матеріал

Конспект

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

Інтерактивний квест-урок для учнів 2-4 класів з рекомендаціями на 1 Вересня. НУШ

Опис документу:
Якщо плануєте організувати для дітей веселе і активне свято 1 Вересня, рекомендую познайомитися з даним матеріалом. 4 креативні локації. Цікаві ігри. Захопливі тести. Розважання. Просто та цікаво, емоційно та організовано. А на завершення уроку прозвучить святковий марш. Матеріал можна легко відкоректувати та адаптувати до класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок – квест

«Привіт, рідна школо!»

Групова форма роботи.

Місце проведення – клас, шкільний майданчик, парк, сад, сквер.

Ключові компетентності:

  • вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно висловлювати свої думки, почуття, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

  • уміння формулювати припущення і робити висновки;

  • уміння пізнавати навколишній світ шляхом спостереження ;

  • відкритість до нових ідей;

  • відчуття себе частиною спільноти;

  • усвідомлення рівних прав і можливостей кожного;

  • уміння співпрацювати з іншими учнями для досягнення спільної мети;

  • активність в житті спільноти;

  • уміння діяти в конфліктних ситуаціях.

Підготовка до проведення квесту

Місце проведення уроку готуємо заздалегідь!

Організовуємо чотири локації. А саме:

  1. Локація « Спортивна»

Ігри:

  • «Грайлики – попадайлики»

  • «Малята – каченята»

  • «У лабіринті знань»

«Грайлики – попадайлики»

Інвентар: відерце і 4 – 6 картоплини.

Правила гри

Учасник групи за допомогою відерця і намагається спіймати картоплини однокласників своєї групи, що на відстані 4-5 метрів прагнуть влучити у ціль.

Гра повторюється доти, доки усі учасники не будуть у ролі ведучого.

«Малята – каченята»

Інвентар: м’яч або повітряні кульки (декілька, можуть лопнути), 3 кеглі.

Правила гри

Повітряну кулю або м’ячика міцно затискаємо колінами і рухаємося між кеглями, долаючи відстань, маленькими «качиними» крочками. Якщо кулька упаде, учні мають повернутися на початок . Кожен учасник групи проходить дане випробування.

«У лабіринті знань»

Інвентар: Довга стрічка або нитка.

Правила гри

Пройтися лабіринтом, не доторкнувшись до перешкод.

Для організації даного завдання важливо вибрати вдале місце, моток ниток або стрічки та «увімкнути» фантазію.

* До ниток можна прив’язати дзвоники.

  1. Локація «Букволандія»

Інвентар: нитка або стрічка, провід, прищепки, картки ( 10-12 шт.) на кожну букву.

Правила гри: скласти якомога більше слів, використовуючи дані букви.

На нитку між гілками дерев, тин, дошку та ін. за допомого прищіпок підвішені букви, використовуючи які, потрібно скласти слова .

Увага!

Після кожної гри, потрібно погрупувати картки по буквах, і повернути у початкове положення.

а

м

н

у

і

с

р

е

л

к

б

я

  1. Локація « Інформаційна»

Інвентар: ноутбук або картки для кожної групи.

Правила проведення

Учні відповідають на питання тесту ( 12 запитань).

* Для 4 класу кількість питань можна збільшити.

Тест «Україна - твоя країна» можна виконувати на комп’ютері або на картках, де обводиться правильний варіант.

*Якщо учні працюють з картками, то мають можливість розділити роботу або виконувати разом. Хоча тоді є ймовірність, що не вистачить часу.

Посилання на тест

https://vseosvita.ua/test/ukraina-tvoia-kraina-test-na-2-4-klasiv-93604.html

Картки до тесту можна завантажити у форматі PDF на сторінці тесту.

  1. Локація «Пошукова»

Інвентар: картки зі знаками дорожнього руху.

Правила гри

Руху правила єдині.

Знати, друже, їх повинні.

Тож часу не гай,

Знаки швидко відшукай.

У середину кожної кульки ховаємо по 3 дорожні знаки, надуваємо.

Завдання для дітей – обрати кульку, проколоти її ( можна обрати інші способи), щоб вийняти знаки та знайти серед розвішених по класу ті, які є в кульці. Таких знаків у класі не один, а декілька. Тому потрібно відшукати усі. Якщо квест проходитиме на вулиці, знаки розвішуємо на стовбурах та гілках дерев, стовпах, огорожі та ін..

Дітям потрібно вказати межі для орієнтування.

*** Важливо!

Дану локацію завжди підсумовуємо.

Оскільки знаки дорожнього руху для кожної групи різні, тому аналізуємо ті знаки, які знайшли діти, пояснюємо їх значення, міркуємо про можливе розташування.

Хід уроку

І. Організація дітей.

  1. Весела вітальна гра

Вже канікули минули,

Ви шкільний дзвінок почули.

Пропоную в гру пограти,

Маю дещо запитати.

Якщо весело було,

Плескай так. Плескай так.

(двічі плескаю у долоні, учні, які згодні, повторюють)

Якщо їздив у село,

Тупни так. Тупни так.

(двічі тупаю ногами, учні, які згодні, повторюють)

Як на морі побував,

Вище руки підіймай.

(тягнуся вгору руками, учні, які згодні, повторюють)

Коли плавав в річці, в морі,

Хвилі покажи прозорі .

(учні імітують хвилі , широко розмахуючи руками навколо)

Як у гори підіймався,

Вправо-вліво повертайся.

(повороти праворуч-ліворуч)

Коли друзям посміхався,

То за носика хапайся.

(учні торкаються носика)

Мамі вдома допоміг,

Доторкнись плечей і ніг.

(учні почергово торкаються плечей і ніг)

Книжку влітку прочитав,

Ніби зайчик пострибай.

(стрибки на місці)

Якщо з песиком гуляв,

В парках, скверах походжав.

То до вушок доторкнись,

Дуже хитро посміхнись.

(учні доторкаюся до вух і хитро посміхаються)

Як навчатись хочеш, друже,

то крутись, неначе вужик.

(учні крутяться на місці)

Все навколо розглядай

І довкілля пізнавай.

Всім сміливо покажи,

Де навчатись хочеш ти.

(учні вказують на школу)

Так, це рідна наша школа.

Вся ошатна і святкова.

За дітьми вона тужила,

Бо вас дуже полюбила.

(показую сердечки)

Дзвоник весело гукає,

До навчання вас скликає.

(Дзвоню у дзвінок)

  1. Об’єднання дітей у групи

Об’єднатися у групи можна різними способами, на розсуд вчителя.

Пропоную, використовуючи лічилку, визначити 4 дитини, які почергово оберуть учасників своєї групи. Адже після карантину та канікул діти засумували за друзями і зможуть поєднатися за вподобаннями .

Посилання на лічилки https://vseosvita.ua/library/dobirka-licilok-1-4-klasi-315181.html

  1. Пояснення правил гри

Учитель пояснює, що кожна група рухається по колу ( як варіант, роздати мапу послідовного руху між локаціями) , забезпечити локації схемами, малюками, 3-4 класи інструктажами, що розповідатимуть про завдання.

Час виконання – 8- 10 хв.

Наголошуємо на те, що потрібно допомагати і підтримувати один одного.

Якщо є потреба, можна бігло пояснити дії учнів на усіх локаціях.

ІІ. Основна частина

Проведення квесту.

Рекомендації для учителя

Локації «Букволендія» та «Інформаційна» досить легкі по сприйняттю і майже не потребують допомоги учителя.

Локація «Пошукова» потребує уваги на початковому моменті і вкінці. Адже аналізуємо знаки дорожнього руху разом.

Локація «Спортивна» найбільшої уваги на початку організації ігор.

Приємний момент!

З кожним наступним колом діти будуть орієнтуватися краще і краще.

ІІІ. Підсумок уроку

Оркестр «Святковий марш»

Для приємної розрядки після напруженого квесту, рекомендую музичну урочисту імпровізацією «Святковий марш».

  • Сподіваюся, що квест сприяв умінню працювати спільно. Отже, це саме те, що потрібно для гри в оркестрі. Кожного чути,розуміти та поважати. Водночас, працювати і разом – злагоджено і мелодійно, щоб звучала чарівна музика. Пам’ятайте, музиканти насамперед грають серцем.

Учні лаштуються групами і запам’ятовують рухи, які потрібно виконувати , коли вчитель демонструє певну картку.

  1. Плескаємо у долоні.

Спочатку одна група, потім наступна, завершуємо разом.

  1. Надуваємо щоки і видаємо звуки, що нагадують звучання труби.

  1. Тупаємо ногами в такт, як барабан.

  1. Виступ оперного артиста. Ритмічно виводимо: «Там - там - там».

Наш оркестр готовий до виступу.

Можна чергувати мелодії, виконувати їх акапельно, хором, і навіть одночасно.

Буде весело. Гарний настрій гарантовано.

Для вчителя важливо утриматися від слів, користуватися жестами та картками.

  • Маю велику надію, що протягом усього навчального року ми будемо так добре працювати разом, як сьогодні звучав наш оркестр. Успіхів вам, дорогі діти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

матеріал

Конспект

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас