Історія України. МАН. Контрольна робота. 10 клас. Варіант 2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МАН України. Історія України. 10 клас

І рівень

1. У ході Першої світової війни Товариство українських поступовців закликало українців

А) підтримати Троїстий союз, «...бо ідучи війною, Росія грозить загином українському життю, яке знайшло охорону в австрійській державі»; Б) бути нейтральними, тому що жодна з воюючих сторін «...не може викликати співчуття ні цілями, ні способами боротьби»; В) виступити проти Антанти й Троїстого союзу, щоб вибороти «...єдину, самостійну Україну від Карпатів аж по Кавказ»; Г) підтримати Антанту й чесно, «...не піддаючись на провокації, виконати свій обов’язок громадян Росії до кінця».

2. Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?

«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».

А) М. Грушевського; Б) В. Винниченка; В) Д. Дорошенка; Г) С. Петлюру.

3. Якої умови не було в Брест-Литовському мирному договорі?

А) проголошення Української Радянської республіки; Б) Припинення війни між Україною та країнами Четвертного Союзу; В) Німеччина і Австро-Угорщина стають союзниками УНР; Г) Зобов’язання УНР поставляти продовольство до Німеччини.

ІІ рівень

4. Встановіть відповідність між назвою організації та її стислою характеристикою

1) «Січ»; 2) «Сокіл»; 3) «Пласт»; 4) «Молода Україна».

а) організація, утворена у Львові в 1894 р. з метою виховання в українського народу почуття єдності, честі, витривалості, рухливості, працьовитості, підприємливості шляхом занять фізкультурою; б) організація, створена в 1911 р. , невдовзі після заснування скаутського руху; в основі назви організації лежить відповідник англійського Scout (розвідник), узятий за прикладом козаків-розвідників; в) політичний гурт, що об’єднав кілька студентських громад Галичини та Буковини наприкінці 90-х рр. ХІХ ст.; г) спортивно-протипожежно-фізкультурна організація, поширена в 1900-1930 рр. у Галичині, а також на Буковині, Закарпатті та в еміграції;

5. Розташуйте в хронологічні послідовності:

1) Утворення Центральної Ради; 2) Повалення самодержавства в Росії; 3) Створення Легіону січових стрільців (УСС); 4) І Універсал Центральної Ради. 5) Збройний виступ полуботківців; 6) ІІ Універсал Центральної Ради; 7) Тимчасова інструкція Генеральному секретаріатові Тимчасового уряду; 8) Перемога Лютневої демократичної революції в Росії.

6. Вкажіть ім’я видатного діяча культури України XVIII ст., метою філософії якого було знайти шлях до людського щастя: „Коли дух в людині веселий, думки спокійні, серце мирне, то все світле, щасливе, блаженне”:

А) І. Котляревський; Б) І. Некрашевич; В) Г. Сковорода; Г) М. Дилецький.

ІІІ рівень

7. Укажіть завдання, що мали бути вирішені в ході земельної реформи П. Столипіна?

1) Підняти ефективність сільського господарства; 2) Розширити ринки збуту сільськогосподарської продукції; 3) Скасувати панщину та кріпосницьку залежність селян; 4) Зміцнити соціальну опору самодержавства на селі; 5) Подолати кризу сільськогосподарського перевиробництва; 6) Вирішити проблему аграрного перенаселення.

8. Виділіть із перерахованих нижче ознак ті, що характеризували політику “воєнного комунізму”:

1) продрозкладка; 2) продовольчий податок; 3) заборона вільної торгівлі; 4) відсутність товарно-грошових відносин; 5) іноземні концесії; 6)  загальна трудова повинність.

9. Визначте основні положення II Універсалу:

1) проголошення УНР; 2) делегування до Центральної Ради представників національних меншин; 3) вимога підготовки законопроекту про автономію; 4) встановлення 8-годинного робочого дня; 5) проголошення курсу на соціалізацію землі; 6) визнання Тимчасовим урядом Генерального секретаріату; 7) відкладення проголошення автономії України до Установчих зборів; 8) проголошення незалежності УНР.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!