Інтегрований урок з математики 1 клас. НУШ. Тема тижня: "Ігри". Утворення числа 6.

Математика

29.10.2018

9749

0

472

Для кого: 1 Клас
Опис документу:
​Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата ____________ № _________ Математика 1 клас

Тема тижня Ігри.

Тема уроку: Утворення числа 6.

Мета тематичного дня: ознайомити з утворенням числа 6, учити порівнювати числа

в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 6 словами і цифрами

  • Утворює числа 2-6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом

  • Порівнює числа в межах 6, використовуючи знаки <> =

  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-6

  • Будує відрізок заданої довжини (1-6 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці

  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 6 см)

  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)

  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)

  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).

  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Настрій шістки»

Намалюйте свій настрій на шестірці

ІІ. Етап цілепокладання

Увага! Увага! Починаємо показ моделей. Всі приготуйтесь ми починаємо.

Сьогодні у нашому класі пройде парад-показ цифр 6. Всі ви будете журі і в кінці уроку оберете найкрасивішу, найвеселішу та найдивнішу цифру 6. Домовились! А щоб наш парад проходив веселіше ми будемо засвоювати склад числа 6.

ІІІ. Етап цілереалізації

Перед кожним завданням вчитель вивішує одну з 6.

  • Отже, перша конкурсантка

Гра «Заселення будинків».

  • Наступна конкурсантка

Порівняння чисел з використанням знаків «>», «<» (самостійна робота).

5…3

3…6

2…4

6…1

Робота з картками. Порівняй кількість предметів на малюнках

  • Наступна конкурсантка

Завдання на засвоєння складу числа 6.

Завдання виконується на наочній основі, з опорою на віршовані загадки. Учні викладають на партах палички різного кольору.

Добра тітонька Сова …

В неї мудра голова.

Усім поради пропонує,

Вправно все вам підрахує.

Категорично відповість:

« П’ять та один – це буде шість!»

«6» ( 6 = 2 + 4)

На поляні, під вербою

Гралися зайчата.

Серед них –біленьких двоє,

Й четверо, як тато.

Борюкаються, стрибають

І матусю виглядають.

Бо вона лиш відповість –

« Два і чотири - разом шість» «6»

( 6 = 3 + 3 )

Достили яблука і сливи ,

Прийшла пора – збирай врожай!

І першокласниці Марині

Дають відерце: «Помагай!»

Збирає дівчинка, ласує

Смачним достатком у саду,

І що б ви думали, рахує: «Оце три груші покладу…

Перепочину, не лінуюсь,

І ще три яблука знайду,

Щоб смакувала вся родина,

Усе зберу я до ладу!

Нехай дорослі перевірять,

А вам Маринка відповість:

«Що три і три – це не чотири,

А разом буде, звісно, шість!»

Фізкультхвилинка під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=ncWUyVNqKpM

Учні ходять по класу як моделі і зупиняються, для уявного фотографа.

Порівняння чисел у межах 6.

Як за допомогою знаків і цифр записати такі твердження:

4 більше ніж 3;

6 більше ніж 2;

2 менше ніж 4?

  • Наступна конкурсантка

Робота з паличками.

З-за допомогою паличок складіть геометричні фігури, які мають 3, 4, 5, 6 сторін?

Як вони називаються?

Творча хвилинка

Наступна учасниця трішки запізнилася і не встигла приготуватися до конкурсу. Давайте їй допоможемо.

Діти розфарбовують цифру, домальовують їй зачіску, плаття, роблять макіяж.

Робота з лего

Складіть шестикутник з лего

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

І останні учасниці ваш вихід. Діти чіпляють на дошку свої малюнки.

Наш урок завершений.

  • Чи сподобалося вам бути присутніми на конкурсі?

  • А тепер давайте голосувати ногами за наші три номінації.

Трьом цифра, яких оберуть діти вчитель причіплює стрічки з номінаціями та корони.

Список використаних джерел

  1. http://detsad-kitty.ru/games/rgame/2012-igra-bolshe-menshe-ravno.html

  2. https://www.slideshare.net/Semenuk/ss-58159133

  3. https://naurok.com.ua/igri-ta-cikavi-vpravi-na-urokah-matematiki-v-1-klasi-47342.html

7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

29.10.2018

9749

0

472

Для кого: 1 Клас