Інтерактивний матеріал "Звуко-буквений аналіз"

Опис документу:
Інтерактивний матеріал "Звуко-буквений аналіз", який допоможе краще освоїти аналіз звуко-буквений. В ньому подано всі нюанси звукового та буквеного аналізу. Буде корисним не лише учням, але й батькам .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звуко-буквений аналіз

  • звуки /а/, /о/, /у/, /е/, /і/, /и/ - голосні; позначаються кружечками ();

  • всі інші звуки приголосні:

однією рисочкою ( - ) позначаємо тверді приголосні звуки;

двома рисочками (=) позначаємо пом’якшені приголосні звуки;

  • звук /й/ завжди м’який, тому позначаємо його двома рисочками (=);

  • букви я, ю, є, ї позначають два звуки я /йа/, ю /йу/, є /йе/, ї /йі/, якщо вони стоять після апострофа, після голосного звука і на початку слова:

поїзд -=-- яблуко =--- м’яч -=-

  • букви я, ю, є, ї позначають один звук після приголосного звука, пом’якшуючи його: я /а/, ю /у/, є /е/, ї /і/.

синє -= буря -= люди =-

  • буква щ завжди позначає два звуки /шч/:

щука --- щастя ---=

  • звук /і/ пом’якшує попередній приголосний звук:

літо =- біб =-

  • буквосполучення дж, дз позначають один звук:

дзвін -=- дзьоб =- джерело ---

  • буква м’який знак (ь) звука не позначає, а лише пом’якшує попередній приголосний звук:

день -= квітень -=-=

  • апостроф пишемо перед буквами я, ю, є, ї:

в’їзд -=-- м’ята -=-

  • 22.07.2020
  • НУШ
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі
  • Інші методичні матеріали
  • 231
  • 0
  • 27
  • Стежити
  • Поскаржитись

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»