Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Інтерактивна гра "Математичний турнір"

Математика

Для кого: 9 Клас

19.01.2022

70

2

0

Опис документу:

Мета: зацікавити учнів математикою, поглиблювати і розширювати знання з предмета;

розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення;

виховувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Турнір Математичний
Слайд № 1

Турнір Математичний

«на початок" тур № Площі Відповідь 1 Площаквадрата в дваразибільшаплощіпрямокутника.Чомудорівнюєсторона квадрата,якщосторонипрямокутника2 і 4см. 4 ...
Слайд № 2

«на початок" тур № Площі Відповідь 1 Площаквадрата в дваразибільшаплощіпрямокутника.Чомудорівнюєсторона квадрата,якщосторонипрямокутника2 і 4см. 4 см 2 Знайдітьплощутрапеції,якщоосновидорівнюють10 смі8 см, ависота5 см. 45 см2 3 Знайдітьплощуромба,діагоналіякогодорівнюють18 см і 20 см. 180 см² 4 Площа прямокутного трикутника дорівнює 28см2,а один з катетів – 7см. Знайдіть довжину іншого катета. 8 см 5 Середнялініятрапеціїдорівнює7 см, аїївисота– 12 см.Знайдітьплощутрапеції. 84см2

На початок" тур № Об’єми Відпо відь 1 Знайдітьоб’ємпрямокутногопаралелепіпеда,якщойоговиміридорівнюють5дм, 9дмі 20 см. 90 дм3 2 Знайдітьоб’єм куба,...
Слайд № 3

На початок" тур № Об’єми Відпо відь 1 Знайдітьоб’ємпрямокутногопаралелепіпеда,якщойоговиміридорівнюють5дм, 9дмі 20 см. 90 дм3 2 Знайдітьоб’єм куба,якщодовжинаребрадорівнює7 см. 343 см3 3 Знайдітьплощуосновипрямокутногопаралелепіпеда,якщооб’ємдорівнює120 см3івисота15 см. 8 см2 4 Знайтиоб’ємпрямокутногопаралелепіпеда,якщоплощаоснови60 см2, ависота10 см. 600 см3 5 Знайтиоб’ємбака в літрах, якщо його виміри дорівнюють3 дм, 4 дм, 8дм. 96л

«на початок" тур № Задачі Відпо відь 1 Купили поросят. Вагадвохізних по 25 кг, а вагадвохіншихпо 23 кг.Знайдітьсереднюмасупоросят. 24 кг 2 Дівчинка...
Слайд № 4

«на початок" тур № Задачі Відпо відь 1 Купили поросят. Вагадвохізних по 25 кг, а вагадвохіншихпо 23 кг.Знайдітьсереднюмасупоросят. 24 кг 2 Дівчинказагубила30 бусинок,щосклалоусієїнитки бус.Скількибусинокбулонанитці? 36 3 Двімашинивиїхаливпротилежнихнапрямках.Швидкістьпершої56 км/год, адругої54 км/год.Якавідстаньбудеміжними через 3години? 330 км 4 Відстаньміждвомапунктами – 27 км.Назустрічодин одномувийшлидвапішоходи.Швидкістьпершого4 км/год, ашвидкістьдругого 5 км/год. Черезскількигодинвонизустрінуться? 3 год 5 Вшкільномугуртку8дівчат, ахлопцівв 3 разибільше.Скількивсьогодітейвгуртку? 32

" на початок " тур № Одиницівиміру Відпо відь 1 Виразітьвграмах5 ц 3 кг 503000 г 2 Виразітьвквадратнихсантиметрах: 7 м² 5 см² 70005см² 3 Виразітьвк...
Слайд № 5

" на початок " тур № Одиницівиміру Відпо відь 1 Виразітьвграмах5 ц 3 кг 503000 г 2 Виразітьвквадратнихсантиметрах: 7 м² 5 см² 70005см² 3 Виразітьвкубічнихметрах: 8500 дм³ 8,5 м³ 4 Виразітьв арах:3,46 га 346а 5 Виразітьв годинах: 3 доби18 годин 90 год

" на початок " тур
Слайд № 6

" на початок " тур

" на початок " тур № Числа Відповідь 1 Знайдітьскладенечисло: 17, 23, 43, 53,111 111 2 Датиназвучислам: 0,(2); 2,(21); . Раціональнічисла 3 Датиназ...
Слайд № 7

" на початок " тур № Числа Відповідь 1 Знайдітьскладенечисло: 17, 23, 43, 53,111 111 2 Датиназвучислам: 0,(2); 2,(21); . Раціональнічисла 3 Датиназвучислам: Ірраціональнічисла 4 Датиназвучислам: 0; 1; -5; Дійснічисла 5 Уякійсистемічисленнявиконуєарифметичнідіїсучаснийкомп'ютер? Двійковійсистемі

" на початок " тур № Фігури Відповідь 1 Якщодіагоналічотирикутникаточкоюперетинуділятьсянавпіл, тотакийчотирикутник…? Паралелограм 2 Якіосновніфігу...
Слайд № 8

" на початок " тур № Фігури Відповідь 1 Якщодіагоналічотирикутникаточкоюперетинуділятьсянавпіл, тотакийчотирикутник…? Паралелограм 2 Якіосновніфігуривгеометрії? Точка, пряма 3 Паралелограм, вякоговсісторонирівні…? Ромб 4 Якуназвугеометричноїфігуриозначає«косе поле»? Трапеція 5 Якназиваєтьсянаука,щовивчаєвластивостіфігурнаплощині? Планіметрія

" на початок " тур № Відсотки Відпо відь 1 Знайтичисло, 12%якогоскладає60. 500 2 Знайдіть15%від800. 120 3 Ощаднийбанк платитьвкладникам3%річних.Скі...
Слайд № 9

" на початок " тур № Відсотки Відпо відь 1 Знайтичисло, 12%якогоскладає60. 500 2 Знайдіть15%від800. 120 3 Ощаднийбанк платитьвкладникам3%річних.Скількигрошейотримаєвкладникчерезрік,якщовкладсклав800грн? 824 грн. 4 Школярізібрали500 грн.на квитки в театр.Протеїхцінапідвищиласяна 15%.Скількищегрошей требазібрати? 75 грн. 5 Мандрівникунеобхіднопройтиза двадні20 км. У перший деньвінпройшов60% шляху.Скількикілометрівзалишилосяпройти? 8 км

«На початок" тур № Периметри Відпо відь 1 Довжинадіагоналіісторонипрямокутникаскладають10 і 8 см.Знайдітьіншусторону. 6 см 2 Більшасторонапрямокутн...
Слайд № 10

«На початок" тур № Периметри Відпо відь 1 Довжинадіагоналіісторонипрямокутникаскладають10 і 8 см.Знайдітьіншусторону. 6 см 2 Більшасторонапрямокутника8 см.Меншаскладаєчвертьвеликої.Якийпериметрпрямокутника? 20 см 3 Ділянказемлімаєплощу64квадратнихметра.Якийпериметрділянки,якщодіагоналірівнііперетинаютьсяпідпрямим кутом? 32 м 4 Площапрямокутникадорівнює56кв.см, а однаізсторіндорівнює8 см.Знайдітьпериметрпрямокутника. 30 см 5 Периметртрикутника35 см. Однаізсторіндорівнює7 см, адвііншірівніміжсобою.Знайдітьдвііншісторони. 14 см

«на початок" тур
Слайд № 11

«на початок" тур

" на початок " тур № Секрет Відпо відь 1 Якможнаодниммішкомпшениці,змолотившиїї,заповнити2мішки,розміриякихтакіж, як імішка, уякомузнаходитьсяпшени...
Слайд № 12

" на початок " тур № Секрет Відпо відь 1 Якможнаодниммішкомпшениці,змолотившиїї,заповнити2мішки,розміриякихтакіж, як імішка, уякомузнаходитьсяпшениця? Помітитиодин мішок в інший 2 Налісопильномузаводікожнухвилинумашинавідпилюєвідколодишматок в 1 метр. Черезскількихвилинмашинарозпиляєколоду в 6метрів? 5хв. 3 Скількинатуральнихчиселзнаходитьсяміж300 і 700? 399 4 Синонімслова «скоротити» вматематиці? Розділити 5 Знайдітьвеличину,якщо5%їїдорівнює25 см? 500

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.