Інтегрований урок на тему: "Вода – розчинник. Розчинені та нерозчинені речовини"

Природознавство

Для кого: 5 Клас

23.09.2020

398

0

10

Опис документу:
Інтегрований урок (природознавство+українська мова) на тему: "Вода – розчинник. Розчинені та нерозчинені речовини" Мета: - навчальна: сформувати поняття про воду як речовину, розчинник, дати поняття розчину, розчинника та розчиненої речовини, показати значення води в природі як розчинника;
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Юні пʼятикласники! Вітаю вас! Сьогодні ми продовжуємо говорити про воду. Протягом уроку я буду допомагати вам та направляти у вашій роботі. Щасти Вам!
Слайд № 2

Юні пʼятикласники! Вітаю вас! Сьогодні ми продовжуємо говорити про воду. Протягом уроку я буду допомагати вам та направляти у вашій роботі. Щасти Вам!

Хмаринка очікувань
Слайд № 3

Хмаринка очікувань

Перевірка знань Прийом «Естафета» Якщо кожній живій істоті потрібно багато води, як сталося, що всі ресурси води не виснажились? Куди зникає вода, ...
Слайд № 4

Перевірка знань Прийом «Естафета» Якщо кожній живій істоті потрібно багато води, як сталося, що всі ресурси води не виснажились? Куди зникає вода, яка випадає на земну поверхню? Чому озера та океани не висихають, як калюжі? Звідки зʼявляється дощ? Як називається водна оболонка землі?

Слайд № 5

Вода – розчинник. Розчинені та нерозчинені речовини. Головні та другорядні члени речення
Слайд № 6

Вода – розчинник. Розчинені та нерозчинені речовини. Головні та другорядні члени речення

Мета: - навчальна: сформувати поняття про воду як речовину, розчинник, дати поняття розчину, розчинника та розчиненої речовини; вдосконалювати нави...
Слайд № 7

Мета: - навчальна: сформувати поняття про воду як речовину, розчинник, дати поняття розчину, розчинника та розчиненої речовини; вдосконалювати навики синтаксичного розбору речень; побудова речень різної модифікації; - розвивальна: розвивати спостережливість та пізнавальний інтерес, дослідницький підхід до вивчення природних явищ, формувати вміння готувати та розрізняти розчини, продовжувати формувати вміння працювати в групі; синтаксично правильно будувати речення з головними і другорядними реченнями - виховна: сприяти формуванню бережного ставлення до води, екологічної культури, прагнення берегти природні багатства. Тип уроку: інтегрований. Форма проведення: творча лабораторія.

Вода - розчинник Дослід 1. Розчинення кухонної солі у воді. Дослід 2. Розчинення цукру у воді. Рис. 1. Схема виготовлення розчину
Слайд № 8

Вода - розчинник Дослід 1. Розчинення кухонної солі у воді. Дослід 2. Розчинення цукру у воді. Рис. 1. Схема виготовлення розчину

Прийом «Інтелектуальна розминка» Завдання. Кожен учень називає будь-яку відому йому речовину і розподіляє її до певної групи у таблицю. Прийом «Сло...
Слайд № 9

Прийом «Інтелектуальна розминка» Завдання. Кожен учень називає будь-яку відому йому речовину і розподіляє її до певної групи у таблицю. Прийом «Словникова робота» Під час утворення розчину воду називають розчинником, речовину, яка розчиняється у воді, розчиненою речовиною. Прийом «Практична теорія» Розчинні реч. Малорозчинні Нерозчинні       Розчинні речовини Малорозчинні речовини Нерозчинні речовини      

«Мікрофон» Що таке синтаксис? Назвати граматичну основу речення. Що називається підметом, а що присудком? Назвіть другорядні члени речення.
Слайд № 10

«Мікрофон» Що таке синтаксис? Назвати граматичну основу речення. Що називається підметом, а що присудком? Назвіть другорядні члени речення.

Юні дослідники! Хочу дізнатись, як ви засвоїли попередній матеріал. Пропоную вам виконати творчо-мисленнєві вправи у моїх лабораторіях. Успіхів вам!
Слайд № 11

Юні дослідники! Хочу дізнатись, як ви засвоїли попередній матеріал. Пропоную вам виконати творчо-мисленнєві вправи у моїх лабораторіях. Успіхів вам!

Щось не хочеться сидіти, треба нам вже відпочити. Ось до річки всі йдемо. (кроки на місці) Роздяглися, пливемо (колові рухи руками вперед) Раз і дв...
Слайд № 12

Щось не хочеться сидіти, треба нам вже відпочити. Ось до річки всі йдемо. (кроки на місці) Роздяглися, пливемо (колові рухи руками вперед) Раз і два усі пірнають, (присідання) Три, чотири−виринають, (встають) П’ять і шість−усі щосили вже до берега приплили, (імітація плавальних рухів) Сім і вісім − потягнулись, Обсушились, одягнулись (тріпання) На урок наш повернулись. Фізкультхвилинка

Лабораторія «Текст» Завдання. Знайти і підкреслити граматичну основу кожного речення. Вода морів і океанів є природним розчином. Вона має солоно-гі...
Слайд № 13

Лабораторія «Текст» Завдання. Знайти і підкреслити граматичну основу кожного речення. Вода морів і океанів є природним розчином. Вона має солоно-гіркий смак. Розчинені речовини містяться у морській воді. Морська вода містить понад сто речовин. Вони утворюються з усіх відомих у природі елементів.

Лабораторія «Текст» Завдання. Знайти і підкреслити граматичну основу кожного речення. Вода морів і океанів є природним розчином. Вона має солоно-гі...
Слайд № 14

Лабораторія «Текст» Завдання. Знайти і підкреслити граматичну основу кожного речення. Вода морів і океанів є природним розчином. Вона має солоно-гіркий смак. Розчинені речовини містяться у морській воді. Морська вода містить понад сто речовин. Вони утворюються з усіх відомих у природі елементів.

Завдання. Із наведеного переліку виберіть: І варіант – нерозчинні речовини; ІІ варіант – розчинні. а) скло; б) морська вода; в) кухонна сіль; г) зо...
Слайд № 15

Завдання. Із наведеного переліку виберіть: І варіант – нерозчинні речовини; ІІ варіант – розчинні. а) скло; б) морська вода; в) кухонна сіль; г) золото; д) лимонна кислота; е) кавовий напій; ж)виноградний сік; з) цукор; н) олія; о) ґрунт; п) молоко; р) бензин. с)оцтова кислота

Завдання. З довідки відшукати необхідний другорядний член речення, вставити його в речення У природі є джерело. Вони лікувальні властивості. Часто ...
Слайд № 16

Завдання. З довідки відшукати необхідний другорядний член речення, вставити його в речення У природі є джерело. Вони лікувальні властивості. Часто їх використовують у - . - . - . -. Смак води залежить від твердих ------ та -----у грунті. У кожній - . - . - . - різний смак води. Довідка. Мінеральний, мають, медицина, речовин, гази, криниця.

Прийом «Дивуй» Як ви думаєте, чому вода у морі солона?
Слайд № 17

Прийом «Дивуй» Як ви думаєте, чому вода у морі солона?

У Капітошки розірвався листочок, залишилася друга половина прислів̕ їв. Допоможи скласти дві частини так, щоб утворилися прислів̓ я. Не плюй у крин...
Слайд № 18

У Капітошки розірвався листочок, залишилася друга половина прислів̕ їв. Допоможи скласти дві частини так, щоб утворилися прислів̓ я. Не плюй у криницю… і не туди, і не сюди Без води… надійся шкоди Від великої води… сухим вийде Він з води… бо доведеться з неї ще води напиться Без води… борщу не звариш

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Капітошка всім дякує за роботу. Урок закінчено. До побачення!
Слайд № 22

Капітошка всім дякує за роботу. Урок закінчено. До побачення!

Слайд № 23

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця