Інтегрований урок на тему: Вода у моєму домі. Я бережу воду.

Опис документу:
Формування природних компетентностей: розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дбайливе ставлення до води; уточнювати і розширювати уявлення дітей про взаємозв'язки води з об'єктами живої і неживої природи; виховувати бережливе ставлення до води.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема тижня: «Пригоди крапельки»

Тема уроку: Вода у моєму домі. Я бережу воду

Освітні галузі, які задіяні: мовно-літературна, природнича, соціальна і здоров’язбережувальна, технологічна, математична.

Очікувані результати:

МОВ:

– підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]

– уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1-1.7-2];

– з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації [2 МОВ 1-1.1-2].

ПРО:

– пояснює, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси – воду, тепло, електроенергію [2 ПРО 2-3.4-1];

– співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [2 ПРО 1-4.1-1];

– вирізняє істотну інформацію про природу [2 ПРО 1-4.1-2]

– описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [2 ПРО 2-3.1-3];

не смітить, пояснює про негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення водойм [2 ПРО 2-3.2-5];

– пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [2 ПРО 2-3.2-8];

– провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди [2 ПРО 1-1.4-1];

– застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр [2 ПРО 1-1.4-2].

СЗО:

– пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [2 СЗО 3-1.4-5]

Ресурси: шифрувальник, картки «Детектив», відео про збереження води, глобус.

Ключові слова: вода, економія, природа.

Хід проведення уроку:

І. Привітання

Привітаймо сонечко -

Здраствуй, дороге.

Привітаймо квіточку -

Хай вона росте.

Привітаймо дощик -

Лийся, мов з відра.

Привітаймо друзів всіх -

Зичимо добра.

ІІ. Групове заняття

(Обговорення проблемного питання)

  • Ти котись, веселий м’ячик, швидше, швидше до дітей. А на кому зупинився – дай нам відповідь тепер. (Запитання чарівної корзинки).

ІІІ. Обмін інформацією

IV. Щоденні новини

  • Яка зараз пора року, місяць?

  • Який день тижня, число?

  • Яке число було вчора, завтра?

  • Яка погода? (опади, стан неба, явища природи, температура)

V. Актуалізація раніше набутих знань. Введення в тему:

  1. Шифрування

  • Щоб дізнатись тему нашого уроку, вам потрібно розшифрувати закодоване слово: (шифрування)

3

19

6

1

В

О

Д

А

  1. Мозковий штурм

  • Що ви знаєте про воду?

VI. Повідомлення теми уроку

  • Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про воду, її використання у будинках і як ми можемо її зберегти.

VII. Усвідомлення змісту:

  • Вода займає більшу частину землі. Це можна побачити, якщо поглянути на глобус. На ньому переважає блакитний колір. Ним позначають водні простори океанів і морів. На суходолі вода міститься у річках, озерах, ставках і джерелах.

  • Де ще знаходиться вода в природі ви дізнаєтесь, розгадавши загадки і ставши справжніми детективами.

  1. Загадки (презетація)

  • Коли немає – чекають, а коли прийду – тікають. (Дощ)

  • Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка)

  • Намистиночки малі ніч згубила у траві.

Вранці сонечко встало, намистиночки забрало. (Роса)

  • Попід дах серед зими всілись білі кажани.

І донизу головою продрімали до весни. (Бурульки)

  • Наче срібні зірочки білосніжні квіточки

Із зимової хмаринки до землі летять... (Сніжинки)

  • Морозець в садку гуляє та деревця прикрашає.

Всі чорненькі гілочки вбрав у білі квіточки. (Іній)

  • Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім, він подобається всім! (Веселка).

  • Мов прозора біла хмара над чашкою летить... (Пара). 

  • Не дід, а сивий, Не спить, а стелиться,

Вкриває землю й океан, А зовуть його… (Туман)

  • Плаває по небі біленька пір’їнка легка та граційна , наче балеринка

То кидає з неба красиві сніжинки, то дощиком сипле прозорі краплинки, (Хмара)

  1. Фізкультхвилинка

Австралійський дощ

VIII. Узагальнення та систематизація знань.

- Вода є домівкою для багатьох тварин.

- Які тварини живуть у воді?

2. Перегляд відео про бережне ставлення до води

- Про що нам розказали краплинки з відео?

3. Робота в групах

- Для того, щоб зрозуміти, як ми можемо економити воду, нам потрібно об’єднатись в групи (за кольорами лего).

Завдання для груп:

  • Визначте, на якому малюнку зображено економне використання води, а на якому – ні. Будьте готові прозвітувати, чому саме це зображення ви обрали.

ІX. Підсумок уроку

  • Що сталося б, якби зникла вода?

  • Чому потрібно берегти воду?

  • Оцініть свою роботу на уроці (повітряні кулі)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.