і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Інтегрований урок у 3 класі

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тема: Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. Закріплення знань учнів про написання власних і загальних іменників.

Мета: Удосконалювати предметні математичні компетенції. Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач по даній темі.

Закріпляти вміння розв’язувати задачі.

Працювати над розвитком комунікативних компетенцій.

Закріпити знання учнів про написання власних і загальних іменників.

Розвивати логічне мислення, пам'ять, кмітливість.

Виховувати любов до рідного краю.

Обладнання: мультимедійна дошка, карта України, малюнок потяга, світлофори, зелені прямокутники, мішечок з йодованою сіллю.

І. Перевірка готовності до уроку.

а) Психологічне налаштування на роботу.

б) Кольоротерапія. Понеділок – зелений колір.

Зелений колір

Заспокоює. Колір нормалізує діяльність серцево-судинної системи, заспокоює серцебиття, стабілізує артеріальний тиск.

Використовується при лікуванні головного болю, втомлюваності очей, порушення зору.

Вступна бесіда.

Сьогодні на уроці ми підсумуємо ваші знання з математики та української мови.

Вирушимо в незвичайну подорож на потязі із зупинками на різних математичних станціях. Дізнаємось, як ви вмієте додавати і віднімати багатоцифрові числа, а разом з тим, здійснимо на уроці уявну подорож і дізнаємося багато цікавого. А де ми подорожуватимемо, ви дізнаєтесь, коли виконаєте вправи з усної лічби. А подорож здійснимо під девізом: «Душу і серце в роботу вклади. Кожну хвилину в труді бережи».

ІІ. Повторення та закріплення раніше вивченого матеріалу.

1. Усний рахунок.

370-200 250+108

720-400

270-90

110+70

820-80

330+70

На набірному полотні числа: 170, 358, 320, 180, 740, 400, а з іншого боку букви:

У, к, р, а, ї, н, а

2. Підсумок усного рахунку.

  • По якій країні ми будемо сьогодні подорожувати?

  • Як називається столиця України?

  • Пригадайте, до якої частини мови належать слова «Україна», «Київ»?

  • Це власні чи загальні іменники?

  • Діти, хто нагадає правило написання власних і загальних іменників?

ІІІ. Наш потяг зупинився на:

  1. «Каліграфічній зупинці».

  • Написати каліграфічно цифру 7.

  • Для нашої країни число 7 незвичайне. А чому?

Воно означає кількість держав, з якими межує Україна.

(Назви держав записати на дошці)

1. Росією 2063 км

2. Білорусією 1084 км

3. Молдовою 1191 км

4. Румунією 625 км

5. Польщею 543 км

6. Угорщиною 135 км

7. Словаччиною 99 км

а) Вправляння в читанні числівників.

- Назвати власні іменники.

- Пригадати правила написання власних іменників.

  1. Друга зупинка «Обчислювальна».

На сьогоднішньому уроці ми будемо вправлятися в розв’язуванні прикладів у межах 1000.

Робота з підручником: № 942, 951.

Розв’язати кругові приклади за варіантами

І Варіант ІІ Варіант

460-239 325+479

363+27 378+285

390-165 790-465

221+683 804-238

225+235 566-188

    1. 663+127

  • Перевірити за допомогою світлофорів.

ІV. Фізкультхвилинка (рухові вправи)

3 Зупинка «Задачна»

На мультимедійній дошці проектуються три задачі.

Дітям пропонується вибрати одну з задач і її розв’язати.

    1. Довжина річки Південний Буг 806 км, а Сіверського Дінця на 201 км менша. Яка довжина Сіверського Дінця?

    1. Довжина кордону з Румунією 625 км, а довжина кордону з Польщею 543 км. На скільки км довжина кордону з Румунією більша, ніж з Польщею?

    1. Теплохід, проплив по Дніпру 625 км, а потім у протилежному напрямі на 294 км менше. Скільки всього км теплохід проплив по Дніпру?

  • Самоперевірка задач за відповідями на дошці.

  • Діти, назви яких річок зустрічаються в задачах?

  • Прочитайте.

  • Нагадати правила написання власних і загальних іменників.

б) Робота з підручником: № 952

Коментовано

На малюнку один з кілометрових стовпців, що стоїть на шляху Львів-Київ. Знайти відповіді на запитання:

  1. Яка відстань між Львовом і Києвом?

  2. На скільки кілометрів більше до Києва, ніж до Львова?

  3. Які числа будуть на стовпі, що стоїть за 50 км в бік Києва від стовпа?

  • Звернути увагу на написання міст. Гра «Хто більше назве міст України (змагання між рядами).

  1. Зупинка «Геометрична»

Діти, ви знаєте, що міста розміщені на карті в нерівній послідовності. Якщо провести уявну лінію між назвами міст, то утвориться певна геометрична фігура.

Я буду називати міста, а ви накреслите геометричну фігуру, яка утвориться.

  • Київ, Луганськ, Миколаїв, Київ.

  • Київ, Одеса, Чернівці, Львів, Київ.

  • Чим відрізняються одна фігура від іншої?

  1. Розв’язування цікавих задач ст. 222.

- На лаву сіли: Андрій, Іван, Руслан і Сергій

На однім з країв – Андрій,

Біля нього – не Сергій.

В окулярах – то Іван.

Де на лаві сів Руслан?

  • Трійка коней за 1 годину пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

б). – Назвати власні і загальні іменники.

- Нагадати правила написання.

V. Оцінювання знань.

Домашнє завдання диференційовано по групах:

1. Самостійно скласти задачу на 2 дії про ріки України.

2. Розв’язати задачу склавши вираз № 916.

3. Розв’язати задачу № 960.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

Ось і закінчилась наша подорож. Вона допомогла вам закріпити уміння розв’язувати приклади і задачі, побачити велич і багатство нашої держави, усвідомити, Що є власні і загальні назви.

Пригадати правила написання іменників.

Закінчи (продовж) речення.

Я навчився (-лася)…..

Мені сподобалось…..

Мені запам’яталось….

Мені було складно….

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Математика і українська мова 3 клас .Додаваня та віднімання трицифрових чисел.Закріплення знань про власні та загальні іменники.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    94
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    QY362919
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання