися для вас, українських дітей? Які запитання виникли у вас по прочитанні повісті?

Теоретична скарбничка Повість - епічний прозовий твір, у якому розповідається про невелику кількість подій або осіб. За широтою охоплення життєвих ...
Слайд № 11

Теоретична скарбничка Повість - епічний прозовий твір, у якому розповідається про невелику кількість подій або осіб. За широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття повість посідає проміжне місце між романом та оповіданням. Визначення жанрових ознак повісті: відносна простота сюжету і композиції; певний період, епізод із життя; обмежене коло проблем; докладний аналіз (зображення 1-3 конфліктів); небагато персонажів, подій.

Завдання: записати представників світу дітей і світу дорослих Які персонажі виведені К.Нестлінгер на сторінках повісті «Конрад, або Дитина з бляшан...
Слайд № 12

Завдання: записати представників світу дітей і світу дорослих Які персонажі виведені К.Нестлінгер на сторінках повісті «Конрад, або Дитина з бляшанки»? Про які події, епізоди із життя героїв йдеться?

Складання ОЛС 1. Світ дітей – Конрад, Кіті Рузіка, Флоріан, Антон, Гіті, Міхі, Анналіза Світ дорослих – пані Бартолотті, пан Егон, пан і пані Рузік...
Слайд № 13

Складання ОЛС 1. Світ дітей – Конрад, Кіті Рузіка, Флоріан, Антон, Гіті, Міхі, Анналіза Світ дорослих – пані Бартолотті, пан Егон, пан і пані Рузіка, вчителька пані Штайнц, пані директорка, чоловіки з фабричної бригади

Складання ОЛС 2. Проблеми, які порушує авторка: батьки і діти; роль сім’ї для дітей і дорослих; формування характеру дитини у колі родини і в школі...
Слайд № 14

Складання ОЛС 2. Проблеми, які порушує авторка: батьки і діти; роль сім’ї для дітей і дорослих; формування характеру дитини у колі родини і в школі; стосунки учень – учень, учень – учитель, учень – колектив; дружба і любов; моральні цінності – вихованість, повага, щирість тощо; роль мови у житті людини; вплив технологізації сучасного суспільства на формування особистості.

Д о м а ш н є з а в д а н н я Підготуватися до к.р (за творчістю Бредбері, Шеклі, Ліндгрен, Енде, Нестлінгер)
Слайд № 15

Д о м а ш н є з а в д а н н я Підготуватися до к.р (за творчістю Бредбері, Шеклі, Ліндгрен, Енде, Нестлінгер)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили