! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інтерактивний плакат та віртуальна дошка як сучасні засоби навчання

Опис документу:
Використання інтерактивних плакатів та віртуальної дошки в навчальному процесі сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок. Плакати формують уміння самостійно працювати з джерелами інформації, дають змогу учню бачити результат та оцінку своєї праці, можливість знайти правильну відповідь, поглибити знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтерактивний плакат та віртуальна дошка як сучасний засіб навчання

(https://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/38576/)

(http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index_3.html)

Творчий вчитель завжди в пошуках нових форм роботи, сучасних інструментів та технологій. Сьогодні учням потрібні не тільки знання, але й достатній рівень життєвих компетентностей, вміння жити й працювати в сучасному світі. Ми повинні сформувати в учня навички інформаційної безпеки, вміння постійно вчитися, самостійно опановувати нові знання, орієнтуватися в сучасних комп’ютерних та мережевих технологіях.

Не менш цікаві та корисні ресурси Thinglink, Padlet, Glogster, які дозволяють вчителю створювати презентації в режимі онлайн, інтерактивні картинки та плакати, наповнювати електронну стіну різноманітними аудіо, відео та графічними матеріалами.

Padlet – це інструмент зі створення віртуальних дошок для сумісної роботи. На дошці можна розміщувати текст, графічні зображення, мультимедійні файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Сервіс повністю безкоштовний, не обмежує користувача в кількості створюваних сторінок і підтримує кирилицю.

Можливі способи використання дощок:

  • як майданчик для організації групової роботи під час проведення «мозкового штурму», узагальнення й систематизації знань, рефлексії;

  • для розміщення навчальної інформації або завдань для її пошуку;

  • для організації спільного виконання домашнього завдання;

  • як місце розміщення ідей для проектів та їх обговорення;

  • як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності учнів як на занятті, так і в позанавчальний час.

Для ефективної роботи з веб-ресурсом Padlet бажано дотримуватись наступного алгоритму дій:

  1. Створити дошки.

  2. У вікні Modify padlet ввести назви та короткий опис.

  3. Розмістити в постах потрібну навчальну інформацію.

  4. Налаштувати дошки для спільної роботи (надати учням можливість переміщувати пости та створювати власні).

  5. Ознайомити учнів із принципами роботи з веб-ресурсом Padlet (продемонструвати, як створювати й наповнювати пости даними).

Інтерактивний плакат — це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального процесу. Він органічно інтегрується в класно-урочну систему. У цифрових освітніх ресурсах цього типу інформація представляється не відразу, вона розвертається залежно від дій користувача, який управляє нею відповідними кнопками. Плакат за своєю суттю — це засіб надання інформації, тобто основна його функція — демонстрація матеріалу.

Використання інтерактивних плакатів в навчальному процесі сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок. Плакати формують уміння самостійно працювати з джерелами інформації, дають змогу учню бачити результат та оцінку своєї праці, можливість знайти правильну відповідь, поглибити знання.

Для успішного створення навчальних інтерактивних плакатів вчитель повинен володіти певними навиками і вміннями роботи з комп’ютерними програмами і Інтернетом. Для створення плакатів можна використати такі програми як PowerPoint, Smart Notebook, Adobe Flash та багато інших. Вони дозволяють додавати і видозмінювати елементи плаката, наповнювати його необхідним матеріалом.

ThingLink (http://stvorenazobraz.blogspot.com/p/blog-page_16.html) - це сервіс, що дозволяє створювати мультимедійні плакати, а іншими словами, «розмовляючі картинки», на які наносяться маркери. При наведенні на них може з'являтися будь-який мультимедійний контент.

це сервіс, який дозволяє перетворювати картинку в інтерактивні об’єкти, де для кожного об’єкта можна вибрати і встановити посилання на веб-сторінку, презентацію, відео і т.д. Готовими зображеннями можна ділитися в соціальних мережах.

Адреса сервісу: http://www.thinglink.com

МОЖЛИВОСТІ СЕРВІСУ:

  • Поширювати «розмовляючі» зображення можна через соціальні мережі, а також підтримується вставка коду на сайт.

  • Можна на своєму сайті вбудувати модуль сервісу ThingLink, який не вимагає прямого заходу на сайт сервісу.

  • Є мобільний додаток сервісу.

За допомогою сервісу Thinglink можна:

  • організувати проектну та дослідницьку діяльність учнів;

  • представити результати своєї діяльності;

  • провести веб-конкурси, інтерактивні ігри або вікторини і т.д.

Glogster (http://didaktor.ru/glogster-onlajn-konstruktor-interaktivnyx-plakatov/) - це безкоштовний інструмент для створення інтерактивних плакатів з текстом, відео, гіперссилками та зображенням.

Ourboox - безкошоштовна платформа для створення електронних книг.

https://www.ourboox.com/

Створення електронної книги

http://i-math.com.ua/vsikt/ourboox-bezkoshtovna-platforma-dlya-stvorennya-elektronnix-knig/

Приклади використання віртуальних дошок та плакатів на практиці

  1. Марк Твен “Том Сойєр”

https://www.thinglink.com/scene/1143449423032877057

  1. Елеанор Портер “Полліанна”

https://www.thinglink.com/scene/1147975878337101826

  1. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"

https://padlet.com/natasha_hyrenko/hik7vqcijgbk

4. М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"

https://www.ourboox.com/books/%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0-%D0%B2-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D1%96/

6 клас

  1. Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня в прозі"

https://www.thinglink.com/scene/1114671201604599810

2. В.Г. Короленко "Сліпий музикант"

https://www.thinglink.com/scene/1148640258443706370

3. Джек Лондон "Жага до життя"

https://www.thinglink.com/scene/1143580182544646146

4. М.В.Гоголь "Ніч перед Різдвом"

https://www.ourboox.com/books/%D0%BC-%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8C-%D0%BD%D1%96%D1%87-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B4-%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BC/

7 клас

  1. Артур Конан-Дойл. Шерлок Холмс

https://www.thinglink.com/scene/1153663974303072258

2. Вірші зарубіжних поетів про кохання

https://www.thinglink.com/scene/1147941911894425602

3. О. Грін "Пурпурові вітрила"

https://www.thinglink.com/scene/1143559048013021186

8 клас

1.Серванес "Дон Кіхот"

https://www.thinglink.com/scene/115111028514304819

2. В. Шекспір "Ромео і Джульєтта"

https://www.thinglink.com/scene/1142866319851388931

9 клас

  1. "Нова" і "стара" драма на рубежі ХІХ-початку ХХ століття

https://padlet.com/natashazakapko72/ciebr3qkp6b8

2. М.В. Гоголь "Ревізор"

https://www.thinglink.com/scene/1147865045879750658

3. О. де Бальзак "Гобсек"

https://www.thinglink.com/scene/1143501107499106306

10 клас

  1. Поль Верлен. Артюр Рембо

https://edu.glogster.com/glog/5c4a0f9a81773/33pwpoa5ub8

11 клас

  1. Франц Кафка "Перевтілення"

https://ru.padlet.com/natasha_hyrenko/nxr9nijwynum

2. М. Булгаков "Майстер і Маргарита"

https://www.thinglink.com/scene/1114071029237415938

3. Ернест Гемінгуей "Старий і море"

https://www.thinglink.com/scene/1151608131252387841

4. Срібна доба російської поезії

https://edu.glogster.com/glog/3713b4gg8ho/3713b4gg8ho

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись