Інтегрований урок з читання, математики, музичного мистецтва та трудового навчання

Опис документу:
Інтегрований урок з читання, математики, музичного мистецтва та трудового навчання на тему : «Ходить гарбуз по городу». Мета : Ознайомити учнів з музично – літературним жанром «пісня», дати уявлення про авторські та народні пісні; Ознайомити з історією та лікувальними властивостями овочів, використанням гарбузів в українській кулінарії. Розвивати уміння визнавати героїв твору та їх аналізувати; виявляти настрій пісні та кожного героя ; Удосконалювати навички літературної вимови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Інтегрований урок з читання, математики, музичного мистецтва та трудового навчання на тему : «Ходить гарбуз по городу»
Слайд № 1

Інтегрований урок з читання, математики, музичного мистецтва та трудового навчання на тему : «Ходить гарбуз по городу»

Тема : Щедра осінь. Ходить гарбуз по городу. Мета : Ознайомити учнів з музично – літературним жанром «пісня», дати уявлення про авторські та народн...
Слайд № 2

Тема : Щедра осінь. Ходить гарбуз по городу. Мета : Ознайомити учнів з музично – літературним жанром «пісня», дати уявлення про авторські та народні пісні; Ознайомити з історією та лікувальними властивостями овочів, використання гарбузів в українській кулінарії. Розвивати уміння визнавати героїв твору та їх аналізувати; виявляти настрій пісні та кожного героя ; Удосконалювати навички літературної вимови: чіткості, легкості, правильності , розширити і збагатити знання дітей про гарбузи та інші овочі;

Предметні компетентності Читання : Вміти читати в особах, вміє аналізувати текст, доводити свої міркування, Збагачувати свій словниковий запас, Роз...
Слайд № 3

Предметні компетентності Читання : Вміти читати в особах, вміє аналізувати текст, доводити свої міркування, Збагачувати свій словниковий запас, Розвивати зв’язне мовлення. Математика : Знати поняття «попередній-наступний», Вміти рахувати в межах 10, Встановлювати родинні зв’язки. Музичне мистецтво : Мати уявлення про народні та авторські пісні, Розвинути акторські здібності та вокально-хорові навички, Виховання любові до пісні.

Методично – дидактичне забезпечення ілюстрації гарбузової родини (картопля, гарбуз, диня, буряк, огірки, морква), скоромовка, завдання на картках, ...
Слайд № 4

Методично – дидактичне забезпечення ілюстрації гарбузової родини (картопля, гарбуз, диня, буряк, огірки, морква), скоромовка, завдання на картках, корони з зображенням овочів, відео літературного читання пісні « Ходить гарбуз по городу», презентація уроку.

Тип уроку : Урок - інтеграція
Слайд № 5

Тип уроку : Урок - інтеграція

Організаційний момент Встаньте всі скоріше , діти! Посміхніться всім миліше. Привітайтесь : Добрий день! Пролунав дзвінок , починаємо урок!
Слайд № 6

Організаційний момент Встаньте всі скоріше , діти! Посміхніться всім миліше. Привітайтесь : Добрий день! Пролунав дзвінок , починаємо урок!

ІІ. Вправи з розвитку й контролю дихання, дикції та голосу. Прочитайте прислів’я « Осінь з собою рахунок веде. Осінь з собою працю несе.» 2. Робота...
Слайд № 7

ІІ. Вправи з розвитку й контролю дихання, дикції та голосу. Прочитайте прислів’я « Осінь з собою рахунок веде. Осінь з собою працю несе.» 2. Робота з скоромовкою. « Бабин біб розцвів у дощ Буде бабі біб у борщ».

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація пізнавальної активності учнів. Сьогодні ми розучимо чудову українську дитячу пісню. А щоб дізнатися,...
Слайд № 8

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація пізнавальної активності учнів. Сьогодні ми розучимо чудову українську дитячу пісню. А щоб дізнатися, як називається ця пісня – пограємо з вами гру « Збери речення». Хо гар по ро дить буз го ду

Це пісня «Ходить гарбуз по городу»
Слайд № 9

Це пісня «Ходить гарбуз по городу»

Гра «Відшукай» Давайте познайомимося з головними героями цієї пісні. У цій грі ви маєте проявити свою кмітливість, уважність, швидкість. Переставте...
Слайд № 10

Гра «Відшукай» Давайте познайомимося з головними героями цієї пісні. У цій грі ви маєте проявити свою кмітливість, уважність, швидкість. Переставте склади у запропонованих словах і прочитайте слова. НЯДИ КИОГІР ЛЯКВАСО БАБОРАЛЯ КВАМОР КБУРЯ

Їх названо у пісні гарбузовими родичами . Як ви думаєте, чому? ( Бо ростуть на огороді. Дозрівають восени).
Слайд № 11

Їх названо у пісні гарбузовими родичами . Як ви думаєте, чому? ( Бо ростуть на огороді. Дозрівають восени).

 Про цих героїв складено безліч загадок. Давайте їх відгадаємо за допомогою кросворду. https://learningapps.org/display?v=pyp0806za17
Слайд № 12

 Про цих героїв складено безліч загадок. Давайте їх відгадаємо за допомогою кросворду. https://learningapps.org/display?v=pyp0806za17

Слайд № 13

IV. Робота над темою Перегляд відеозапису. - Чи сподобалась пісня? - Хто дійові особи пісні? - Де відбуваються події? - Який настрій пісні? ( Весел...
Слайд № 14

IV. Робота над темою Перегляд відеозапису. - Чи сподобалась пісня? - Хто дійові особи пісні? - Де відбуваються події? - Який настрій пісні? ( Веселий). https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

2. Словникова робота Свояк- родич Бараболя – картопля Перистий – рябий
Слайд № 15

2. Словникова робота Свояк- родич Бараболя – картопля Перистий – рябий

V. Фізкультхвилинка На город підемо працювати Будем овочі збирати Вітамінів в них доволі Будем ми усі здорові Підемо ми в сад гуляти Будем фрукти м...
Слайд № 16

V. Фізкультхвилинка На город підемо працювати Будем овочі збирати Вітамінів в них доволі Будем ми усі здорові Підемо ми в сад гуляти Будем фрукти ми зривати Вітаміни в них теж є Це здоров’ячко моє

VІ. Робота з підручником. а ) Розглянь малюнок. Яку особливість передав автор кожного із персонажів? - Прочитайте! Знайдіть цю особливість.
Слайд № 17

VІ. Робота з підручником. а ) Розглянь малюнок. Яку особливість передав автор кожного із персонажів? - Прочитайте! Знайдіть цю особливість.

б) Творче застосування знань. - Читання учнями пісні мовчки « Бджілкою» Ходить Гарбуз по Городу питається свого Роду Ой чи живі чи здорові Всі Роди...
Слайд № 18

б) Творче застосування знань. - Читання учнями пісні мовчки « Бджілкою» Ходить Гарбуз по Городу питається свого Роду Ой чи живі чи здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвалась Жовта Диня Гарбузова Господиня Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!
Слайд № 19

Обізвалась Жовта Диня Гарбузова Господиня Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвались Огірочки Гарбузові Сини-Дочки Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові
Слайд № 20

Обізвались Огірочки Гарбузові Сини-Дочки Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові

Обізвалася Морквиця Гарбузовая Сестриця Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!
Слайд № 21

Обізвалася Морквиця Гарбузовая Сестриця Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвались Буряки Гарбузові Свояки Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!
Слайд № 22

Обізвались Буряки Гарбузові Свояки Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвалась Бараболя, а за нею і Квасоля Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!
Слайд № 23

Обізвалась Бараболя, а за нею і Квасоля Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвався Старий Біб : «я іздержав увесь Рід» Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!
Слайд № 24

Обізвався Старий Біб : «я іздержав увесь Рід» Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Ой ти Гарбуз ти перистий із чим тебе будем їсти? Миску пшона кусок сала от до мене вся приправа!
Слайд № 25

Ой ти Гарбуз ти перистий із чим тебе будем їсти? Миску пшона кусок сала от до мене вся приправа!

в) Робота з дидактичним матеріалом Хто передує гарбузу? Огірку? Моркві? Хто наступний за огірком? Гарбузом? Буряком? Хто перед морквою? Скільки всь...
Слайд № 26

в) Робота з дидактичним матеріалом Хто передує гарбузу? Огірку? Моркві? Хто наступний за огірком? Гарбузом? Буряком? Хто перед морквою? Скільки всього овочів у казці?

VIІ. Самостійна робота Дітям роздаються корони з овочами. Після завершення сценки учні виконують творче завдання.
Слайд № 27

VIІ. Самостійна робота Дітям роздаються корони з овочами. Після завершення сценки учні виконують творче завдання.

VIІI. Підсумок уроку - Я довідався на уроці що… - Мені сподобалось… - Які в тебе враження від уроку..
Слайд № 28

VIІI. Підсумок уроку - Я довідався на уроці що… - Мені сподобалось… - Які в тебе враження від уроку..

Дякую за увагу!
Слайд № 29

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!