Інтегрований урок з математики 1 клас. НУШ. Тема тижня: "Ігри". Склад числа 6. Шестикутник.

Опис документу:
​Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата ____________ № _________ Математика 1 клас

Тема тижня Ігри

Тема уроку: Склад числа 6. Шестикутник.

Мета тематичного дня: ознайомити учнів зі складом числа 6, шестикутником,

формувати вміння обчислювати вирази на основі лічби предметів; розвивати просторову уяву; виховувати повагу до старших.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел 2–6

Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою

Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

Читає і записує числа (1–6) – словами і цифрами

Утворює числа 2–6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Порівнює числа в межах 6, використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–6

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Конструює об’єкт із запропонованих геометричних фігур

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Геометричний настрій»

Покажіть з-за допомогою геометричних фігур свій настрій

ІІ. Етап цілепокладання

Сьогодні у нас розпродаж ягід. Розгляньте ягоди і назвіть їх.

Погляньте ось на цю ягоду, на яку цифру вона схожа?

Сьогодні наш урок про склад числа 6 і про ягоди.

ІІІ. Етап цілереалізації

Склад числа 6.

Як утворюється число шість? (5 + 1)

Отже, шість складається з одного і п’яти. А з яких ще двох чисел може складатися число 6? (За допомогою паличок діти називають різні складові числа 6.)
Заповніть таблицю

Виконання завдання

Що ви бачите?

Робота в зошиті

Гра «Ягідний склад числа». Робота в парах

Учні отримують набори ягід. Наприклад, один учень отримує 10 зображень смородини, а інший 10 ягід малини. Завдання для пари скласти всі можливі варіанти складу числа 6 зі своїх ягід.

Робота з картками

Виконання завдання підручника.

Фізкультхвилинка «Ягідна»

https://www.youtube.com/watch?v=COrsLGevJG0

Уведення поняття про шестикутник.

Розкажу вам казку я

Про трикутника дитя.

Він не слухав свою маму

І послухайте, що стало…

Маленький Трикутник завжди був не посидючим. Не хотів читати та писати. Одного разу мама відкрила його зошит і побачила не гарні, дуже брудні сторінки з не зрозумілими значками.

  • Що це? – запитала мама.

  • Це я вчусь писати цифри.

  • Це не цифри, а якісь карлючки. – сказала мама і смикнула Трикутника за його вушко-кут.

  • Буде писати сьогодні довго, доки не покажеш хоча один рядок гарних цифр.

Довго писав Трикутник і нарешті рядок гарних цифр в нього вийшов.

На наступний день він пішов до школи і його похвалила вчителька, але за кілька днів Трикутник знову розлінився і цифри виходили все гіршими і гіршими.

Пам’ятаючи мами урок Трикутник вирішив вночі відрізати собі вушка, щоб мамі не було за що його смикати. Взяв ножиці та відрізав.

Трикутник радісний ліг спати. А зранку, коли мама прийшла будити свого синочка, вона страшно закричала:

  • Хто ти? Хто ти такий? Де мій синочок?

Марно Трикутник казав мамі, що це він. Мама гірко плакала, і так його і не впізнала.

Діти як ви думаєте чому мама не впізнала свого синочка Трикутника?

Так, все вірно. Адже таким чином вийшла інша геометрична фігура. Полічіть, скільки в цієї фігури кутів. (Шість.) Це — шестикутник. Тепер неслухняний синок мав аж шість «вушок»! Отож, треба слухати маму, а не бешкетувати.

Складіть шестикутник із шести паличок. Шестикутник — один із многокутників. Многокутниками називають геометричні фігури, утворені замкненою ламаною лінією, яка утворює більше чотирьох кутів. Це добре видно на складеному вами з паличок шестикутнику.

Шестикутник в природі

в розрізі

Гра «Впізнай геометричну фігуру»

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего

Спробуйте з цеглинок скласти ягідки.

Що вивчили сьогодні на уроці?

Список використаних джерел

  1. https://vseosvita.ua/library/cislo-i-cifra-6-porivnanna-cisel-v-mezah-6-napisanna-cifri-6-22964.html

  2. https://childdevelop.com.ua/worksheets/1790/

  3. https://www.acca.ua/shop-online/navchalna-literatura/pochatkova-shkola/product/278-kompleksnyi-trenazher-z-matematyky.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн