"ІНТЕРВ’Ю"

Опис документу:
План заняття з юними журналістами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАНЯТТЯ 2. “ІНТЕРВЮ”

  1. Комплімент по колу (згадуємо імена, піднімаємо настрій).

  2. Домашнє завдання. На минулому занятті малі групи з назвами екзотичних фруктів отримали заняття охарактеризувати одну з груп елементів оформлення газети, проілюструвавши прикладами. (виступи малих груп).

  3. Оформлення першої полоси газети.

  4. Що таке інтерв’ю?

  5. Етапи роботи над інтерв’ю

  6. Перший етап – підготовка.

  7. Чому треба вести записи? Вправа “Плітки” доводить, що інформація швидко втрачається і деформується.

  8. Види запитань.

  9. Структура письмового оформлення інтерв’ю.

  10. Практична робота. 3 малі групи отримують завдання проінтервювати одну з учасниць занять, учасниця має створювати журналістам різноманітні труднощі – відволікатися від теми розмови, поринати у спогади тощо.

  11. Домашнє завдання – письмово оформити інтерв’ю.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!