і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Інтегрований урок (Літературне читання,природознавство, трудове навчання).

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: Зима щедра святами 2клас Інтегрований урок (Літературне читання, природознавство, трудове навчання). Підготувала вчитель початкових класів Ку...
Слайд № 1

Тема: Зима щедра святами 2клас Інтегрований урок (Літературне читання, природознавство, трудове навчання). Підготувала вчитель початкових класів Куріца Л.М.

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Зимові слова Сніг, лід, сніжинка, мороз, віхола, завірюха, заметіль, коляда, зима,щедрівка, грудень,січень, лютий.
Слайд № 6

Зимові слова Сніг, лід, сніжинка, мороз, віхола, завірюха, заметіль, коляда, зима,щедрівка, грудень,січень, лютий.

Зима (Новий рік, сніг, сани, коляда, Миколай, подарунки, Різдво, ялинка, сніговик, холод, мороз, канікули. ) «Асоціативний кущ»
Слайд № 7

Зима (Новий рік, сніг, сани, коляда, Миколай, подарунки, Різдво, ялинка, сніговик, холод, мороз, канікули. ) «Асоціативний кущ»

Грудень Січень Лютий
Слайд № 8

Грудень Січень Лютий

Слайд № 9

Слайд № 10

Запис слів на новорічних кульках -Згадайте свої добрі вчинки і напишіть на кульках.
Слайд № 11

Запис слів на новорічних кульках -Згадайте свої добрі вчинки і напишіть на кульках.

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Фізхвилинка
Слайд № 15

Фізхвилинка

Ялинка
Слайд № 16

Ялинка

Слайд № 17

Слайд № 18

Ми р дість в м да уєм Ми росте о для вт хи. Не руб йте, не губ ть На за ади см ху. К ли р к Но ий спі ить, Бі не с рце в нас тремт ть!
Слайд № 19

Ми р дість в м да уєм Ми росте о для вт хи. Не руб йте, не губ ть На за ади см ху. К ли р к Но ий спі ить, Бі не с рце в нас тремт ть!

Гра «Добавляночка» Щоб ялинок не (рубати) Треба штучні (купувати) Ці красуні разом з нами Можуть рік Новий (стрічати) Можна гілочку (зірвати) Та га...
Слайд № 20

Гра «Добавляночка» Щоб ялинок не (рубати) Треба штучні (купувати) Ці красуні разом з нами Можуть рік Новий (стрічати) Можна гілочку (зірвати) Та гарнесенько (прибрати) А тоді такі (ялинки) Будуть справжні (веселинки).

Виготовлення новорічної ялинки
Слайд № 21

Виготовлення новорічної ялинки

Підсумок уроку. Гра «Мікрофон» Сьогодні на уроці ми говорили…. Мені запам’яталось…….. Свята мені приносять…..                     У свята я люблю……...
Слайд № 22

Підсумок уроку. Гра «Мікрофон» Сьогодні на уроці ми говорили…. Мені запам’яталось…….. Свята мені приносять…..                     У свята я люблю…… Я хочу побажати…..

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок (Літературне читання,природознавство, трудове навчання).

2 клас

Тема: Зима щедра святами

Мета: Розширити та уточнити зміст свят: Святого Миколая, Нового року, Різдва Христового.

Працювати над розвитком усного мовлення, удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати образну уяву, увагу, пам’ять, умінь швидко орієнтуватися в тексті.

Викликати бажання у дітей більше дізнаватися про історію і традиції українського народу. Формувати екологічне мислення, поведінку, виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.

Навчити виготовляти аплікацію новорічної ялинки, розвивати фантазію, уяву, виховувати самостійність, акуратність.

Обладнання:малюнок ялинки, демонстраційний матеріал, мікрофон, сніжинки із завданнями, кольорові кульки, книга «Дивосвіт», кольоровий папір, клей,ножиці, презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

  1. Підготовка класу до уроку

Пролунав дзвінок

Починаємо урок

Працюватимемо старанно

Щоб почути наприкінці,

Що у нашім 2 класі

Діти – просто молодці.

  1. Девіз: Не просто слухати, а чути (Cлайд 2)

Не просто дивитися, а бачити

Не просто відповідати, а Міркувати,

Дружно й плідно працювати.

  1. Актуалізація опорних знань

  1. Очікування

  • Сьогоднішній урок я хотіла б розпочати загадками. Вони дуже прості, але які ж вони красиві.

  1. Відгадування загадок

а) Чудо сани прилетіли,

Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця

Білокоса, білолиця,

Рукавом махає

Сріблом все вкриває ( Зима) (Cлайд 3)

б) В небі хмарка пролітала,

Білий пух порозсипала

Він на землю міцно ліг

Називають його (Сніг) (Cлайд 4 )

в) Срібна зірка біла-біла,

На долоню теплу сіла

І як сіла – то розтала

Голуба водиця стала (Сніжинка) (Cлайд 5 )

  • Хто буде на уроці гарно працювати, одержить таку сніжинку.

3.Робота в парах (Cлайд 6 )

( Конверти з зимовими словами. Складання слів із складів )

Сніг, лід, сніжинка, мороз, віхола, завірюха, заметіль, коляда, зима,щедрівка, грудень,січень, лютий.

4.Гра « Мікрофон»

- Кожен з вас скаже те слово, яке перше спаде на думку, почувши слово – зима.

Складання «Асоціативного куща» зі словом:

зима

(Новий рік, сніг, сани, коляда, Миколай, подарунки, Різдво, ялинка, сніговик, холод, мороз, канікули.) (Cлайд 7 )

5. Розгадування ребусів. Гра « які місяці сховались за стрілками?»

(Грудень, січень, лютий.) (Cлайд 8 )

6. Бесіда про зимові місяці

- Грудень – останній місяць року, але перший зимовий місяць.

- Чому він так називається? (Cлайд 9 )

- Яке свято ми святкували?

7. Розповідь учнями легенди про Святого Миколая.

Ми поговоримо про перше велике зимове свято, яке полюбляють всі малята – День Святого Миколая, яке ми святкуємо 19 грудня. (Cлайд 10)

Хоч рік Новий іще не близько,

Хоч холодно надворі й слизько,

Та до нас вже скоро

Миколай прийде до школи
І принесе усім гостинці

Та подарунки у торбинці.

Діти, а ви знаєте, хто такий Миколай?

 

Послухайте легенду про святого Миколая.

8. Обговорення змісту легенди.

- Як ви розумієте останні слова легенди?

- Чого навчає нас життя Святого Миколая?

- Чи подобається вам свято Миколая?

Мудрі люди кажуть, якщо в дитинстві людина не допоможе пташечці, що випала  з гнізда, і пройде повз нього, то в зрілому віці така людина буде глухою до чужого болю. Ось чому, мої маленькі друзі, треба вам розбуджувати у своїх серцях доброту, чуйність, милосерця і готовність своєчасто допомагати тим, хто потрапив у біду. А прикладом у цьому хай вам стане Святий Миколай

-Згадайте свої добрі вчинки і напишіть на кульках.

9.Запис слів на новорічних кульках. (Cлайд 11 )

10. Вірш про Новий рік. (виступ підготовлених учнів)

11. Розповідь вчителя про Новий рік. (Cлайд 12 )

-У ніч з 31 грудня на 1 січня ми проводжаємо Старий рік і зустрічаємо Новий рік.

Починається 2 зимовий місяць – січень. (Cлайд 13 )

- Які чарівні герої приходять у цей день? (Cлайд 14 )

- Чим схожі між собою Дід Мороз і Святий Миколай?

Січень – 1 місяць року. Традиційно на нього припадає найбільше свято. 7 січня - Різдво Христове. Бо саме у цей день народився Ісус Христос.

III. Фізхвилинка (Сценарно- рольова гра.) (Cлайд 15)

Ніжки змерзли- погріли, потупотіли.

Ручки змерзли – потерли.

Вушка розім’яли.

Потім, як зайчики пострибали.

Ой, як жарко стало!

IV.Формування знань. (Cлайд 16 )

  1. Загадка про ялинку.

І маленькі і гарненькі.

Влітку, взимку, восени.

Завжди вдягнені гарненько,

У зелених сукнях ми.

2.Робота з підручником.

а)Читання вчителем легенди.

б) Читання ланцюжком.

в) Читання частинами.

3.Обговорення змісту прочитаного.

4. Прикрашання ялинки, кульками про свої добрі справи. (Cлайд 17 )

5. Пісня про ялинку. (Cлайд 18 )

( Сценарно - рольова гра).

Ой, ялинко, пишна.

Золотисті віти,

Свято новорічне

Вас зустрінуть діти.

Плескаємо гучно.

Гілочкам пухнастим

Швидко ходять ніжки.

Весело малятам.

6. Мовний калейдоскоп. (Cлайд 19)

-Ще ми маємо одне завдання.

Лист із лісу.

А ця ялинка – наша гостя.

І прийшла всіх нас вітати.

Що ми вмієм – хоче знати.

Що ми не вмієм – научати.

Принесла нам лист із лісу.

Хто писав його не знаю

Бо сніжок присипав букви

Може разом розгадаєм?

7. Мовно – логічне завдання.

- Хто ж надіслав листа?

- Чому тремтить серце у ялинок?

8. Гра «Добавляночка» (Cлайд 20 )

- Продовжте словами такі рядки:

Щоб ялинок не (рубати)

Треба штучні (купувати)

Ці красуні разом з нами

Можуть рік Новий (стрічати)

Можна гілочку (зірвати)

Та гарнесенько (прибрати)

А тоді такі (ялинки)

Будуть справжні (веселинки).

V. Робота з папером. (Cлайд 21 )

1. Повторення правил.

Але перш почати працювати,

Потрібно правила пригадати:

Ножиці в руки бери … обережно,

Клеєм намащуй аркуш … уважно,

Після роботи на парті … прибери,

Усі матеріали на місце … поклади

1. Виготовлення новорічної ялинки.

2. Пояснення етапів виконання роботи

  1. Повторення правил користування ножицями

  2. Поетапне виконання роботи учнями (під супровід музики)

5. Оцінювання дитячих робіт

VI. Підсумок уроку. (Cлайд 22 )

1.Оцінювання робіт.

2.Підсумкова бесіда. Гра «Мікрофон».

Сьогодні на уроці ми говорили….

Мені запам’яталось……..

Свята мені приносять…..                    

У свята я люблю……

Я хочу побажати…..

Цей урок залишився у пам’яті дітей, як добра  різдвяна казка.

3.Побажання.

Підготувала

вчитель початкових класів

ЗОШ I-IIIст №15

Куріца Л.М.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розширення та уточнення змісту свят: Святого Миколая, Нового року, Різдва Христового. Формування екологічного мислення, поведінки, виховування любові та дбайливого ставлення до природи,виготовлення аплікації новорічної ялинки.
  • Додано
    12.02.2019
  • Розділ
    Літературне читання
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    88
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    AF846500
  • Вподобань
    1
Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти