Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Інтерактивні технології в освітньому просторі НУШ в умовах санаторної школи. Інтелект карта.

Опис документу:
Впровадження інтерактивних технологій в освітній простір НУШ. Інтелектуальна карта інтерактивних технологій. Впровадження інтерактивних технологій дає змогу: Створити комфортні умови освітнього процесу; Активно взаємодіяти всім учасникам; Вчитися спілкуванню у групі (команді),виховувати культуру поведінки; Спільно розв’язувати завдання, розвивати критичне мислення; Розвивати особистісні якості; Створювати ситуацію успіху; Формувати доброзичливе ставлення до опонента;
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: «Інтелект карта. Інтерактивні технології у вихованні дітей в умовах санаторної школи» В освітньому процесі навчання та виховання тісно пов’яз...
Слайд № 1

Тема: «Інтелект карта. Інтерактивні технології у вихованні дітей в умовах санаторної школи» В освітньому процесі навчання та виховання тісно пов’язані між собою. Впровадження інтерактивних технологій дає змогу: Створити комфортні умови освітнього процесу; Активно взаємодіяти всім учасникам; Вчитися спілкуванню у групі (команді),виховувати культуру поведінки; Спільно розв’язувати завдання, розвивати критичне мислення; Розвивати особистісні якості; Створювати ситуацію успіху; Формувати доброзичливе ставлення до опонента; Кожній дитині висловити свою думку; Виявляти творчі здібності, розвивати їх; Сприяти розвиненню позитивних рис характеру; Освітній процес зробити більш продуктивним.

Слайд № 2

Технології інтерактивного виховання Відомі українські педагоги – практики О.Пометун та Л.Пироженко поділили інтерактивні технології на чотири групи...
Слайд № 3

Технології інтерактивного виховання Відомі українські педагоги – практики О.Пометун та Л.Пироженко поділили інтерактивні технології на чотири групи: Кооперативні інтерактивні технології; Технології ситуативного моделювання; Колективно-групові технології; Технології дискусійних питань.

Кооперативні інтерактивні технології Технологія ситуативного моделювання ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:
Слайд № 4

Кооперативні інтерактивні технології Технологія ситуативного моделювання ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

Технологія дискусійних питань Колективно-групові технології ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:
Слайд № 5

Технологія дискусійних питань Колективно-групові технології ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

Виховна мета, над якою я працюю у 2-А класі: Виховання і розвиток вільної, духовно багатої, соціально-активної, життєлюбної, талановитої особистост...
Слайд № 6

Виховна мета, над якою я працюю у 2-А класі: Виховання і розвиток вільної, духовно багатої, соціально-активної, життєлюбної, талановитої особистості, патріота, що володіє знаннями про Батьківщину, людину, яка живе у суспільстві і дбатиме за природою, яка готова до творчої діяльності і дотримується принципів моральної поведінки. Формування дружнього, організованого колективу, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. У нашій школі виховні заходи проводяться щодня. Для досягнення виховної мети я використовую наступні форми виховної роботи, із застосуванням інтерактивних технологій. Діти завжди із задоволенням приймають активну участь у заходах, особливо полюбляють ігрові форми навчання.

Аналіз виховної діяльності з використанням інтерактивних технологій в умовах санаторної школи № 11 У виховній роботі використання інтерактивних тех...
Слайд № 7

Аналіз виховної діяльності з використанням інтерактивних технологій в умовах санаторної школи № 11 У виховній роботі використання інтерактивних технологій допомагає покращити динаміку рівня вихованості за наступними напрямками: Ціннісне ставлення особистості до праці (зростання на 11%); Ціннісне ставлення особистості до природи (зростання на 11%); Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (зростання на 12%); Ціннісне ставлення особистості до себе (зростання на 9%); Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей (зростання на 9%); Ціннісне ставлення особистості до культури, мистецтва (зростання на 12%).

Використання інтерактивних вправ та завдань у виховному просторі
Слайд № 8

Використання інтерактивних вправ та завдань у виховному просторі

Інтерактив у творчому просторі
Слайд № 9

Інтерактив у творчому просторі

Під час проведення лікувально-реабілітаційних занять використовую різні ігри та вправи, які сприяють розвитку уваги, пам’яті, уяви, мислення, розкр...
Слайд № 10

Під час проведення лікувально-реабілітаційних занять використовую різні ігри та вправи, які сприяють розвитку уваги, пам’яті, уяви, мислення, розкривають потенціал дитини

Висновки Впровадження інтерактивних технологій під час освітнього процесу дають змогу кожній дитині відчувати себе активними, розвивають мислення, ...
Слайд № 11

Висновки Впровадження інтерактивних технологій під час освітнього процесу дають змогу кожній дитині відчувати себе активними, розвивають мислення, формують вміння вислуховувати інших і поважати їхню думку. Під час такої роботи фактично всі учні залучені до процесу пізнання. Кожен має можливість обмінятися знаннями, ідеями, способами діяльності. Будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу й дарує радість відчути себе переможцем, творцем. Я і далі буду працювати над формуванням всебічно розвиненої особистості, розробляти й впроваджувати ефективні засоби та інтерактивні технології виховання й самовдосконалення дітей, створювати умови для гармонійного розвитку особистості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.