• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • Інтегрований урок з літературного читання і образотворчого мистецтва у 2 класі "Великдень – славне свято, та без писанки не обійтись"

Інтегрований урок з літературного читання і образотворчого мистецтва у 2 класі "Великдень – славне свято, та без писанки не обійтись"

Опис документу:
Природною і важливою передумовою продуктивного навчання стає інтеграція предметів. Інтегровані уроки дають змогу кожній дитині виразити себе в міміці, жестах, співі, русі, малюнку. Крім того, такі уроки є засобом інтенсифікації уроку, потужним мотиваційним стимулом, підвищують творчий потенціал учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок з літературного читання

і образотворчого мистецтва у 2 класі

Тема. Великдень – славне свято, та без писанки не обійтись.

Мета. Ознайомити учнів з традицією святкування Великодня; вправляти у виразному читанні; дати поняття про писанкарство; навчити вирізати писанки з кольорового паперу та розписувати їх; розвивати усне мовлення та фантазію. Виховувати повагу до українських звичаїв.

Обладнання. Таблиця для розвитку швидкочитання «М’яч», картки для миттєвого розпізнавання слів, відеофайли пам’ятника українській писанці в Канаді та писанки різних регіонів України, шаблони у формі яйця, демонстраційні малюнки, ноутбук.

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку

Всі мерщій сідайте. Діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно підіймати,

То ж гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

  1. Мовна розминка

  1. Зарядка для язичка.

  • Поплямкали губами

Поклацали зубами

Посичали гускою: с – с – с

Подзижчали комариками: з – з – з

Подирали трактором: др. – р – р

Пошуміли вітерцем: ш – ш – ш

  1. Розчитування. Гра «Футбол».

а а

о о

у у

и и

і і

е е

3. Гра «Склади нові слова».

  • Буратіно (ура, рот, брат, нота…)

4. Вправи на інтонування речень.

  • Сонце іде спати (, ! ? )

5.Прочитай і знайди «зайве» слово.

  • Здворі ликВедень схаПа зима

  1. Мотивація навчальної діяльності

Оголошення теми уроку.

  • Сьогодні ми продовжимо знайомство з традиціями українського народу. А дізнатися про що ітиме мова вам допоможе загадка.

  • Як уродилась, то була біленька.

Тепер я стала вже рябенька

Мені змалювала Оксаночка бочки,

І жовті, й червоні, і білі квіточки (Писанка)

  1. Засвоєння нового матеріалу

  1. Розповідь вчителя.

Великдень – це друге після Різдва християнське свято. Це день пам’яті тієї світлої події, коли Ісус Христос за нас терпів муки, а тоді воскрес. Цієї ночі люди не лягають спати, а чекають воскресіння Христового. Увечері люди складали у кошики дари Божі, прикривали вишитим рушником і несли освячувати до церкви.

  • Що це за дари Божі?

  • Що таке писанка? Крашанка?

  1. Виразне читання К .Перелісної «Писанка».

  • Хто малює писанку?

  1. Словникова робота (на дошці)

  • Дрібно зіпсувала поясочок.

  1. Читання мовчки

  • Яким рядкам вірша відповідає малюнок?

  1. Вибіркове читання.

  • З чого видно, що дівчинка малює старанно?

  • Прочитайте опис писанки

  • Прочитайте, кому вона ще напише писанки?

  1. Гра «Диктор»

  • Підготуватися до виразного читання вірша. (Сильніші учні читають весь вірш, інші – одну строфу)

  1. Читання «Незнайком»

  • Учитель читає вірш з помилками, а діти їх виправляють.

  1. Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній.

Всі до сонця потягніться,

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз – присядьте, два – присядьте

І за парти тихо сядьте.

  1. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Легенда про писанки.

«Далеко в горах до високої скелі прикутий змій Ірод. І посилає він на світ божий своїх посланців. Коли вони кажуть, що люди живуть бідно, воюють, то змій радіє, а ланцюги його слабнуть. Якщо на землі панує злагода і мир, то ланцюги стискають його тіло. Та найстрашніша для нього звістка, що люди пишуть писанки. Тоді Ірод заходиться від плачу, бо немає в нього ще влади на землі. Тож доки малюють писанки, доти й буде світ.»

  1. Бесіда з елементами розповіді

  • Що таке писанка?

  • Якими способами можна виконувати візерунки?

Писанки можна читати, як книгу, тому що кожен колір має своє пояснення. Червоний – колір життя, зелений – колір весни, блакитний – колір неба, здоров’я, жовтий – колір Сонця.

  1. Розгляд ілюстрації пам’ятника українській писанці в Канаді.

  2. Розгляд та аналіз зразків писанок, складання плану роботи (план записано на дошці)

  1. Вибір сюжету;

  2. Обведення контура шаблону;

  3. Нанесення малюнка олівцем;

  4. Розфарбовування.

  1. Повторення правил техніки безпеки при роботі з ножицями.

  2. Творча діяльність учнів

  3. Виставка та аналіз робіт. Гра «Мікрофон»

  1. Підсумок уроку

Зустріч з репортером.

  • Про яке свято ми говорили на уроці?

  • Що таке писанка?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»