Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Прізвище, ім’я учня _________________________________________
Клас _______________
Навчальний заклад ____________________________________________
Історія України
10-й клас
І рівень
1. Назва більшовицької економічної політики в 1919 році:
А «Воєнний капіталізм»;
Б «Воєнний ленінізм»;
В «Воєнний соціалізм»;
Г «Воєнний комунізм».
2. Офіційна назва України в часи правління останнього гетьмана України:
А Українська Народна Республіка;
Б Українська держава;
В Українська Республіка;
Г Республіка Україна.
3. Назва землі, яку називали «Українським П’ємонтом»:
А Буковина;
Б Волинь;
В Галичина;
Г Поділля.
ІІ рівень
1. Розташуйте події Української революції в хронологічній послідовності.
А Збройний виступ самостійників;
Б Проголошення ІІІ Універсалу Центральної Ради;
В Бій під Крутами;
Г Проголошення незалежності Української Народної Республіки.
2. У яких твердженнях ідеться про Володимира Винниченка?
А – Автор праці «Відродження нації» у 3-х томах про події Української революції.
Б – Голова Української Центральної Ради.
В – Перший голова Генерального секретаріату.
Г – Автор майже 2 тисяч наукових і публіцистичних праць.
Д – Очолював кафедру історії Львівського університету.
Ж – Очолював Український національний союз, був одним з керівників повстання проти гетьмана П. Скоропадського.
3. Установіть відповідність:
1. Є. Петрушевич | А Член Директорії |
2. С. Петлюра | Б Командир більшовицьких військ |
3. Х. Раковський | В Президент ЗУНР |
4. В. Антонов-Овсієнко | Г Глава радянського уряду України |
Д Командувач Української Галицької Армії |
ІІІ рівень
1. До складу якої держави після І Світової війни потрапило Закарпаття? Чому так сталося?
2. Напишіть статтю на тему: «Терор у часи революції та Громадянської війни в Україні 1917-1921 рр.: причини, винуватці та жертви, масштаби, наслідки».
3. Охарактеризуйте боротьбу з неписьменністю та культурно-освітню роботу на селі в УСРР в 1920-х рр. за такою схемою:
- причини і мета;
- основні заходи;
- результати.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»