Інтелектуальна гра "Сходинками до знань географії"

Опис документу:
Матеріал містить розробку інтелектуальної інтерактивної гри змагального характеру. Гра розрахована на дітей 10-12 років та основана на інтерактивних методах навчання. Така форма роботи сприяє формуванню інтересу до пізнання навколишнього світу, вміння обмінюватися думками та працювати в групі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад

«Центр дитячої та юнацької творчості №4 Харківської міської ради»

Методична розробка

інтелектуальної гри «Сходинками до знань географії»

Виконавець: Черкашина Г.В.,

керівник гуртка

Харків 2020

Мета та завдання:

закріпити та розширити знання отримані в процесі вивчення географії; активізувати розумову діяльність гуртківців; удосконалити навички самоконтролю знань; сприяти формуванню вміння обмінюватися думками та працювати в групі; виховувати волю до перемоги; бережливе ставлення та любов до природи, інтерес до пізнання навколишнього світу, вміння дотримуватись правил спілкування під час спільної роботи.

Обладнання та матеріали: 

картки з завданнями, конверти з набором літер різного кольору, пазли із зображенням фонтану «Дзеркальний струмінь», карта України.

ХІД ЗАХОДУ

    1. Вступне слово керівника.

  1. Привітання.

  2. Перевірка готовності вихованців до заходу.

  3. Повідомлення теми заходу.

  4. Формування команд для гри.

2. Основна частина заходу.

Інтерактивна гра у командах «Сходинками до знань географії»

  1. Сходинка «Географічні загадки»

  2. Сходинка «Зумій пояснити!»

  3. Сходинка «Най…най…най…»

  4. Сходинка «Міста України»

  5. Сходинка «Символ міста»

  1. Підсумок заходу.

  1. Оголошення результатів гри.

  2. Вправа «Продовж речення»

  • Я повторив про……

  • Я дізнався, що …….

  • Я горджуся тим, що……

Додатки

Сходинка «Географічні загадки»

  1. Гарне, добре, на всіх дивиться, а людям на себе дивитися не дозволяє. (Сонце)

  2. Весь день відпочивають, а прийде ніч – по небу блукають. (Зорі)

  3. Рогатий, а не бик. (Місяць)

  4. Що існує вік на волі, а кружляє вічно в колі. (Планета)

  5. За горами, за лісами золотий кружок встає. (Сонце)

  6. Один баранець пасе тисячу овець. (Місяць і зорі)

  7. Всю ніч бродить навмання, прокладає шлях до дня. (Місяць)

  8. Всі його люблять,

Всі його чекають,

А хто поглянуть схоче –

Вмить примружить очі. (Сонце)

  1. Де є море без води? (На карті)

  2. Такий великий ,що займає увесь світ,такий малий ,що в щілину за йде. (Повітря)

  3. Є моря ,а плисти не можна,є шляхи ,а не пройдеш,є земля , а не поореш. (Карта)

  4. Без рук, без ніг, а тільки з рогами ,та ходить попід небесами . Що це? (Місяць)

  5. Що без леза та без зуба розтина міцного дуба? (Блискавка)

  6. Летіло золото ,а стало болото . (Дощ)

  7. Прийшов хтось та взяв щось;бігти за ним – не знаю за ким ,бо пішов туди – не знати куди .(Вітер)

  8. Без ніг,а біжіть, без рук,а рукава має. (Річка)

  9. Коли нема мене – чекають. Коли прийду – усі тікають . (Дощ)

  10. На небі біліє, світить , а не гріє. (Місяць)

  11. За горами за лісами золотий кружок встає. (Сонце)

  12. Що існує вік на волі , а кружляє вічно в колі . (Планета)

  13. Торох, торох, розсипався горох

Почало світати – нема що збирати. (Зорі на небі)

  1. Країна без людей,міста без будинків , ліси без дерев,моря без води . (Карта)

Сходинка «Зумій пояснити!»

Учасник конкурсу описує ( характеризує ) своїй команді географічний термін, поняття, назву, не називаючи його. Команда за визначений час повинна правильно назвати всі слова.

І команда

1.Болото

2. Море

3. Град

4. Глобус

5. Ядро

6. Водоспад

7. Говерла

ІІ команда

1.Озеро

2. Океан

3. Вітер

4. Атлас

5. Вулкан

6. Гора

7. Планета

ІІІ команда

1. Річка

2. Острів

3. Термометр

4. Туман

5. Екватор

6. Гейзер

7. Гроза

ІV команда

1. Льодовик

2. Материк

3. Роса

4. Карта

5. Землетрус

6. Дніпро

7. Компас

Сходинка «Най…най…най…»

Гравцям потрібно продовжити речення, які починаються складом най-.

1. Найвища точка Землі (Джомолунгма).

2. Найдовша гірська система на Землі (Кордильєри).

3. Найглибша океанічна западина (Марсіанська).

4. Найважча рідина нашої планети (Ртуть).

5. Найближча планета до Сонця (Меркурій).

6. Найбільший океан світу (Тихий).

7. Найтвердіший на землі мінерал (Алмаз).

8. Найменший за площею материк (Австралія).

9. Найвищій водоспад світу (Анхель) .

10. Найбільший материк світу (Євразія).

11. Найвища точка України (Говерла).

12. Найрідніша нам планета (Землі).

13. Найсолоніше озеро світу (Мертве море).

14. Найбільша пустеля ( Сахара ).

15. Найбільша змія (Анаконда).

16. Найхолодніший материк (Антарктида).

17. Найхолодніший океан (Північний Льодовитий океан).

18. Найглибше озеро світу (Байкал)

19. Найжаркіший материк (Африка).

20. Найбільша тварина світу (Кит).

21. Найтовстіше дерево ( Баобаб).

22. Найбільша річка світу (Амазонка).

23. Найбільша тварина суходолу (Слон).

Сходинка «Міста України»

З певного набору літер різного кольору (таких кольорів – шість), діти складають слова – назви міст України. Кожне окреме слово відповідає певному кольору.

Полтава

Вінниця

Миколаїв

Чернігів

Житомир

Херсон

Сходинка «Символ міста»

Учасники складають пазл із зображенням найяскравішого символа Харковафонтан «Дзеркальний струмінь»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»