Інтегрований урок з математики 1 клас. НУШ. Тема тижня: "Ігри". Утворення числа 6.

Опис документу:
​Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата ____________ № _________ Математика 1 клас

Тема тижня Ігри.

Тема уроку: Утворення числа 6.

Мета тематичного дня: ознайомити з утворенням числа 6, учити порівнювати числа

в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 6 словами і цифрами

  • Утворює числа 2-6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом

  • Порівнює числа в межах 6, використовуючи знаки <> =

  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-6

  • Будує відрізок заданої довжини (1-6 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці

  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 6 см)

  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)

  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)

  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).

  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Настрій шістки»

Намалюйте свій настрій на шестірці

ІІ. Етап цілепокладання

Увага! Увага! Починаємо показ моделей. Всі приготуйтесь ми починаємо.

Сьогодні у нашому класі пройде парад-показ цифр 6. Всі ви будете журі і в кінці уроку оберете найкрасивішу, найвеселішу та найдивнішу цифру 6. Домовились! А щоб наш парад проходив веселіше ми будемо засвоювати склад числа 6.

ІІІ. Етап цілереалізації

Перед кожним завданням вчитель вивішує одну з 6.

  • Отже, перша конкурсантка

Гра «Заселення будинків».

  • Наступна конкурсантка

Порівняння чисел з використанням знаків «>», «<» (самостійна робота).

5…3

3…6

2…4

6…1

Робота з картками. Порівняй кількість предметів на малюнках

  • Наступна конкурсантка

Завдання на засвоєння складу числа 6.

Завдання виконується на наочній основі, з опорою на віршовані загадки. Учні викладають на партах палички різного кольору.

Добра тітонька Сова …

В неї мудра голова.

Усім поради пропонує,

Вправно все вам підрахує.

Категорично відповість:

« П’ять та один – це буде шість!»

«6» ( 6 = 2 + 4)

На поляні, під вербою

Гралися зайчата.

Серед них –біленьких двоє,

Й четверо, як тато.

Борюкаються, стрибають

І матусю виглядають.

Бо вона лиш відповість –

« Два і чотири - разом шість» «6»

( 6 = 3 + 3 )

Достили яблука і сливи ,

Прийшла пора – збирай врожай!

І першокласниці Марині

Дають відерце: «Помагай!»

Збирає дівчинка, ласує

Смачним достатком у саду,

І що б ви думали, рахує: «Оце три груші покладу…

Перепочину, не лінуюсь,

І ще три яблука знайду,

Щоб смакувала вся родина,

Усе зберу я до ладу!

Нехай дорослі перевірять,

А вам Маринка відповість:

«Що три і три – це не чотири,

А разом буде, звісно, шість!»

Фізкультхвилинка під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=ncWUyVNqKpM

Учні ходять по класу як моделі і зупиняються, для уявного фотографа.

Порівняння чисел у межах 6.

Як за допомогою знаків і цифр записати такі твердження:

4 більше ніж 3;

6 більше ніж 2;

2 менше ніж 4?

  • Наступна конкурсантка

Робота з паличками.

З-за допомогою паличок складіть геометричні фігури, які мають 3, 4, 5, 6 сторін?

Як вони називаються?

Творча хвилинка

Наступна учасниця трішки запізнилася і не встигла приготуватися до конкурсу. Давайте їй допоможемо.

Діти розфарбовують цифру, домальовують їй зачіску, плаття, роблять макіяж.

Робота з лего

Складіть шестикутник з лего

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

І останні учасниці ваш вихід. Діти чіпляють на дошку свої малюнки.

Наш урок завершений.

  • Чи сподобалося вам бути присутніми на конкурсі?

  • А тепер давайте голосувати ногами за наші три номінації.

Трьом цифра, яких оберуть діти вчитель причіплює стрічки з номінаціями та корони.

Список використаних джерел

  1. http://detsad-kitty.ru/games/rgame/2012-igra-bolshe-menshe-ravno.html

  2. https://www.slideshare.net/Semenuk/ss-58159133

  3. https://naurok.com.ua/igri-ta-cikavi-vpravi-na-urokah-matematiki-v-1-klasi-47342.html

7

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.