! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інтелектуально - конкурсна гра "Фізичний квест"

Опис документу:
Навчити учнів застосовувати набуті знання і практичні уміння з фізики; набуття досвіду самопізнання, самореалізації і колективної співпраці. Розвинути у дітей логічне та нестандартне мислення з фізики, розкрити творчий потенціал кожного учня, активізувати діяльність учнів і розвивати інтерес до навчального матеріалу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Фізичний квест

Мета:

Навчаюча: навчити учнів застосовувати набуті знання і практичні уміння з фізики; набуття досвіду самопізнання, самореалізації і колективної співпраці.

Розвиваюча:розвинути у дітей логічне та нестандартне мислення з фізики, розкрити творчий потенціал кожного учня, активізувати діяльність учнів і розвивати інтерес до навчального матеріалу.

Виховна: виховати почуття товариства, взаємодопомоги і бажанням до першості в усьому.

Завдання: Закріпити вміння добре співпрацювати. Формувати зацікавленість до результатів власної роботи. Виховання позитивної мотивації до вивчення фізики; всебічно розвивати особистість.

Місце проведення: клас

Форма проведення: інтелектуально конкурсна гра.

Час проведення: перші 5 перерв.

Вікова група: 7 клас

Кількість учасників: два класи.

Обладнання: картки з запитаннями (кожна картка має чотири запитання).

План заходу

1. Вступне слово ведучого.

2. Представлення команд.

3. Видання карток з запитаннями (На вирішення чотирьох запитань дається 1 перерва).

4. Підведення підсумків заходу.

5. Оголошення переможців і активних учасників заходу.

Запитання вартістю 1 бал

1.Перший лауреат Нобелівської премії. (Рентген.)

2.Цей учений на дозвіллі виготовляв валізи, а найголовніше відкриття його життя прийшло до нього уві сні. (Дмитро Іванович Менделєєв.)

3. Фізик, прізвищем якого «опираються» електричні провідники. (Ом.)

4. Шведський учений, завдяки якому ми всі ходимо «під градусом». (Цельсій.)

5. Фізичне явище, яке знайшло місце у суспільному житті. (Резонанс.)

6. Що можна побачити, якщо нічого не видно? (Туман.)

7. Точний прилад серед знаків зодіаку. (Терези.)

8. Кожного року в Золотій залі Стокгольмської ратуші відбувається значна подія вченого світу. Яка? (Вручення Нобелівської премії.)

9. Він зміг роздивитися людину наскрізь. (Рентген.)

10. Технічний прилад, з яким марно грати в хованки — програє    (Локатор.)

 11. Арифметична одиниця дієтології. (Калорія.)

12.Вивчивши теорію заломлення променів, Галілео Галілей, за його словами, винайшов... (телескоп).

Запитання вартістю 2 бали

1. Якщо ви читали «Золоте теля», скажіть, яке яві ще заважало одному з персонажів повернути за ріг будинку, коли він ніс свою долю двома руками, і як його прізвище? (Інерція; Паніковський.)

2.Плавець, умілий вершник, ерудит, поет, музикант і конструктор, геніальний художник, механік, астроном, ботанік тощо. Його твори розшифрували через 200 років після його смерті. Хто ця людина? (Леонардо да Вінчі.)

3. Хто зі стародавніх великих учених просив поставити на свою могилу циліндр, в якому вміщено кулю, а в кулі — конус? (Архімед.)

 4. Він жив настільки давно, що нам і тепер важко відрізнити правду від вигадки. Він уперше сам теоретично вивів правило важеля і вважав, що важіль — потужна машина, за допомогою якої можна було підняти Землю, якби знайшлася відповідна точка опори. Про якого вченого йдеться? (Архі-мед.)

 5. Спочатку була чиста вода, потім — металевий диск, потім — скло, вкрите спеціальною сполукою. Що це за річ і про що в неї потрібно запитати? (Дзеркало. Чи я на світі наймиліша?)

 6. Це ім'я носив один із численних предків царя Давида. Це ім'я зовсім не рідкісне. Багато з нас знають його з дитинства завдяки випадку, в якому на одного з носіїв цього імені впало дещо. (Ісаак.)

7. Ця речовина згадується в багатьох дитячих книжках, тому точно автора назвати неможливо. Що це за речовина? («Жива вода».)

8. Китайці називали його «чу-ші», греки — «геркулесове камін
ня», французи — «айман», індуси — «тхумбака», єгиптяни — «кістка»,
іспанці — «п'єдрамант», німці — «магнесс», англійці — «лоудстоун». Що
це? (Магніт.)

9.Один баварський комерсант поставив біля входу у свій магазин терези, на яких кожен, хто входив та виходив, повинен був зважуватися. Для чого? (Щоб не змогли пронести вкрадене.)

10.Фізик Вільгельм Рентген, хімік Якоб Вант-Гофф, мікробіолог Еміль Берінг, поет Рено Прюд, суспільний діяч Анрі Дюнан, економіст Фредерік Пассі. Що об'єднує цих людей? (Це перші лауреати Нобелівської премії.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн