Інтегрований урок з трудового навчання, літературного читання та української мови.

Опис документу:
Конспект інтегрованого уроку з трудового навчання , літературного читання та української мови. Використано різні методи і форми навчання, де урок отримався цікавим і корисним. На уроці використовується передбачення теми, робота із сучасним штучним матеріалом, а також складання "Сенкану" і підведення підсумку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспек інтегрованого уроку з трудового навчання, літературного читання та української мови.

Трудове навчання : « Робота з сучасними штучними матеріалами.»

Літературне читання: Урок позакласного читання « Зимова краса у віршах Платона Воронька та Тамари Коломієць»

Українська мова: « Узагальнюючий урок з теми іменник, прикметник та дієслово.»

Тема: ( на дошці закрита)

I Організаційний момент.

Привітання ( ранкове коло, стали в коло і вимовляємо):

«Сьогодні ти, сьогодні я

Сьогодні ми одна сімя».

Витягуємо картки і продовжуємо речення.

Вчитель: Молодці, сідайте за парти.

II Основна частина

Діти ваше завдання передбачити тему уроку, даю вам підказку:

1.Руки – гілки,

Ніс – патик, двір – прикрасив… ( Сніговик)

2. Він не лялька й не людина,

На снігу стояти звик,

В нього ніс значна морквина. Хто це? Звісно…. ( Сніговик)

Вчитель: Отже, тема уроку інтегрований урок з трудового навчання, літературного читання та української мови.

Урок буде :

А) Вчитель відновіть вірш, що знаходиться на дошці.

Сн…жн.. б…б… м… л…п…л…,

Н… с…нч…т… п…с…д…л…,

П…в…з…м її г…л….т…,

А в…н… в….д н….с - т…к…т…

Б) Багато віршів написано українськими письменниками про сніжну бабу в літературному читанні. З деякими ми зараз познайомимося – Платоном Воронько ( фото) і Тамарою Коломієць ( фото).

В) Вчитель читає виразно вірш:

З ким порівняли діти діда? ( З сніговиком) – знайдіть доказ і прочитайте.

Кого почали ліпити діти? (Сніжну бабку) – знайдіть доказ.

А що вийшло? ( Сніговик) – знайдіть доказ.

Г) Самостійне читання « Про сніговика» Т.Коломієць.

Ланцюгове читання.

  • Знайдіть чим сніговик буде частувати гостей.

  • Знайдіть що замість ціпка.

  • Куди ішов сніговик.

Отже, сніговик рушив на Пн.полюс.

Складаємо синквейн про сніговика, пригадаємо що таке синквейн.

Робота в парах:

( за допомогою жеребкування, визначаємо пари)

(Склали синквейн, перевіряємо по парах)

III Фізкультхвилинка

Вчитель розповідає історію про сніговика.

З давніх-давен сніговиків поважали, як володарів зими, тому ліпили на своїх подвір'ях снігових баб. Цікаво, що європейці завжди вважали снігову бабу чоловіком. Англійською це звучить «snowman»

.

Християнська легенда розповідає, що сніговики – це янголи. Адже сніг – дар з неба. Ці зимові герої передають Богові прохання людей. Тому зі «свіжого» снігу ліпили маленького сніговичка і шепотіли йому сокровенні бажання. Вважалося, як тільки фігурка розтане, бажання буде доставлено на небеса та неодмінно здійсниться. В Європі сніговиків завжди розкішно прикрашали: вбирали в гірлянди, закутували в шарфи та давали в руки великі, густі мітли.

. Найбільшу у світі сніжну бабу  зліплено в США, в м.Бетель в 2008 р. Висота рекордсмена –37 м 20 см, вага – 6 тис. тон снігу. Дві ялини заввишки 9 м слугували йому руками.  Олімпія ( так назвали сніжну бабу) простояла всю зиму і розтанула вже в червні 2009 р.

Отже, сьогодні ми спробуємо зробити сніговика з підручних матеріалів.

Повторення правила т/б.

Самостійна робота учнів.

Виставка робіт.

IV- Підсумок уроку.

Продовж речення і створи сніговика.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн