і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

"ІНТЕРВ’Ю"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАНЯТТЯ 2. “ІНТЕРВЮ”

  1. Комплімент по колу (згадуємо імена, піднімаємо настрій).

  2. Домашнє завдання. На минулому занятті малі групи з назвами екзотичних фруктів отримали заняття охарактеризувати одну з груп елементів оформлення газети, проілюструвавши прикладами. (виступи малих груп).

  3. Оформлення першої полоси газети.

  4. Що таке інтерв’ю?

  5. Етапи роботи над інтерв’ю

  6. Перший етап – підготовка.

  7. Чому треба вести записи? Вправа “Плітки” доводить, що інформація швидко втрачається і деформується.

  8. Види запитань.

  9. Структура письмового оформлення інтерв’ю.

  10. Практична робота. 3 малі групи отримують завдання проінтервювати одну з учасниць занять, учасниця має створювати журналістам різноманітні труднощі – відволікатися від теми розмови, поринати у спогади тощо.

  11. Домашнє завдання – письмово оформити інтерв’ю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
План заняття з юними журналістами
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Журналістика
  • Клас
    8 Клас, 9 Клас, 10 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    130
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    YF721215
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь