+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Природознавство
  • Інтегрований урок (природознавство та трудове навчання) для учнів 3 класу на тему "Дикі та свійські тварини. Пристосування тварин до життя у різних умовах. Аплікація "Котик "
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інтегрований урок (природознавство та трудове навчання) для учнів 3 класу на тему "Дикі та свійські тварини. Пристосування тварин до життя у різних умовах. Аплікація "Котик "

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегрований урок (природознавство, трудове навчання)

Тема: Дикі та свійські тварини. Пристосування тварин до життя у різних умовах. Аплікація «Котик».

Мета: Ознайомити учнів з різноманітним тваринним світом. Сформувати поняття «дикі» і «свійські» тварини. Вчити охороняти тваринний світ. Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість. Вчити способом згинання паперу робити «Котика». Виховувати любов до природи, до тваринного світу, до домашніх тварин.

Обладнання: ноутбук, дитячі роботи, ребуси, додатковий матеріал (дикі і свійські тварини), малюнки, презентація «Кіт – домашня тваринка», тести, прислів’я, кросворди.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Учні. Встало вранці ясне сонце

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися.

За промінчики взялися.

Вчитель. Тепло в долоні? Передайте тепло своїх долонь один одному.

Вчитель. Сьогодні у нас незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок,

В країну відому, в країну чудову,

Що нас так чекає й збагачує мову.

Щоб нам швидше до неї потрапить,

Потрібно екзамен кмітливості скласти.

То ж сядьте рівненько, стежте уважно,

Щоб здогадатись було вам не важко.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

Сьогодні ми закріпимо знання про диких та свійських тварин, а також виготовимо аплікацію домашньої тваринки «Котик».

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вчитель. У далекому морі, сказали мені, рибка живе на самісінькому дні. Часом та рибка з води випливає, загадки загадує, пісні співає. Треба до моря дістатися й мені. Їхала поїздом, пливла на човні, летіла літаком поруч із пілотом. Пішки йшла, не жаліла підошви. Зрештою, рибку ту дивну знайшла. Я привіталась, сказала рибині:

  • Кланялись діти тобі з України.

Чула, що загадок знаєш багато.

Може б, ти діткам моїм загадала?

Рибка подумала й каже мені:

  • Дітки слухняні чи ні?

  • Дуже слухняні, - кажу.

  • Добре, - говорить, - таким розкажу.

І вона мені накидала повну торбинку загадок.

Гра «Загадкова торбинка»

  1. Влітку носить сіру шубку,

Взимку білого кожуха.

Має з тріщинкою зуби,

Косі очі й довгі вуха (Заєць).

  1. Руденька, спритненька,

З дерева на дерево стрибає,

Горішки збирає. (Білочка).

  1. Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака).

  2. Голодна – мукає, сита- жує.

Всім дітям молоко дає. (Корова)

  1. Влітку здоровань гуляє, малину збирає,

А взимку спочиває. (Ведмідь)

  1. По полю та лісу гасає,

Овечок хапає та всіх лякає. (Вовк)

  1. В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

І зовуть її…(Лисиця)

  1. Має вуса, пишний хвіст

І негарну звичку:

Спершу добре він поїсть,

Потім вмиє личко. (Котик)

IV. Закріплення вивченого матеріалу

1.Гра «Мікрофон»

- Що ви знаєте про свійських тварин?

- Де вони живуть?

- Хто їм будує житло?

- Яку користь вони приносять людям?

- Де живуть дикі тварини?

- Де їхні домівки?

- Чи приносять вони користь?

- Чи потрібно їх охороняти?

- Як їм допомагають люди взимку?

2.Кросворд

Відгадування кросворда і розфарбовування тварин. (додаток 1)

По горизонталі:

  1. Буркотливий , вайлуватий, ходить лісом дід кошлатий (Ведмідь).

  2. Вона весь час гукає «Му-му-му,- молока кому!» (Корова).

По вертикалі:

  1. Сірий, зубастий, по полю блукає, ягнят шукає (Вовк).

  1. «Ме і ме» - літр молока дає (Коза).

В

Е

Д

М

І

Д

Ь

О

В

К

О

Р

О

В

А

З

А

  1. Ребуси

В

вк

(Вовк)

ць

Є

(заєць)

5.Виконання тестових завдань (додаток 2).

6. Гра «З’єднай правильно і розфарбуй » (додаток 3).

Вчитель. Давайте зараз зробимо висновок. Про кого ми весь час говоримо ?

Діти. Про диких і свійських тварин.

Вчитель. Як і свійських так і диких тварин потрібно оберігати. Для багатьох тварин створені заповідники, на території яких не можна стріляти і приносити шкоду тваринам і рослинам. Багато назв тварин занесено до Червоної книги України. (перегляд відео про тварин).

Фізкультхвилинка

На підвіконня сіла кішка,

Вмивається бо чепурна,

За кішкою постежим трішки,

І зробимо так, як робить це вона.

Раз, два, три – нумо повтори.

Раз, два, три – нумо повтори.

V.Закріплення знань

Вчитель. У нас сьогодні надзвичайний урок. І присвятити я хочу його дивній тваринці, яка завітала до нас в гості.

Відгадайте які:

Хто з хвостом

І з вушками,

В кого лапки з подушками?

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо крадучись полює,

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від…(Кішки).

Вчитель. Ми до цього уроку готувалися. І провели конкурс малюнків «Мій котик».

Вчитель. Це свійська тварина, люди приручили його давним-давно за добро, ласку, красу і звичайно ж, заради мисливських здібностей. Люди вважають кота своїм другом. То ж впускають його першим до новозбудованої хати, як оберіг.

  1. Запитання – відповідь

Вчитель. – Чи є, діти у вас дома котик?

  • Чи схожий він на нашого?

Ми провели конкурс малюнків «Мій пухнастий друг» і фотосесію.

  • Давайте ще раз назвемо хто це у нас ?

  • Як ще можна назвати його?

(Киця, кицька, кішка, котусь)

  • Які серед цих слів ласкаві, пестливі, ніжні? (Киця, котусь)

  1. Виготовлення аплікації «Котик».

А) Правила техніки безпеки під час роботи з ножицями.

Вчитель. Кіт дивовижна і дуже популярна тварина. Діти, коти довго не живуть, приблизно 10-12 років. Тож, оберігайте цих тваринок, як і інших і не ображайте їх. А ще котиків можна зробити своїми руками, що ми зараз і зробимо.

VI. Підсумок уроку

Сьогодні у нас був незвичайний урок. Чи сподобався він вам? З яким настроєм ви йдете з уроку? А навіщо нам усе це знати? Чи здійснилися ваші очікування? (Відповіді дітей).

Гарно працювали,

Як тут не радіти.

Вчасно все зробили,

Дякую вам, діти!

Додаток 1

Уважно прочитай загадки та розгадай кросворд. Малюнки розфарбуй.

1.К

І

Н

Ь

2.К

О

З

А

3.Б

А

Р

А

Н

4.С

О

Б

А

К

А

5.В

І

В

Ц

Я

6.К

І

Ш

К

А

По горизонталі:

1.Він великий і красивий, як біжить, то в’ється грива.

Копитами: «Тук-тук-тук!»,

По камінню: «Цок-цок-цок!»

2.З рогами, а не бик, доять, а не корова,

кору здирає, а кошиків не плете.

3.Коротенькі ноги, завитками роги,

шерсть м’яка та густа і курдюк замість хвоста.

4.Ні старому, ні малому не дасть приступу додому.

5.Ні в спеку, ні в холодище не скидає кожушище.

6.Вона часто вмивається, а рушником не витирається.

По вертикалі:

1.На тім рогачі, що не був у печі, якась куховарка здорова

удень і вночі нам носить харчі.

А звемо її грубо…

Додаток 2

1.Вкажіть правильне твердження.

  • У звірів тіло вкрито шерстю.

  • У звірів тіло вкрите пір’ям.

  • У звірів тіло вкрите лусками і слизом.

2.Вкажіть перелік ознак пристосування білки до життя на деревах.

  • Тіло вкрите шерстю.

  • Має пухнастий довгий хвіст, на кінцівках чіпкі кігтики.

  • Народжує малят і вигодовує їх молоком.

3.Вкажи правильне твердження.

- Звірі народжують малят і вигодовують молоком.

- Звірі відкладають у гніздах і насиджують яйця.

- Звірі відкладають ікринки у воду.

4.Вкажіть зайву тварину.

- Дикий кабан

- Вовк

- Страус

- Зебра

5.Вкажи неправильне твердження.

- Кріт – це звір, тіло якого вкрите шерстю.

- Кріт – це звір, який пристосовується до життя у ґрунті.

- Кріт – це плазун, який живе у землі.

Додаток 3

Що людина отримує від свійських тварин? З’єднай стрілочками.

Зайди та познач «зайвий» малюнок у кожному рядку. Поясни, чому він «зайвий».

Опис документу:
Анотація: В моїй розробці уроку висвітлюється тема різноманітності тваринного світу. Формування поняття «дикі» і «свійські» тварини. Вміння охороняти тваринний світ,бережно відноситись до тварин, їх способу життя та пересування, бо природа – це наш дім. Дім, в якому ми живемо. Дім, частинкою якого і ми з вами є. Виховання любові до природи, до тваринного світу, до домашніх тварин. Вміння практичного застосування навичок(Виговлення аплікації "Котик").

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн