Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Інтерактивний семінар - практикум "Танцювальна творчість дітей дошкільного віку".

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

06.10.2021

57

5

0

Опис документу:

Мета:

  • Удосконалення професійних знань педагогів з питання «Використання музично-ритмічних рухів у музичному вихованні дошкільників».

  • Забезпечення теоретично-практичної підготовки педагогів до організації навчання музично-ритмічним рухам під час занять з музики.

  • Аналіз передумови успішного використання танцювальних рухів під час свят та розваг.

  • Розширення знань педагогів про особливості організації навчання музично-ритмічним рухам під час занять, свят та розваг.

  • Формування уміння злагоджено та ефективно працювати над розв’язанням творчих завдань.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 4 «Марите» компенсуючого (санаторного) типу

Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області

____________________________________________________________________________________________________________________

Ідентифікаційний код № 26001758

07101, Київська обл., Вишгородський район, м. Славутич, Ризький кв.1, тел.2-81-68, dnz4marite@ukr.net  www.marite.org.ua 









Інтерактивний семінар-практикум



«Танцювальна творчість дітей дошкільного віку»









Підготувала :

музичний керівник:

І. Л. СИДОРЕНКО





м. Славутич





Мета:

  • Удосконалення професійних знань педагогів з питання «Використання музично-ритмічних рухів у музичному вихованні дошкільників».

  • Забезпечення теоретично-практичної підготовки педагогів до організації навчання музично-ритмічним рухам під час занять з музики.

  • Аналіз передумови успішного використання танцювальних рухів під час свят та розваг.

  • Розширення знань педагогів про особливості організації навчання музично-ритмічним рухам під час занять, свят та розваг.

  • Формування уміння злагоджено та ефективно працювати над розвязанням творчих завдань.



































ХІД

Ведуча: Вже минули новорічні свята. Попереду нас чекає свято весни. А яке ж свято без квітів? Квіти люблять усі – і дорослі і малі. Їх так багато, що вони можуть задовольнити найвибагливіший смак кожного з нас. І сьогодні я запрошую вас здійснити подорож на «бал квітів». Роль «садівника» буду виконувати я і зможу здійснити всі ваші побажання. Але і ви, повинні виконувати всі мої рекомендації. І перше що я вас попрошу, вийти зараз на середину залу та утворити коло для того щоб ми змогли представитись один одному та розподілити хто з вас буде квіточками, а хто листочками. Зараз прошу обрати для себе той атрибут, який вам до вподоби. (підношу на підносі браслети у вигляді «ромашок» та «листочків» і кожен з учасників одягає його на ліву руку). А тепер ми з вами привітаємось: «Квіточки» будуть ви-конувати «уклін дівчинки» (демонструю), а «Листочки» «уклін хлопчика» (демонструю). На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною.

Вправа «Привітання»

Ведуча: Із таких гарних квітів, у нас вийде справжня оранжерея. І щоб кожна квітка знайшла своє місце, ми будемо утворювати клумби різної конфігурації. Прошу вас стати в шеренгу на доріжку у такому порядку: квіточка, листочок, квіточка, листочок… (квітів більше ніж листочків). І перша вправа називається «Вітерець» (на рахунок «раз, два, три» обома руками будемо робимо легенькі рухи повертаючи їх то вправо то вліво 8 раз) (демонструю). На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною.

Вправа «Вітерець»

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

Ведуча: Дуже добре. Наступна наша фігура називається «Шахи». На рахунок «раз, два, три» «Квіточки» з правої ноги роблять крок вперед а «Листочки» залишаються на місці. В той момент коли «Квіточки» повертаються на свої місця, «Листочки» з правої ноги роблять крок вперед і вже «Квіточки» залишаються на місці. (демонструю). На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною.

Вправа «Шахи»

(під час виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

Ведуча: Молодці. Для того щоб утворити наступну фігуру нам потрібно повернутися у вихідне положення і стати в одну шеренгу. І тепер ми з вами утворили «зелений ланцюжок». Нам дуже хочеться заполонити собою всі найвідалиніші куточки саду. Тому наступна наша фігура називається «Змійка». Повернувшись праворуч, утворивши колону і поклавши ліву руку на плече тому хто стоїть попереду кожного з вас за направляючим (тобто за мною) ми рушаймо рухом (змійки). Куди я туди і ви.І так на рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною. (Під час виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

Вправа «Змійка»

(підчас виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

(зупинившись після вправи потрібно стати в шеренгу)

Ведуча: А зараз ми організуємо з вами клумбу. Вона буде круглою наче «віночок». Всі стаємо в коло. Клумбу ми утворили, а на ній є квіти, які дуже реагують на сонце. Уявіть, що ми з вами саме такі квіти. На рахунок «раз, два, три» всі разом і «Квіточки» і «Листочки» звужують коло -піднімаючи руки догори (бутони закрились), на рахунок «раз, два, три» всі разом розширюючи коло - руки опускаємо і кружляємо навколо себе (бутони розкрились радіючи теплому сонечку, 2 рази ) (демонструю). Ця вправа називається «Бутон». На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною.

Вправа «Бутон».

(під час виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

Ведуча: Проте не всі квіти люблять клумби. Є такі, яким потрібен простір, воля. Вони займають собою всі лани, поля і ростуть там, де їм заманеться. Отже, пропонують вам уявити себе польовою квіткою і на рахунок «раз, два, три - почали» розсипатися по всьому килиму та обрати те місце, де подобається найбільше. Ця вправа називається «Квіткова галявина». Тож на рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною.

Вправа «Квіткова галявина»

(під час виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

Ведуча: Ось, який вийшов у нас гарний, квітучий луг. Уявіть, що на цій луг завітав легкий вітерець і став загравати з квітами. Так народжується «вальс польових квітів». Зараз ви послухаєте уважно музику і уявите собі що кожна з вас маленька квіточка, яка танцює з вітром. Твір цей називається «Вальс» з м/ф «Анастасія». Авторами цього твору є композитор Стівен Флаертіта Линн Аренс. Світова премьера м/ф відбулась  14листопада 1997 року. Фільм також отримав по дві премії «Оскар» та «Золотий глобус». А після прослуховування музики скажете мені: яка музика за характером (весела, сумна, бадьора, таємнича); в якому темпі вона звучала (швидкий, повільний, помірний); яка погода була? який вітер? які емоції та відчуття вона у вас викликала? що можна робити під таку музику? (під час прослуховування твору, ведуча виконує роль «вітерця»)

Активне слухання музики «Вальс» з м/ф «Анастасія»

Психо-гімнастика «Моє уявлення»

Ведуча: (перед тим як вимкнути музику, ведуча промовляє слова: «Вітер хвилюється раз, вітер хвилюється два, вітер хвилюється три, квіткова фігура на місці завмри!» (бесіда та обговорення раніше поставлених запитань).

Ведуча: А зараз попрошу вас, знову утворити «віночок» у такому порядку («Квіточка», «Листочок» і т.д.)(стають в коло) і ми з вами утворимо наступну фігуру яка називається «Карусель». Карусель у нас буде двох-ярусна (тобто нам треба зробити два кола). Нагадую, перший ярус «Квіточки», другий ярус «Листочки». На рахунок «раз» «Листочки» з правої ноги роблять крок вперед, а «Квіточки» залишаються на місці (демонструю) а потім «Листочки» виконують. А тепер візьміться за руки і ми з вами будемо рухатися в протилежних напрямках. «Квіточки» підуть за годинниковою стрілкою (виконую разом з «Квіточками»). А «Листочки» проти годинникової стрілки (виконую разом з «Листочками»).На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо вправу разом зі мною. (вправа виконується 2 рази із зупинкою, за другим разом «Квіточки» підуть проти годинникової стрілки, «Листочки» підуть за годинниковою стрілкою.

Вправа «Карусель»

(під час виконання акцентую увагу на дотримання дистанції, не наштовхуючись один на одного)

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається)

Ведуча: Молодці! Гарно попрацювали і напевно вже стомились. Зараз «Листочки», зробіть один крок назад і ви повернетесь на свої місця. Ось у нас з вами знову вийшов «віночок». У мене є чарівні метелики які допоможуть нам з вами виконати дихальну вправу. (роздаю кожному по «метелику» і прошу одягнути його на середній палець лівої руки)

Вправа на відновлення дихання «Метелик»

Ведуча: Ось метелик прилетів (погойдуємо метелика в повітрі)

На мою долоньку сів (саджаємо метелика на долоньку)

Я його ось так гойдаю (погойдування метелика вліво-вправо)

І тихенько споглядаю (дивимось на метелика)

Раптом легкий вітерець (спокійно носиком вдих, ротиком видих)

Полетів і навпростець (вдих носиком і довгий видих ротиком)

Підхопив метелик мій (глибоко вдихнути носиком)

І у вирій полетів ( швидкий видих - здуваємо метелика).

(після виконання вправи повторюємо, як вона називається

і ведуча збирає метеликів)

Ведуча: Ми сьогодні з вами розучили багато рухів. Давайте пригадаємо які саме: («вітерець», «шахи», «змійка», «віночок», «бутон», «квіткова галявина», «карусель»). І щоб нам закріпити всі ці рухи ми з вами виконаємо свій власний танок який назвемо «Вальс квітів». Будь-ласка ставайте на доріжку утворивши шеренгу у такому порядку («Квіточка», «Листочок» і т. д.) На рахунок «раз, два, три - почали» виконуємо рухи разом зі мною. А якщо хтось забуде, як виконувати той чи інший рух прошу звертати увагу на екран, де відображені схеми наших рухів.

Танок «Вальс квітів»

Ведуча: Сьогодні ми з вами виконали чудовий танок «Вальс квітів». До створення якого долучились всі. А який твір ми з вами слухали? Яку вправу для відновлення дихання ми виконували? А яку цікаву психо-гімнастику ми з вами виконували?. Молодці, я дуже вами задоволена. Дякую всім за чудову роботу.









































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.