і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

"ІНТЕРВ’Ю"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАНЯТТЯ 2. “ІНТЕРВЮ”

  1. Комплімент по колу (згадуємо імена, піднімаємо настрій).

  2. Домашнє завдання. На минулому занятті малі групи з назвами екзотичних фруктів отримали заняття охарактеризувати одну з груп елементів оформлення газети, проілюструвавши прикладами. (виступи малих груп).

  3. Оформлення першої полоси газети.

  4. Що таке інтерв’ю?

  5. Етапи роботи над інтерв’ю

  6. Перший етап – підготовка.

  7. Чому треба вести записи? Вправа “Плітки” доводить, що інформація швидко втрачається і деформується.

  8. Види запитань.

  9. Структура письмового оформлення інтерв’ю.

  10. Практична робота. 3 малі групи отримують завдання проінтервювати одну з учасниць занять, учасниця має створювати журналістам різноманітні труднощі – відволікатися від теми розмови, поринати у спогади тощо.

  11. Домашнє завдання – письмово оформити інтерв’ю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
План заняття з юними журналістами
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Журналістика
  • Клас
    8 Клас, 9 Клас, 10 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    94
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    YF721215
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь