Інтегрований урок. Тема: "Океани"

Опис документу:
Інтегрований урок- подорож з природознавства, української мови, трудового навчання. Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів по темі «Океан», збагачувати словниковий запас прикметниками для характеристики предметів, розвивати мовлення, мислення, удосконалювати вміння працювати з поролоном, виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Океани (природознавство, українська мова, трудове навчання)

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів по темі «Океан», збагачувати словниковий запас прикметниками для характеристики предметів, розвивати мовлення, мислення, удосконалювати вміння працювати з поролоном, виховувати любов до природи.

Формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися: планувати свої дії, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове від уже відомого;

  • здоров’язбережувальна компетентність: уміння долати труднощі;

  • соціальну компетентність: продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, уміння шукати і знаходити компроміси;

  • інформаційно-комунікативна: уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію.

Тип уроку : інтегрований урок - подорож

Обладнання: фізична карта півкуль, ноутбук, проектор,малюнок корабля, кубик, роздатковий матеріал, поролон, фломастери, папір, лепбук «Океани», океаномонетки.

Хід уроку

1 Організація класу

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Ми гостей вітаємо,

Працювати починаємо.

і знання здобудем ті,

Що згодяться у житті.

2. Узагальнення і систематизація знань

Сьогодні у нас незвичний урок. Ми будемо з вами мандрувати водами Світового океану

  • А на чому краще всього здійснити цю мандрівку? (На кораблі)

В наших каютах працюють

1.Океанологи Тихого океану на чолі з ___________________________.

2. океанологи Атлантичного океану на чолі з ______________________.

3. Океанологи індійського океану на чолі з _______________________ .

4. Океанологи Північного Льодовитого океану на чолі з ___________ .

5 Екологи на чолі з ___________________________________.

Я – капітан корабля, і хочу дізнатися про готовність наших кают.

Перевірка домашнього завдання

Капітани кают звітують про виконання домашнього завдання.

Повідомлення теми і мети уроку

Вибірковий диктант

  • Згадайте, що означає прикметник, на які питання відповідає.

Виписати прикметники

Учень, особливі, урок, креативні, енергійні, школактивні, нові.

Підкресливши першу букву прикметників, ви дізнаєтесь тему уроку.

Океан

Ми повторимо вивчене про океани, будемо вживати в мову побільше прикметників, а також попрацюємо з синтетичними матеріалами.

Сьогодні я очікую, що ви на уроці будете особливими, креативними, енергійними, активними, здобудете нові знання, які застосуєте у житті.

Вправа «Очікування»

  • Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

  • Про що ви хочете дізнатися?

  • Де це знадобиться в житті?

Перш, ніж рушити в подорож, потрібно знати погоду за бортом.

Природа нам дива дарує,

Кожного разу вона нас чарує,

Тож синоптик наш чудовий

Презентує нам погоду.

Повідомлення синоптика Слайд

Актуалізація опорних знань

Вправа «Карусель»

Бліцопитування. За 1 хвилину експерт кожної команди задає якомога більще питань іншим командам, переходячи по колу.

За правильну відповідь – океаномонетку.

  • А зараз впізнайте про який океан іде мова;

Який океан є найбільшим і найглибшим? (Тихий)

Покажіть його на карті

Експерти Тихого океану. Ми дізналися, що 1511р. у пошуках золота іспанський воїн Васко Нуньєс де Бальбоа, допливши до Тихого океану, назвав його Південним морем.

У 1520р. португалець Фернан Магеллан уперше перетнув океан.. Під час плавання не було жодної  бурі, тому Магеллан назвав океан «Тихим», але цей океан дуже неспокійний. Тут росте найдовша у світі водорость, довжина якої становить близько 60 метрів. Тваринний світ Тихого океану налічує близько 100 тисяч видів. Тут водяться кити,дельфіни,тюлені, котики. На дні

Тихого океану виявлено багато родовищ нафти і газу.

Впізнайте океан, який названий на честь міфічного героя? ( Атлантичний )

Покажіть на карті.

Вправа «Кубування»

  1. Порівняйте за розміром ( другий за розміром)

  2. Який океан? (теплий, найсолоніший)

  3. Рослинний світ ( бурі, червоні водорослі)

  4. Тваринний світ (акули,морські черепахи, молюски, ракоподібні, кашалоти, дельфіни, медузи)

  5. Асоціації (водний простір, велика ділянка, великий акваріум)

  6. Як використовують?

(Через Атлантичний океан пролягають найважливіші морські шляхи. На узбережжі знаходяться всесвітньовідомі райони відпочинку та туризму. Це місце інтенсивного рибальства і промислу на китів, тюленів, моржів.)

Руханка «Матроси»

  • Який океан розділяє Африку та Австралію? (Індійський)

 

Після відкриття Індії Васко да Гамою в 1499 р. європейці почали освоювати Індійський океан. Перші заміри глибин океану були зроблені під час експедиції англійського мореплавця Джеймса Кука. Індійський океан за розмірами посідає третє місце. Він найтепліший. У водах цього океану можна виловити риб, які вважалися вимерлими десятки мільйонів років тому. Цей океан відомий запасами нафти і газу.

  • Найменший і найхолодніший океан? (Північний Льодовитий океан)

. Ще наприкінці минулого століття про нього майже нічого не знали. Його довго називали морем. Він називається Льодовитим, тому що більша його частина завжди вкрита кригою. Океан розташований на крайній півночі Землі, тому і названо Північним. Через суворі кліматичні умови життя в океані бідне. У товщі води океану живуть мікроорганізми.

Робота в групах

Створити сенкан «Океан»

Перевірка робіт.

Чи знаєте ви, що 8 червня – це Всесвітній День океану.

Люди здавна використовують океани. А ось як давайте дізнаємося у _____________________, який зараз з експедицією мандрує водами Світового океану

Звязок по скапу.

Доброго дня, друзі!

Світовий океан - джерело важливих для людства ресурсів. У ньому росте багато водоростей, мешкають численні види тварин, які людина вживає в їжу. Води, дно і надра багаті на мінеральну сировину.. Під товщею морської води в земній корі залягають корисні копалини, а саме руди металів, нафта і природний газ. Величезним є значення океану для транспорту. Його води слугують шляхами з'єднання між різними континентами, по яких перевозять вантаж та пасажирів.

Незліченними є енергетичні багатства Світового океану (хвилі, течії, припливи). Одні лише припливи можуть виробити більше енергії, ніж усі річки Землі. Дякую за увагу.

  • Але не все так добре. Люди шкодять Світовому океану. Про це знають екологи.

Повідомлення екологів. Слайд

- Світовий океан дуже багатий скарбами, але люди використовують їх не по-господарському. Тваринний і рослинний світ дуже потерпає від забруднення. Щороку численні підприємства зливають в океан води. Та найбільше забруднюється він нафтою.

Крім аварій танкерів, щорічно в Світовий океан потрапляє до 10 млн. тонн нафти: з нафтопереробних заводів, під час видобування нафти з морського дна. Особливо забруднений Атлантичний океан .У зв'язку з цим перед людством стоїть важливе завдання: не допускати забруднення і зберігати їх рибні багатства від знищення, шляхом використання новітніх технологій.

Задача (усно).

1л стічних вод призводить у непридатність100 л чистої води. Скільки чистої води призведе у непридатність 5 л стічних вод? (500 л)

Тож ми бачимо, що Світовий океан потрібно берегти.

Сьогодні ми продовжуємо обладнувати частинку океану у нашому класі. Виготовимо з поролону риб.

Інструкція з БЖД та інструкція до роботи. Слайд

Виконання робіт під музику.

Прикріплення робіт на стенд.

Домашнє завдання

Повторити матеріал про океани, записати по 5 прикметників, які характеризують океан вашої каюти.

Підсумок. Рефлексія.

Метод «Прес»

  • Чи справдилися ваші сподівання?

  • Що ви розповісте про урок вдома?

Цікаву інформацію, ребуси, ігри, задачі ви можете переглянути і опрацювати у «Лепбуці», над яким ми працювали під час вивчення теми.

На краплинці домалюйте настрій, з яким ви працювали на уроці.

Дякую за гарну роботу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали