Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Конспек інтегрованого уроку з трудового навчання, літературного читання та української мови.
Трудове навчання : « Робота з сучасними штучними матеріалами.»
Літературне читання: Урок позакласного читання « Зимова краса у віршах Платона Воронька та Тамари Коломієць»
Українська мова: « Узагальнюючий урок з теми іменник, прикметник та дієслово.»
Тема: ( на дошці закрита)
I Організаційний момент.
Привітання ( ранкове коло, стали в коло і вимовляємо):
«Сьогодні ти, сьогодні я
Сьогодні ми одна сім’я».
Витягуємо картки і продовжуємо речення.
Вчитель: Молодці, сідайте за парти.
II Основна частина
Діти ваше завдання передбачити тему уроку, даю вам підказку:
1.Руки – гілки,
Ніс – патик, двір – прикрасив… ( Сніговик)
2. Він не лялька й не людина,
На снігу стояти звик,
В нього ніс значна морквина. Хто це? Звісно…. ( Сніговик)
Вчитель: Отже, тема уроку інтегрований урок з трудового навчання, літературного читання та української мови.
Урок буде :
А) Вчитель відновіть вірш, що знаходиться на дошці.
Сн…жн.. б…б… м… л…п…л…,
Н… с…нч…т… п…с…д…л…,
П…в…з…м її г…л….т…,
А в…н… в….д н….с - т…к…т…
Б) Багато віршів написано українськими письменниками про сніжну бабу в літературному читанні. З деякими ми зараз познайомимося – Платоном Воронько ( фото) і Тамарою Коломієць ( фото).
В) Вчитель читає виразно вірш:
З ким порівняли діти діда? ( З сніговиком) – знайдіть доказ і прочитайте.
Кого почали ліпити діти? (Сніжну бабку) – знайдіть доказ.
А що вийшло? ( Сніговик) – знайдіть доказ.
Г) Самостійне читання « Про сніговика» Т.Коломієць.
Ланцюгове читання.
Знайдіть чим сніговик буде частувати гостей.
Знайдіть що замість ціпка.
Куди ішов сніговик.
Отже, сніговик рушив на Пн.полюс.
Складаємо синквейн про сніговика, пригадаємо що таке синквейн.
Робота в парах:
( за допомогою жеребкування, визначаємо пари)
(Склали синквейн, перевіряємо по парах)
III Фізкультхвилинка
Вчитель розповідає історію про сніговика.
З давніх-давен сніговиків поважали, як володарів зими, тому ліпили на своїх подвір'ях снігових баб. Цікаво, що європейці завжди вважали снігову бабу чоловіком. Англійською це звучить «snowman»
.
Християнська легенда розповідає, що сніговики – це янголи. Адже сніг – дар з неба. Ці зимові герої передають Богові прохання людей. Тому зі «свіжого» снігу ліпили маленького сніговичка і шепотіли йому сокровенні бажання. Вважалося, як тільки фігурка розтане, бажання буде доставлено на небеса та неодмінно здійсниться. В Європі сніговиків завжди розкішно прикрашали: вбирали в гірлянди, закутували в шарфи та давали в руки великі, густі мітли.
. Найбільшу у світі сніжну бабу зліплено в США, в м.Бетель в 2008 р. Висота рекордсмена –37 м 20 см, вага – 6 тис. тон снігу. Дві ялини заввишки 9 м слугували йому руками. Олімпія ( так назвали сніжну бабу) простояла всю зиму і розтанула вже в червні 2009 р.
Отже, сьогодні ми спробуємо зробити сніговика з підручних матеріалів.
Повторення правила т/б.
Самостійна робота учнів.
Виставка робіт.
IV- Підсумок уроку.
Продовж речення і створи сніговика.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»