і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Інтегрований урок з математики .Урок – подорож.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегрований урок з математики

Урок – подорож.

Тема: Додавання і віднімання в межах 20. Закріплення вивченого матеріалу.

Мета: формування предметних математичних компетентностей: вчитися додаванню і відніманню, що ґрунтується на знанні десяткового складу чисел, вміння розвивати мислення, обчислювальні навички.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця;

загальнокультурну компетентність: опанування толерантної поведінки, розвиток мовленнєвих здібностей та норм культури спілкування;

соціальну компетентність: здатність продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі;

громадянську компетентність: бажання бути гідним громадянином своєї держави, примножувати її здобутки;

здоровязбережувальну компетентність: уміння піклуватися про своє здоровя.

Обладнання: Циркова арена, ілюстрації тварин,індивідуальні картки,картки для групової роботи,диски та роздатковий матеріал,запис різноманітних пісень.

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

- Сьогодні, діти, у нас не звичайний урок, а урок – подорож. Куди ж ми з вами помандруємо? Попробуйте здогадатись. Розставте числа в порядку зростання і прочитайте слово:

Ц р к и

1 3 4 2

Цирк

  • Правильно, ми направляємось до цирку.

  • А якими нам потрібно бути на уроці?

  • Правильно, діти, активними, уважними, розумними, кмітливими.

  • Я згодна з вами. Мені дуже приємно працювати з дітьми, які хочуть вчитися.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці математики ми будемо закріплювати знання нумерації чисел в межах 20, навчимося додавати та віднімати десятки і одиниці, розв’яжемо задачу .

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • А зараз нам потрібно обрати транспорт для поїздки. Для цього потрібно виконати завдання в групах. 1 команда дістане із конвертів набір геометричних фігур і складе із них вид транспорту для поїздки до цирку. Як ви гадаєте, що це буде?

  • Так, правильно, автобус

  • Із яких геометричних фігур ви її склали?

  • Давайте пригадаємо, чому саме так називаються ці геометричні фігури.

  • Так це прямокутник та круг.

  1. Молодці, всі справилися! Ми їдемо на автобусі. Тепер потрібно завести мотор. Ключ має форму цифри. Відгадайте, якої.

Тонка ,довга наче шпиця,

на одній нозі стрибає,

гострий носик вона має.

Це є цифра… (одиниця).

Письмо цифри 1.

Дітки ,а зараз у вас в картках є 1 завдання прописати цифру один.

  • Це наш ключ. Увага!!! Готуємось до поїздки.

  • 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, старт!!!

(Звучить музика)

  1. І ось ми приїхали до нашого чарівного цирку.На арені з`явився клоун Ося . І у нього є до Вас декілька питань.

  • Добавте до числа 1 один десяток.

  • Яке число отримали?

Письмо числа 11.

Характеристика числа:

  • Як утворити число 11?

  • Назвати сусідів числа 11.(9,11)

  1. Повторення нумерації чисел в межах 20.

А зараз дітки ,ми повернемось до роботи в картках. Вам потрібно записати пропущені числа.

  • Назвіть їх.

  • Назвати і записати пропущені числа.

9…12…16…18…20

  • Назвіть найбільше число, найменше.

  • Назвіть число, у якому 1 десяток 8 одиниць, 2 десятки 0 одиниць.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІV. Робота над новим матеріалом.

Робота на дошці.

Усний рахунок.

Дітки,що у нас є на дошці?

  • Правильно,м’ячики але вони не прості ,а чарівні.

  • І допоможе нам у цьому мавпеня.

  • На них є приклади.

  • 10+3=

  • 10+9=

  • 10+6=

  • 10+4=

  • 10+2=

  • 10+5=

  • 10+1=

  • 7-5+10=

  • 9-8+10=

  • 19-9-4=

  • 15-5-7=

  • 12-10+6=

  • 14-4+8=

  • 11-10+5=

  • Молодці! Завдання виконали.

  • На арену цирку запрошуємо сміливого жирафу Афу з математичним виразом.

  • Запис в зошиті:

  • 10 + 4 = 14

  • 14 – 4 = 10

  • 14 – 10 = 4

  • Так, із виразу на додавання можна скласти 2 вирази на віднімання.

  • V. Закріплення вивченого.

  • 1. Робота в групах. (Завдання ,яке приніс слоник.)

  • (Робота на картках)

  • 10+7=

  • 10+9=

  • 17-10=

  • 16-6=

  • 10+2=

  • Молодці!

  • Дітки,пригадайте хто нас зустрічав на початку уроку?

  • Правильно ,клоун Ося.

  • Щоб йому було приємно ми зробимо його портрет.

  • У вас на партах є все необхідне.

  • Вам потрібно наклеїти спочатку обличчя,волосся,капелюшок,метелик.

  • Приступаємо до роботи.

  • Молодці!

  • Підняли ,показали що у Вас вийшло.

  • Наш урок підходить до кінця,повертаємось.

  • Рахуємо: 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10.

  • VІ . Підсумок уроку.

  • Молодці, діти, ви гарно попрацювали. Що ж робили сьогодні на уроці? Чи справдились ваші очікування?

  • А тепер час повертатися додому.

  • Ви стомилися, тому відпочиньте. Ляжте на парти і заплющіть очі.

  • РЕЛАКСАЦІЯ (звучить спокійна музика).

Опис документу:
Тема: Додавання і віднімання в межах 20. Закріплення вивченого матеріалу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
474 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти